Madministeriet.dk reviews

Madministeriet.dk reviews

8.9

Fantstisk lækker og farverig buffet

I lørdags holdt vi fødselsdag for familien og lettere har det aldrig været.
Maden var klar til aftalt tidspunkt og anrettet på store foliefade. Der var forret og 4 forskellige salater flot, farverigt og frisk anrettet på store fade. Kødet, som var oksefilet, skulle lige ha lidt ekstra i ovnen efter Madministeriets anbefaling. Det var lækkert og mørt. En lækker rabarber mazarin med kold rababerkompot var desserten. Den serverede vi til kaffen med lidt creme fraise. Herudover var der et kæmpe nybagt brød med rosmarin.
Der rigeligt af det hele.
Det er bestemt ikke sidste gang, vi benytter Madministeriet, når vi skal ha mange gæster. Det kan varmt anbefales!!!

Bare helt i orden...

Når man køber deals, kan man godt være lidt loren ved, om man så bare får en discountudgave? Jeg fik i lørdags leveret mad til 15 personer på en Sweetdeal og det var simpelthen bare i orden; super kvalitet af råvarer, fremragende smag og emballering, klar kommunikation og instrukser - og færdigt til tiden. Og mine gæster var også helt enige i, at det var lækker mad.
Så det kan roligt anbefales!

Bestilling i sidste øjeblik - intet problem for Madministeriet.dk

Tak for en femstjernet buffet. Maden var som forventet og mere til. Med til at sikre den gode oplevelse, var også Madministeriets gode kundeservice via mail, hvor der kom svar på de tidspunkter der passede os som kunder. Vi var endvidere meget imponeret over selve leverancen, idet jeres udsendte chauffør ikke blot lavede en kantstenslevering, men havde sat sig ind i jeres produkt og gav sig tid, så kasser og anden indpakning kom retur i samme omgang - hvorved vi ikke behøvede at tænke i tilbagelevering i dagene efter.

Super oplevelse - vi kommer igen!

God mad - men flere mangler..

Vi fik en glimrende tapas-buffet, men der manglede peanut sauce til kyllinge satayen, der manglede oliven-tapanade til kartoffeltortillia og den lovede wasabi-mayonaise til rejerne var udskiftet med gauacamole.
Det var lidt ærgerligt - og firmaet beklagede da også, da de fik det at vide - men der var festen jo holdt..

Det bliver bare ikke bedre!

Kære Madministeriet,

I sidste måned leverede I maden til min mands Surprise Party og det smagte fantastisk.
Mange af gæsterne spurgte hvor jeg havde fået maden fra og var meget begejstrede. Jeg vil også sige tusind tak for den gode service, jeg havde mange spørgsmål og fik altid svar med det samme.
Jeg kan kun sige - det bliver simpel hent ikke bedre:-)
Lissan

Dejlig julebuffet,

Vi var 30 frivillige på Børnenes Museum på Nationalmuseet som fik en lækker julebuffet. Alt var friskt og veltilberedt og til en fin pris. Kan absolut anbefales!

Fantastisk mad

En stor ros fra alle os der fik din Thanksgiving dinner i torsdags. Det smagte helt fantastisk!
Amerikanerne mente, at deres mødre ikke engang kunne lave det bedre og at din version faktisk var bedre end hvad de normalt får i USA.
Der er altid styr på bestillingen og leveringen.

Tak for mad.

Lækker mad til tiden

Maden var en sweetdeal.dk. Rigtig lækker og i rigelige mængder. Leveret til aftalt tid.

Fantastisk oplevelse

Havde købt buffet som Sweetdeal til vores bryllup. Maden var fantastisk og der var rigeligt af den. Gæsterne roste maden og var yderst begejstrede. Vi vil bestemt benytte MadMinisteriet igen - også selvom det måske ikke er en Sweetdeal.
Ydermere var der levering til tiden - og alt i alt rigtig god service.

Alt fungerede perfekt

Havde købt som Sweet Deal til 20 personer og det kunne man IKKE mærke :-) Levering til tiden, og dejlig frisk lækker mad. Kan til enhver tid anbefales.

Super mad til vores sommerfest med 35 gæster

Maden var virkelig lækker, der manglede ikke noget, og der var rigelig af alting, levering og instrukser fra ham der kom var også bare i top.
Super oplevelse

Super lækker velsmagende varietret buffet og i rigelige mængder fra Madministeriet i

Vi bestilte den lækre og overdådige sommerbuffet fra Madministeriet i København, som levede fuldt ud op til vores forventninger og endda til lidt mere! Alt var lækkert velsmagende og i rigelige mængder. Det hele blev leveret til tiden og med en fin beskrivelse af menuen. Buffeten kan anbefales også til de kræsne og til dem, der bare gerne vil havde lidt mere end bare godt!

