MADLOG reviews

MADLOG reviews

9.3

Rigtig god

Jeg er meget tilfreds med madlog, nem at gå til.

suverænt overblik...

Det er fedt at bruge Madlog .man får et lynhurtigt overblik over kalorieforbrug , hjælp til beregning af BMI mm ........og så er der stof til eftertanke når man taster ind hvad man putter i munden ;-)

Nem og overskuelig

Det er en god måde at få oversigt over sit daglige indtag af mad og drikke, samt finde næringsindhold i alle slags fødevarer.

Så sjovt at bruge!

Man får virkelig øjnene op for hvor mange kalorier man putter i munden i løbet af en dag!

ned i vægt helt sikret

opret jer som bruger af madlog,og følg alle henvisninger.
lad vær med at lyve om højde og vægt samt daglige måltider.
så vil din vægt svinde og du kan følge om du får de rigtige mængder af alt

Det er et fantastisk værktøj til vægt tab!!!

Det er fedt at kunne følge med i hvad det endelig er man går og indtager på en dag og hvor meget at motion hjælper på kalorie forbrændingen. Jeg er ihvertfald rigtig tilfreds og jeg anbefaler alle der har brug for at tabe sig eller bare leve sundere ;o)

Nemt og overskueligt at benytte

Man kan også lave grupper derinde og dele sine meninger, resultater eller bekymringer derinde.
Alt i alt smaddergodt til få penge.

Fantastisk til at få overblik over sit madindtag

MADLOG giver et fantastisk overblik over hvad man indtager. Man opnår et kendskab til diverse kalorieindholdige madvarer, hvilket gør at man fx kommer til at sortere smør fra på brødet. Brugervenligheden er der i den grad taget højde for udfra de visuelle øje, hvilket gør det nemt og forståeligt at navigere rundt derinde. Selvfølgelig skal man gøre op med sig selv hvad formålet er med at tilmelde sig, men MADLOG giver absolut 'det rigtige' redskab til at tabe sig - nemlig kosten. Stor ros til MADLOG herfra :-).
Grunden til den sidste stjerne mangler er udelukkende den manglende integration med android og iphone - hvis det kommer en applikation til MADLOG kommer den sidste stjerne :-)

nemt, effektivt og god service

Familien og jeg har nydt at bruge Madlog i snart to år. Det giver overskuelighed at kunne madplanlægge på denne måde og samtidig tælle kulhydrat, protein, fedt og kalorie.
Vi kunne godt ønske os en funktion med indkøbsseddel. Mon man i fremtiden på en nem måde ville kunne generere en sådan?
Madlog ApS

Reply from Madlog ApS

Hej Tina Marie-Louise

Tusind tak for din flotte anmeldelse, det glæder os at hele din familie nyder godt af MADLOG.
Du er mere end velkommen til at uddybe dit forslag med indkøbsseddel, du kan skrive til vores support, som løbende behandler indkomne ideer og forslag til MADLOG. Adressen til vores support er support@madlog.dk.

Mvh. Lotte
MADLOG

Effektivt værktøj til sundt vægttab

Jeg er begejstret ...
Madloggen er nem at bruge samtidig med man lærer rigtig meget om hvad kosten rent faktisk indeholder. Den tydeliggøre også klart og tydeligt hvad motion har af betydning. Må sige jeg er overrasket over hvad mine "faste vaner" har haft af betydning og har nu prøvet at det ikke er så vanskeligt ændre som jeg gik og troede.
Har allerede tabt mig og kan se at jeg kan komme i mål bare ved at blive mere bevidst om de valg jeg træffer i hverdagen når det gælder hvad jeg spiser og hvad jeg vælger af motion uden at det skal føles som et afsavn. Tvært imod føles det som et positivt tilvalg.
Kan kun anbefales !!!

Kanon god

Jeg synes madlog er den bedste jeg har prøvet, det er så mange muligheder som gør det hele letter. Jeg anbefaler den varmt også fordi den er mest nøjagtigt frem for eks shapeup

Det virker med det samme, og man får hurtigt et godt overblik.

Det er relativt let at oprette nye madvarer eller hele opskrifter, savner dog at kunne scanne madvarer direkte fra pakningen.
Eller får den mine varmeste anbefalinger.

En supergod maddagbog - og så er den på dansk!

