Madsnorgaard reviews

Madsnorgaard reviews

5.0

Ærgerlig kvalitet og service uden kendskab til lovgivning

Købte en langærmet t-shirt, og få timer efter jeg har taget den på, begynder syningerne at gå op under armene. Trøjen sidder ikke stramt, så jeg tager forsigtigt i syningen ned langs siden, som går op uden egentlig besvær.
Jeg er selvfølgelig ærgerlig over købet og kontakter deres kunde"service" hvor jeg er i kontakt med en Karin Eckert. Hun afviser først at jeg kan reklamere over trøjen, da den er købt i deres bod på Roskilde Festival, som hun sammenligner med et lagersalg. Men sådan hænger det ikke sammen, det konfronterer jeg hende med, og så tilbyder hun mig et tilgodebevis til deres næste lagersalg (som jeg ikke aner hvornår finder sted). Jeg afviser dette og sagen er endnu ikke afsluttet - men alt i alt en utrolig dårlig oplevelse og meget skuffende behandling :(

Elendig butik

Min svigerinde har nu brugt 2 x frokostpause på at FORSØGE at købe en par Adidas sko! Hvad der præcis er sket ved jeg ikke, men hun fik aldrig skoene og jeg endte med at finde nogen på nettet.

DETTE ER ET ENESTÅENDE EKSEMPEL PÅ HVORFOR MAN VÆLGER AT KØBE TING PÅ NETTET! SÅ TIL BUTIKSDRIVENDE: LAD VÆRE AT BROKKE JER!! DET ER SELVFORSKYLDT!

Hvad sker der Mads Nørgaard?

Jeg har igennem de sidste syv-otte år købt Mads Nørgaards populære langærmet T-shirts. En popularitet som er opstået på baggrund af en enkel stil og en suveræn kvalitet. Jeg har købt rigtig mange af disse T-shirts, og synes ikke man finder bedre kvalitet hos lignende og konkurrerende mærker. Tesen i min lille anmeldelse er så, at jeg det seneste års tid har købt nye modeller fra Mads Nørgaard som adskiller sig fra tidligere kollektioner. Kvaliteten er simpelthen ringe og kan sammenlignes med kvaliteten fra H&M. Jeg har prøvet at undersøge om andre har haft samme problem med tøj fra Nørgaard. Efter søgning på Google, har jeg fx på Trendsales.dk konstateret, at flere har haft problemer. Primært er problemet, at forskellige modeller af bomuld bliver løse og nussede i løbet af kort tid (bl.a. modellen Stelt). Jeg har ligeledes konfronteret kundeservice og PR hos Mads Nørgaard, som aldrig skrev tilbage, hvilket jo må være en stiltiende erkendelse af, at der er eller har været problemer med kvaliteten. Hvad sker der Mads Nørgaard?

Is Madsnorgaard your company?

Visit Madsnorgaard