Dårlig service i første omgang - kompensation ydet efterfølgende.

Vi havde bestilt mad til levering i lørdags kl. 18.00.

Maden blev i stedet leveret kl. 16.42 - midt i vores møde, hvilket betød, at vi måtte afbryde mødet med vores oplægsholder, som vi havde betalt 3000,- for at være der. Og den tid, vi så brugte på at hente maden, blev trukket fra vores oplægsholders tid.

Derudover så ville den mand, der leverede maden, have varmekassen med retur! På trods af, at han kom 1 time og 18 minutter for tidligt med maden, og på trods af, at vi havde betalt 300 kr. i depositum for varmekassen. Og så begyndte han at diskutere med os om tilbagelevering af varmekassen. Vi havde jo netop betalt et depositum, hvilket betyder, at Madministeriet kan beholde de 300 kr., hvis varmekassen ikke bliver leveret tilbage!

Vi syntes virkelig, at det var dårlig service.

Opdatering på anmeldelse:
Madministeriet har efterfølgende oplyst, at det var et eksternt firma, der leverede maden, og at vedkommende chauffør ikke længere skal levere for dem. Madministeriet har tilbudt en kompensation i form af gratis levering af frokost/tapas til os.

Maden var i øvrigt ganske glimrende!

Lækker tapas - både visuelt og god smag

Vi havde via spotdeal købt ti tapas retter, som vi serverede til barnedåb. Vi afhentede selv maden, som stod klar til os. Det var fint anrettet og så meget indbydende ud og smagte rigtig godt. Der var stor ros fra gæsterne og rigeligt mad. Der var mulighed for at få det anrettet på egne fade (hvilke vi dog valgte fra) og muligt at ændre på antallet af gæster løbende. Jeg fik svar samme dag på de mails jeg skrev. Det kan klart anbefales.

smagfuld oplevelse

Velsmagende og rigelige mængder . Maden blev leveret til tiden. Stor ros til mad ministeriet.

God kvalitet og god service

Fuldstændig fantastisk mad. Det smagte virkelig dejligt, friskt og lækkert og fik stor ros af gæsterne. Jeg vil klart anbefale dette til alle, som vil have frisk, sund og lækker mad. God kvalitet og god service.

Mad i topklasse, og klar til tiden!

Bestilte deres Julebuffet, der kun kan beskrives som værende i topklasse, og i rigelige mængder, og klar ved afhentningen (Hentede selv)

Eneste lillebitte minus, er at Rugbrødet godt måtte have været mere i den hjemme bagte liga, og ikke den almindelige Schulstad variant. Men det rokker ikke ved min score, da det samlede ellers var i top.

Super behagelig og venlig service, der kun kan anbefales :)

Where is the beef???

Jeg havde bestilt Månedens Buffet til 10 personer hos Madministeriet, og afhentede maden selv. Den var klar til tiden og betjeningen var frisk og i orden.
Hjemme viste det sig at der var grøntsager og fyld til 20 personer og kød til 3 personer - ØV ;-(
Jeg var nødt til at drøne ud og skaffe en kalveculotte for at supplere. Middagen blev derfor forsinket, men gæsterne tog det da pænt. Maden smagte i øvrigt udmærket.

Opfordring til Madministeriet: Check lige at sammensætningen af jeres buffet/middage er som den skal være.

Intet mindre end fantastisk...

Nytårsaften 2011, så skal alt jo bare være super.... Var jo en smule skeptisk, grundet at tilberedningen skulle klares af "os selv" :-) -men gennemgangen af hvordan det hele skulle tilberedes var perfekt.. og maden blev intet mindre end fantastisk... kødet var så mørt at man nærmest kunne dele det med gaflen... alle var meget positive... Ikke sidste gang jeg har benyttet madministeriet - Stort tak for god mad til en super nytårsaften...

Gode store tapas, god service og rimelige priser

Bestilte tapas (8 stk. pp.) til 38 personer. Fik prøvesmagning forinden, maden var frisk, velanrettet og blev leveret punktligt til tiden. Kan anbefale lammemørbrad. Tapas kan være mere sofistikerede, men så er prisen også en anden - super model til uformelt arrangement.

Madministeriet Details

Catering københavn, mad ud af huset. Madministeriet. En samlet catering løsning til små og store selskaber. Catering København.

Visit Madministeriet.dk

Call us on: 2097 7054