MADLOG reviews

MADLOG reviews

9.3

Mindblowing :)

Efter jeg er startet på madlog har jeg fået et meget større og bedre oversigt over hvor meget jeg behøver at træne og spise om dagen :)
Hvis man gerne vil have et overblik over hvordan man spiser og træner, og hvor meget, så bliver madlog ens nye bedste ven :)
Man behøver ikke at hoppe med på en dum kur for at kunne tabe sig.. For mig går det langsomt frem, men sikkert.. Jeg taber mig uden at ændre alt for meget på mine spisevaner og på min træningen :)

Mega god

Jeg er meget glad for madlog den er overskuelig, nem at have med at gøre.Jeg har anbefalet den vidt og bredt.Den får topkarakter hos mig.Det kan varmt anbefales.jeg har prøvet et hav af slankekure men ingen ingen har virket som MADLOG.

Hej Kirsten

Tak for din flotte anmeldelse.

Det betyder meget for os at vores produkt lever op til brugernes forventninger, og vi sætter STOR pris på at have gode ambassadører som dig!

Fortsat god fornøjelse med din MADLOG!

Mette - MADLOG teamet

Endnu en maddagbog

Madlog er som sådan god og nem og bruge, men er det aktivitet blandt andre i samme gruppe man leder efter så er der ingen.
Samkørsel af incheckning i fitnessworld ville også være smart, så man på den måde med det samme får registreret sin træning.
Men derudover tilfredsstillende maddagbog dog uden og skille sig ud fra de andre dagbøger som findes på nettet idag.

Hej Jette.

Tak for dine input, det er dejligt at høre kernefunktionerne lever op til dine forventninger.

På MADLOG er der mange forskellige Grupper, hvor man kan finde inspiration, motivation og en masse andet. Du vil opleve grupper med rigtig mange medlemmer, og meget aktivitet, andre grupper hvor det forholder sig omvendt. Det er ikke MADLOG, som sørger for aktiviteten i de forskellige grupper, men ene og alene brugerne (medlemmerne af den enkelte gruppe). Det er frivilligt om man ønsker at deltage i grupperne på MADLOG, og du kan nemt søge de grupper frem der har interesse for dig - og du kan på forhånd også se hvor meget aktivitet der er :-)Hvis du søger under grupper og f.eks. finder emnet Sport og motion, vil du yderst til højre kunne se, hvilke grupper der er mest aktivitet i, inden du tilmelder dig, eller ansøge om medlemsskab.

Det er muligt kun at integrere din holdtræning fra Fitness World med din MADLOG konto. Hvis du derimod har en individuel træning, kan du tilføje den ved at klikke på "Motion" og herefter vælge den pågældende motionsform på din MADLOG konto. På denne måde får du et fuldstændig overblik over din træning.

Lotte - MADLOG teamet

Nemt og overskueligt !

Kan anbefales til alle der gerne vil have overblik over deres kost, hvad enten det handler om vægttab eller ej.

Nemt og sjovt

Jeg har købt Madlog for en måned... det er så nemt og lærerigt at bruge, at jeg da klart fortsætter.

Der er EN ting, der har irriteret mig, og det er, når jeg taster, at jeg har været til spinning i 60 minutter. MADLOG mener (flinkt nok), at jeg så har forbrugt over 800 kcal. Nu er det jo individuelt, hvor mange kalorier, man forbrænder på sådan en time - og da jeg kører med pulsur, ville jeg gerne kunne taste mit EGET tal... der ligger langt under 800. Jeg er derfor nødt til at skrive, at jeg har været til spinning i langt færre minutter.

Hej Sally Ann

Tak for de rosende ord, det glæder os at du vil fortsætte med MADLOG:-)

Det er korrekt at kalorieforbrænding er individuelt. De tal du finder i motionsdatabasen er gennemsnits beregninger og vil derfor aldrig være 100% retvisende efter din forbrænding. Du har derfor mulighed for at angive dine forbrændte kalorier ved at taste dem ind under Egen kalorieindtastning.

Fortsat god fornøjelse med MADLOG.

Lotte - MADLOG

Kan anbefales

Rigtig godt værktøj til at styre ens daglige indtag, der er mange forskellige features hertil. Samt at nå sine mål ved at indtaste ønsket vægt osv. kan varmt anbefales herfra.

Madlog giver indsigt i din kost og hvordan du egentlig spiser

Madlog er en super måde, at forstå, hvilke mad- og drikkevarer, der "koster" meget i kalorie-regnskabet og som man skal holde øje med og hvad der bare kan spises af uden nærmere eftertanke. Det bliver ikke bare at komme af med nogle kilo, men også at få ændret på nogle af de vaner, der gør, at der løber 1-2 kg på snigende år for år.
Utroligt godt bygget op og gør det hele lidt sjovt at holde øje med.

nemt tilgængeligt redskab til vægttab

Rigtig god øjenåbner for kalorierige madvarer. Super god app og nem opsætning. fair pris.

