Madmanifesten reviews

Madmanifesten reviews

6.0

Kedelig øv oplevelse. Kan ikke anbefales.

Jeg gik herind og bestilte en omgang "Fish and Chips" fra tavlen. Mums tænkte jeg, det skal blive godt med en økologisk omgang fritter med friturestegt fisk og hjemmelavet remoulade. Men glæden var kort, for der gik ikke lang tid før en stresset kvinde satte en tallerken foran mig, og da jeg kiggede ned lå der en stor portion franske kartofler og 2 små stykker fisk! Fish & Chips?! Fisk & Franske Kartofler!!?! Neeeeeej!!!, så dum kan man da ikke være? - men jo, så dum kan man faktisk godt være. Sådan. Velkommen i skuret då! Skååål!! Huhej hvor det går. "Se moooooor jeg har åbnet en restauraaaaant". Mere bondsk kan en lokal-oversættelse af den engelske klassiker næppe blive. Mon ikke man burde kræve af de mange drømmere og generelle fantaster som mener at kalde sig "kokke" og som snart åbner caféer og spisesteder i ethvert nedlagt butiks-lokale i nærområderne, i det mindste burde have blot en lille smule indblik i ernæring? Man skal simpelthen være godt tosset og meget fjernt fra enhver form for uddannelse indenfor madlavning, for at servere en stor portion franske kartofler fulde af tung fedt som hoved-tilbehøret til fisk, og kalde retten for "Fish & Chips". Talentet og festen er aldeles og totalt fraværende på "Madmanifesten", men priserne helt i top-form. 145 kroner for min portion franske kartofler med 2 stykker små fisk til. Velbekomme! - og så ellers hurtigt hjem igen til min dejlige hjemmelavede leverpostej og hjemmesyltede rødbeder for at blive mæt. Der skal jeg ALDRIG ned igen !

Fantastik oplevelse igen.

Vi kom til søndags frokost buffet med vores stor familie med voksne og børn og har haft en vidunderlige oplevelse både af maden og service.
Maden er velsmagende og god udvalg både til de helt små og voksne.
Drikkevarer er i top. Af deres økologiske juice bliver man afhængig af :-)
Søde tjenere, hurtig og imødekommende.
Vores stor familie samles her for anden gang, og vi bor forskellige steder af København. Det er værd at køre langt her til :-)
Jeg har fundet dette sted helt tilfældig, der jeg søgte på en børnevenlig restaurant med god mad. Vi alle i vores familie anbefaler altid dette sted til alle vores venner/bekendte. Det er en så hyggelig og skønne sted med mad i høj kvalitet.
Der er en hyggelig værelse til børn, hvor de kan lege.
Tak igen for en god oplevelse, vi kommer snart igen :-)

Ingen kundeforståelse

Vi er kommet her flere gange med både familie og venner da maden og pusleforholdende var værd at rejse langt efter. Her betaler man for at tingene er iorden og det gør vi meget gerne.

Ved det sidste besøg havde vi desværre en ærgelig oplevelse med en ansat. En oplevelse som blev påtalt på aftenen og efterfølgende. Fra Madmanifesten har svaret dog været alt andet end imødekommende. Et respons som selv den mindst forretningsorienterede gadesælger kunne have overgået. Bevares. Kunden har ikke altid ret og der skal også to parter til at skabe en misforståelse. Det eneste vi forventer er da også bare en anerkendelse af kundeoplevelsen. De er da hjertens velkomne til at brække sig af grin når vi har betalt regningen på 700kr for hvad vi har oplevet som noget skidt. De behøver ikke en gang at undskylde men blot give os et strejf af en bemærkning om at de håber på at næste gang bliver en god oplevelse. Tak for i aften (og f#ck jer).

Vi står tilbage med oplevelsen af at der er noget fundamentalt galt med dette sted. Stjernerne giver vi efter hvor mange gange vi forventer at komme igen. Det er en stjerne for meget.

Is Madmanifesten your company?

Visit Madmanifesten