Når man som jeg har brugt MyNetDiary i lang tid og vd hjælp af dette program og app har tabt over 10 kg og blevet meget mere bevidst om, hvad jeg putter i munden, ja så er man meget skeptisk overfor nye programmer. Men jeg var blevet træt af at hele tiden skulle oversætte fra engelsk/amerikansk, da MND er baseret på amerikanske fødevarer, og så faldt jeg over MADLOG. Wow! Her var pludselig et program på dansk med alle (næsten) de funktioner jeg har været vant til. Det er SÅ nemt at bruge, og hjælper dig virkelig med at holde styr på dit fødevareforbrug. Og hvor det LÆKKERT at man (stort set) kan finde alle de varer i databasen, som man kan købe i det lokale supermarked. De ting der ikke findes, er det nemt at indtaste selv, og programmet gør venligt opmærksom på at det er din egen indtastning. Der er ikke lavet en app, men laver du en henvisning til mobilsiden (som den i øvrigt selv finde ind på hvis du bruger iPad eller IPhone), så bemærker du ikke at du ikke har en app! Mobilsiden har ikke helt lige så mange funktioner som desktopsiden (derfor kun 4 *), men det er absolut til at leve med og synkroniseringen mellem desktop, tablet og telefon er super! Statistiksiden synes jeg er lidt tynd sammenlignet med MND, men det er alt i alt et dejligt stykke værktøj at have til hjælp i en af og til svær process (at tabe sig!)

Madlog er et perfekt værktøj til vægttab og billigt.-)

Madlog er en super nem og brugervenlig hjemmeside - en kæmpe hjælp til at smide de overflødige kilo

Fantastisk hjælp ved vægttab

Jeg synes MADLOG er et nemt, hurtigt og overskueligt hjælpemidler når man vil have overblik over hvor mange kalorier man indtager pr. dag. Alt er klart så det eneste man skal er at skrive hvad man har spist og så regner app'en det ud. Og tilmed kan man se protein, fedt og kulhydrater og jeg har også valgt kostfibre på min profil. Jeg er så glad for at jeg fandt dette værktøj :)

Nem - god og effektiv

Rigtig god og let at føre kontrol med sine kalorier. Et virkelig effektivt system til at holde styr på sit indtag af mad. Kan meget anbefales.

MADLOG holder mig i ørene.

MADLOG hjælper mig til at beregne og registrere mit kalorieforbrug, men det vigtigste er, at det øger min motivation til at blive ved.
Hans

god og hurtig måde at få overblik over kcal indtag

God og hurtig måde at få overblik over kcal indtag. Overskuelige grafer over vægt, tabte cm, vitaminer osv.
Mem at tilpasse til ens behov. Der er en meget hurtig respons fra deres mailservice ved evt spørgsmål. Kan varmt anbefales

Virker 100% for mig

Jeg har skullet tabe mig efter min graviditet og en dejlig stor dreng (faktisk 2, for jeg nåede aldrig det tab fra sidste graviditet) og endelig fik jeg taget mig sammen til at logge på madlog.dk. Det virker....juhu. Jeg har tabt 3 kg på en uge, og jeg fortsætter selvfølgelig. For mig handler det om potions størrelserne, og det er fedt endelig at få reduceret dem lidt, for det er super nemt med dette sitets hjælp. Dejligt det eksisterer. Jeg har da også hørt fra en bekendt der bruger det og har brugt det snart et år nu, hun har tabt sig 30 kg....Så bare kom igang:-)

Suverænt program

Endelig en "slankekur" der er til at have med at gøre. Den er let tilgængelig, når man lige har sat sig ind i, hvordan hjemmesiden virker. Er virkelig imponeret over, så stor en database den har. Man slipper selv for alt det sure arbejde. Kan lave den ene gode statistik efter den anden. Den gør virkelig en bevidst om, hvad man putter i munden. Så den er den rygrad, jeg desværre selv mangler. Kan anbefales på det varmeste.

Madlog ApS Support

Om virksomheden

MADLOG er en onlinekalorietæller, et brugervenligt værktøj, som gør det let at få overblik over dine madvaner, sætte kosten i system og holde styr på kalorierne. MADLOG er ikke en slankekur. Her er ingen forbud eller mærkelige madplaner. MADLOG er blot et redskab, som gør dig bevidst om, hvad du putter i munden. Når du bruger MADLOG kan du fortsat spise helt almindelig mad. Du lærer blot, hvilke madvarer, der er gode for dig og hvilke, du skal passe lidt på.

Visit MADLOG

Write to: support@madlog.dk