Perfekt til at forstå dit madforbrug

Madlog har en rigtig god database over fødevarer. Derfor er det rigtigt let at registrere hvad man spiser, og følgende lave statistik og evaluere hvad man gør rigtigt eller forkert i sine spisevaner.
Den er ikke gearet til motionsfreaks, men har lige den funktionalitet, som jeg har brug for til at spise bedre og tabe mig på en sund og holdbar måde.

God og overskuelig side

God og overskuelig side. Dog er den dyrere end andre sider

Fungere perfekt og upåklageligt efter hensigten.

Godt, nemt - men ikke perfekt

Jeg er glad for min Madlog, men jeg mener de bør se på følgende:
- Prissætning : der findes flere gratis alternative, hvor der findes en gratis plan og en pro-plan(som så koster penge.
- Mobile app : Der er rigtig mange andre, som allerede har App klar til smartphones. Det burde madlog også have med deres prissætning
- Udseende : trænger til en alvorlig overhaling. Det fungere fint, men jeg synes det ser gammeldags ud.
- Personlige tal. Jeg køre efter nogle tal jeg selv har fået udarbejdet. Hvorfor kan jeg ikke selv indsætte mine måltal(protein, fedt, osv.)

Hej Chris

Først og fremmest tak for din anmeldelse af MADLOG.

Vi bestræber hele tiden på at tilgodese alle vores brugere, så flest bliver tilfredsstillet med de forbedringer, som vi løbende foretager samt helheden i vores produkt.

Det er korrekt at der i dag findes mange gratis alternativer til MADLOG og kalorietælling generelt. Mht. prissætning skal det siges at MADLOG til dags dato aldrig har hævet priserne på vores produkt - priserne har altid været de samme hele vejen igennem, det til trods for at vi dagligt forbedre kvaliteten og brugervenligheden af sitet.

Det er korrekt at vi ikke har en App på nuværende tidspunkt. Vi henviser til brugen af MADLOG Mobil som er vores mobil version af MADLOG. Hvis du via din smartphones browser går på "m.madlog.dk", så kan du logge ind med dit brugernavn samt adgangskode og bruge MADLOG på farten. MADLOG Mobil er lavet så det har funktionalitet som en App, den fungerer derfor på flere telefoner end en App ville. Du kan også, som ved en App, lægge et ikon på din hjemmeskærm så du kan starte den hurtigt op ligesom ved andre Apps.

Mht. dit ønske om selv at kunne fastsætte fordelingen af fedt, protein og kulhydrat, vil jeg tillade mig at videregive idéen til vores udviklingsafdelingen som vil tage den med i deres overvejelser næste gang de planlægger forbedringer af MADLOG.

Alle de idéer og forslag vi modtager, bliver løbende gennemgået, så vi kan forbedre MADLOG på den bedst mulige måde og til størst mulig tilfredshed for vores brugere.

Endnu en gang tak for din tid og anmeldelse af vores produkt.

Vivi - MADLOG

Super funktionelt

Godt redskab når man skal have styr på kalorieindtaget, holde øje med vægt, fedtpct. og den daglig motion.

super godt redskab til et vægt tab

en fantastisk siden, som bare har alle madvare sat ind i systemet, jeg har ikke andet end at være tilfreds over siden, med at man kan holde styr på de kalorier man spiser om man selv styre hvor meget man kan spise om dagen for et vægt tab. jeg har personligt sat min på 1000 kalorier om dagen.

Jeg kan ikke andet en anbefaler siden, også er det billigt, har tabt min 5 kg på under en måned, det er helt sikkert den 50 værd det koster for en måned.

SUUUPER GODT PROGRAM

Jeg startede for ca 14 dage siden med at bruge Madlog, jeg har tabt mig omkring 4 kilo. Det er super nemt at bruge og så kan man skrive alt mad op også selvom man har været på baresso eller et andet sted at spise eller drikke kaffe.

Jeg kan varmt anbefale MADLOG.

Jeg læser Ernæringsteknologi og bruger dagligt MADLOG til udregninger af kostprogrammer og dagligt energiindtag.

Brug endelig løs og få et godt overblik over hvor meget du spiser og hvor meget du træner

Om du vill ha fullständig kontroll av vad du äter och hur din vikt utvecklar sig.

Detta är ett bra verktyg till att hålla reda på sin vikt, mat och att göra målningar på kroppen. Man även skriva in sina matrecpet, så att det är enkelt att föra in det i sin madlogg. Du kan även dela med dig via facebook o.s.v.
Man kan den på sin dator, ipad, surfplatta samt som en app i sin mobiltelefon.
Jag är väldigt nöjd med denna madlog.

