MadamEden reviews

MadamEden reviews

7.5

Hurtigt og nemt

Jeg bestilte varer søndag, betalte med mobilepay, mandag blev varerne sendt og jeg modtog dem i dag, onsdag. Er sikker på at det ikke er sidste gang jeg handler her :-)

Restordre i 2 uger uden en lyd

Jeg bestilte nogle varer fra MadamEden d. 3-11-2013 og d. 04-11-2013 skrev de tilbage at nogle af varerne desværre var i restordre, men at de forventede at kunne sende dem til mig senere på ugen. Dvs. d. 7-8 november.

Har med vilje ikke skrevet til dem, for at give dem lidt snor, da en restordre godt kan trække ud. Nu er der til gengæld gået 2 uger siden de skrev en mail om at det var i restordre og jeg har intet hørt fra dem siden.

Det giver desværre kun 2 stjerner i min bog. Håber de opper sig gevaldigt indenfor de næste par dage, ellers kunne jeg godt finde på at nedgradere de 2 stjerner.

- Johann

Der gik lidt galt i kommunikationen, men ....

... det blev rettet nemt og smertefrit og uden yderligere bøvl.

Tak for det :)

Anbefales

Rigtig god at handle med. Hurtig svar og levering

Rigtig godt

Nemt at bestille og betale og super hurtig levering. Vil helt sikkert handle der igen!

Super hjemmeside

God netbutik, hurtig levering :-)

Super førstegangshandel

Min første handel hos MadamEden er forløbet helt efter bogen. Fin hjemmeside, let at bestille/betale, lynhurtig levering. Intet at sætte en finger på :o)

Så fin shop!

Dejlig oplevelse. Nemt at bestille, god kommunikation og hurtig levering. Plus plus med plus herfra ;-)

MadamEden levede op til mine forventninger

Jeg havde en fin dialog med MadamEden om en vare, de ikke havde hjemme, og fik mine varer samlet og hurtigt.

Tilfreds

God service og lækre varer

madameden.dk Details

Visit MadamEden