Madamechic reviews

Madamechic reviews

9.8

Elsker at shoppe hos Madamechic

Madamechic har altid gode tilbud og sender sine vare med det samme.
Jeg anbefaler alle dette sted - man kan jo ikke få nok af tasker :0)

Nem og hurtig at handle hos.

Super gode oplevelser ved at handle her. God hjemmeside og hurtig levering.

Kvikt :-)

Super hurtig og fin ekspedition, vil klart handle der igen !!!

Perfekt service, levering og kvalitet.

kvalitetsvarer, super service, varen bliver som regel sendt samme dag som bestilling er afgivet - og bliver hurtigt leveret.
God bytteservice - ikke at jeg har benyttet mig af den.

Rigtig god service.

Jeg kan varmt anbefale Madamechic til alle. Har handlet her flere gange, og vil helt sikkert gøre det igen. Meget gode service hver gang.

Super lækker vare

Handel her, du bliver ikke snydt

Madame Chic er rigtig god, hurtig og venlig service

MadameChic.dk er en rigtig god side at handle tasker. Jeg abonnerer på deres nyhedsbrev og er derfor altid i første række når der er tilbud m.v. - også denne gang var der ingen problemer og oveni købet 10% ekstra. Rigtig dejligt! Tak for god og hurtig service - også denne gang.

Super service!

Hurtig levering og kvalitet som forventet. Billederne på hjemmesiden viser taskerne præcis som i virkeligheden.

Alt vel

Hurtig levering, meget venlig kundeservice. Handler gerne her igen :-)

Jeg er imporneret

Fantastisk flot service , lynhurtig levering , den lækreste vare . Jeg sad en aften og søgte egentlig efter Nova tasker , ved et tilfælde kommer jeg ind på MadameChic og den pels vest jeg har været forelsket i længe dukkede op ( udsolgt andre steder) og lige min str. Og så til minus 50% , vupti så var det nu , men ak og ve mit system ville slet ikke makke ret , så jeg opgav :-( , dagen efter ville jeg prøve igen ..Men chock ikke mere 50% , jeg skrev til online debat , hvor de fortalte at udsalget var stoppet aftenen før , jeg fortalte dem situationen , at jeg egentlig havde købt den men blev smidt af konstant, før jeg fik betalt . Tanja tilbød mig vesten til udsalgspris , hvis jeg kørte den igennem med det samme, undtagelses vis , men det syns jeg er flot service

hurtig levering og super gode priser

Hurtig modtagelse af pakken. - Flot og overskuelig hjemmeside,

Dejlig, hurtig, seriøs butik

Skønt sortiment, god betjening - også når varer skal returneres.

Super service og hurtig levering

MadameChic har nogle vildt fede tasker, og heldigvis så mange af dem, at de sælger ud af dem ;) Jeg havde angivet et forkert udleveringssted, så jeg skrev til dem for at ændre det til posthuset i vores landsby. De stod som offline, men jeg fik svar og lov til at få tasken "omdirigeret" indenfor max 10 min. Super service! Et par dage efter fik jeg tasken, og den var nøjagtig ligeså fed som på billedet.

Superservice!

Jeg modtog orderbekræftelse 14.14 og fik så besked på at min ordre var afsendt 14.21. Pakken levereredes før frokost dagen efter, og det hele kunde ikke gået hurtigere! Superservice, jeg vil helt sikkert bruge dem igen og anbefalde dem til venner!!

Hurtig retur betaling

Jeg var utilfreds med den bestilte vare, ringede til firmaet, og fik indenfor minutter en returlabel til udprintning. Da jeg havde returneret varen kom alle pengene tilbage på min konto lynhurtigt, Jeg er meget tilfreds :-)

Hurtig levering, og hurtigere returservice, da varen blev sendt retur. Sendte retur lørdag, pengene stod på min konto mandag! Handler der med glæde igen.

Fantastisk!

Super fantastisk service! :-) jeg så de havde udsalg og skrev derfor en mail om hvor længe det varede. De svarede hurtigt at det i hvert fald varede til D. 1, hvilket jeg var glad for, så kunne jeg nemlig vente med at købe til mine penge gik ind. Jeg bestilte D. 28 juni og modtog i dag D. 1 juli og det har endda været weekend! Super hurtig levering og så er det gratis! Tasken er virkelig lækker og ligesom på billederne. Vil helt sikkert handle hos Madamechic.dk igen og anbefale den til andre!

Suveræn service hos MadameChic, intet mindre - er så tilfreds med mine køb

Jeg har handlet en del med MadameChic den sidste måned og købt flere af de skønne farvestrålende Gabs tasker, punge og toiletpunge og foruden det store udvalg, der findes på hjemmesiden har jeg fået verdens bedste service og behandling. Super hurtig levering og meget imødekommende dialog via mail og telefon og endelig FRI fragt.....jeg er så tilfreds og vild med mine køb - ikke sidste gang jeg handler med MadameChic

Madamechic får 5 stjerner, selv om butikken leverede en vare til mig, der ikke var i den farve, jeg havde bestilt.
Jeg mailede til butikken, og der kom lynhurtigt et svar om, at de beklagede, men at de havde afsendt den rigtige farve og en returlabel, så jeg kunne returnere det forkerte uden omkostninger.
Det er så dejligt, når fejl rettes hurtigt og uden bøvl.
Det tjener bestemt til Madamechics kredit :-)

Super service!!

Havde bestilt forkert farve på et af de Eastpack penalhuse, ungerne skulle have.
En mail til Madame løste problemet, selv om penalhusene var pakket.
Det er bare superb og personlig kundeservicering.
Og så sender de endda ALT portofrit.

MadameChic.dk Details

Hos MadameChic.dk finder du et stort udvalg af tasker og punge fra kendte mærker som Adax, Octopus, Nova Bags og mange flere. Vi ved hvor vigtig et tilbehør en taske er, og sætter en stor ære i at finde noget helt særligt, vi kan dele med dig.

Visit Madamechic

We live here: Nibevej 317 A