Gennemført godt koncept

Jeg har sådan set ikke noget negativt at sige. Jeg har prøvet noget lignende før, og er meget positivt overrasket det kæmpe udvalg af madvarer jeg har, når jeg skal skrive min madlog. Blev så overrasket over, at jeg kunne finde den specifikke müslibar, som jeg en dag spiste til frokost. Stor ros herfra.
Overskueligt bygget op.
En idé kunne måske være at integrere nogle af de mest almindelig holdtrænings-hold i fx Fitness World/Fitness DK (som step/styrke + puls/styrke osv.)
Til sidst, så ønsker jeg mig en app! :-)

Hej Kristine.

Tak for din flotte anmeldelse.

Vi har danmarks største fødevaredatabase, som vi hele tiden arbejder meget for at holde opdateret, så kvaliteten altid er i top. Derfor er det dejligt, når vores brugere værdsætter den :-)

Vi har for nyligt lavet et samarbejde med Fitness World, hvor du netop kan integrere din holdtræning med MADLOG. Det betyder at din holdtræning i Fitness World automatisk opdateres på din MADLOG konto, så du dermed kan holde øje med din kalorieforbrænding.

Vi er meget opmærksomme på, at det bliver mere og mere populært at anvende forskellige motionsenheder, som f.eks. skridtmålere, løbetrackere osv. Derfor arbejder vi målrettet på at lave nye integrationer.

På nuværende tidspunkt har vi ikke en app til MADLOG, i stedet kan du bruge vores mobile website, som har funktionalitet som en app. Den fungerer derfor på flere telefoner end en app ville. MADLOG ikonet kan du også, som ved en app, lægge på skrivebordet, så du altid kan starte den hurtigt op og altid have med på farten.

Fortsat rigtig god fornøjelse med MADLOG.

Lotte
MADLOG

Godt værktøj til se hvad du egentlig spiser

Jeg vil til en hver tid anbefale Madlog.dk til dig.
Det giver et godt indblik i hvad du spiser og hvor du skal lave ændringer i din kostplan.
Du kan samtidig følge din udvikling gennem statistikken som kan vise på dag, uge og måneds basic.

PERFEKT

Enkelt, perfekt og nemt at tilgå. Det første "slanke-redskab", som både er mega nemt at anvende, og samtidig ikke mangler noget. GENIALT!

Skulle finde en vægttabs mulighed der virker... og det gør den

Der er en del, der gennem længere tid har anbefalet mig MadLog.dk - men jeg har ikke haft lyst - så skulle min mand og jeg starte vægttab sammen - og var enige om, at vi skulle finde en måde - så vi hver især tog ansvar - så det ikke blev en diskussions mulighed :o)
Jeg kom i tanke om madlog - og oprettede først et log til mig selv - vi kikkede og prøvede sammen - og lavede så et log til min mand.
Og det er simpelthen genialt - der er jo frit valg på alle hylder... men det koster at ta' fra nogle hylder.
Og man skal være ærlig overfor sig selv - men det kommer faktisk helt af sig selv.
Vi har sat en bagevægt midt på bordet - og det er nemt og enkelt lige at måle, hvad man har lyst til at spise... og så findes langt de fleste madvare i madlog - så det tager sørme ikke lang tid at taste...
Jeg er blevet meget klar over, hvor mine "syndere" er - og så er de jo nemme at komme udenom.
På 11 dage er der smuttet 4,3 kg og 6 cm i taljen - jeg ved godt det er lettest i starten - men jeg har ikke været sulten på noget tidspunkt - jeg har ikke tænkt på mad konstant - hvad jeg ellers ofte har gjort på tidligere kure - for det står mig jo frit for at ta' noget mad - ....
Mine aller varmeste anbefalinger..... nemt og enkelt
9/4-14 - Stadig så glad for madlog - selv med periode med mange gæster og fester - så er 12,2 kg og 16 cm i taljen resultatet uden motion af størrer værdi...og min mand er på 15 kg og 19 cm - her med motion så stadigt de varmeste anbefalinger

Madlog ApS Support

Om virksomheden

MADLOG er en onlinekalorietæller, et brugervenligt værktøj, som gør det let at få overblik over dine madvaner, sætte kosten i system og holde styr på kalorierne. MADLOG er ikke en slankekur. Her er ingen forbud eller mærkelige madplaner. MADLOG er blot et redskab, som gør dig bevidst om, hvad du putter i munden. Når du bruger MADLOG kan du fortsat spise helt almindelig mad. Du lærer blot, hvilke madvarer, der er gode for dig og hvilke, du skal passe lidt på.

Visit MADLOG

Write to: support@madlog.dk