Magasin.dk reviews

Magasin.dk reviews

8.9

Super hurtig levering

Bestilte en øjenskygge og en mascara og det kom allerede efter to dage, så det var jo upåklageligt. Dog var det den forkerte farve øjenskygge jeg modtog, men det var så heldigt at jeg syntes det var super flot og valgte at beholde den alligevel :)

Langsom svar tid

Skulle bestille over nettet og ville gerne have yderligere information, derfor skrev jeg på mail.
Deres responstid var lige lovlig lang, men endte med at bestille. Ok

Super at shoppe online i Magasin.

Hvor er det dejligt, at kunne handle online i Magasin. Købte en duft jeg havde ønskede mig i lang tid til en god pris. Hurtig levering. Det bliver ikke sidste gang jeg hosagadin online.

God oplevelse og hurtig ekspedition

som nævnt var købet (et gavekort) en god oplevelse, der forløb hurtigt og reffektivt

En dårlig erfaring

Jeg bestilte en cardigan og en top i gave til min søster i Søndersø. Men min søster modtog kun cardiganen. Det var jeg selvfølgelig uforstående overfor, så derfor kontaktede jeg jer telefonisk og fik at vide, at det skyldtes, at toppen var udsolgt. Her synes jeg, I skulle have meddelt mig dette inden afsendelsen, således at jeg kunne have bestilt en anden vare - eller i det mindste havde været klar over, at min søster kun modtog cardiganen - for nu endte hun jo op med at få for lidt i fødselsdagsgave. Jeg vil nok ikke bestille gaver hos jer en anden gang af samme årsag.

Kære Inge,

tak for din feedback omkring Magasin.dk

Det er meget beklageligt, at du ikke har modtaget en mail omkring den udsolgte vare. Det skulle gerne fremgå af din kvittering. Du må meget gerne kontakte kundeservice på online@magasin.dk, så vil de være behjælpelig med en fragtfri kode, så du evt. kan bestille en anden vare.
Vi beklager endnu engang.

Magasin

Ingen problem

Bestilling over deres hjemmeside, ingen problem

Lidt svært at finde hvad man søger men ellers godt udvalg

Uoverskueligt, men på den gode måde. Mange lækre produkter.

Hurtigt og uden problemer

Hvis du ved hvad du vil have er det nemt, hvis du skal finde noget i webshoppen er det lidt uoverskuelig.

Godt udvalg - hurtil levering

Gode produkter til en super hurtig levering. Dejlig, let og troværdig e-handel!

Undrer mig!!!!

Jeg fik tilsendt et par sneakers fra Billi Bi,troede jeg, for det står der på Magasins online tilbud.da jeg modtog Støvlerne,var det uden mærke,(hvad er det for nogen støvler?)Jeg ringede ind til Magasin,og talte med en venlig dame,( hun kan jo ikke have ansvar for denne undrende fejl) men forslog mig,at jeg sendte sneakers retur,men kunne ikke tilbyde andre.
Meget dårlig reklame Magasin sender!! og øv for mig.

Hej Birthe,

tak for din feedback omkring Magasin.dk.

Det er selvfølgelig meget beklageligt, at du har modtaget en vare mod din forventning, samt Magasin ikke længere kan tilbyde den ønske sko. Hvis ikke allerede kundeservice have kontaktet Billi Bi vedr. overstående, så må du meget gerne rette henvendelse endnu engang til kundeservice@magasin.dk, så vil de være behjælpelig.

Leverede kun halvdelen

Bestilte to ting som følge af en lynkampagne med 20% rabat. Fik ikke besked på, at den ene var "udsolgt", så fik tilsendt halvdelen af ordren uden forklaring og uden eftersendelse af det manglende. Betalte fuld fragtpris, så besparelsen forsvandt, og jeg må ud og finde resten et andet sted.

Kære Anette,

tak for din feedback omkring Magasin.dk.

Det er meget beklageligt, at du ikke har fået besked omkring den udsolgte vare. På din kvittering skal der nemlig fremgå, hvis en vare beklageligvis er udsolgt. Du må meget gerne kontakte onlineshoppens kundeservice med problemet, så vil de være behjælpelige med en fragtfri kode.
Vi beklager endnu engang.

Magasin.dk

Alting stiger bare ikke servicen.

For ikke så længe siden kostede det 25 kr. at få pakken sendt hjem - nu er det steget til 45 kr. Danmark er ikke - og det gælder overalt - et serviceland. Se Jer omkring i verden: Tyskland, Italien osv. hvor meget mere service der er uden for landets grænser. Har danskerne ikke lært noget af alle deres charterrejser?

Kære Bente,

tak for din feedback omkring Magasin.dk.

Hos magasin tilbyder vi nu flere forskellige leveringsformer, hvorfor fragten nu ikke blot er DKK 25,-. Vi tilbyder levering for Dkk 25,- til DKK 45,- alt afhængig af den valgte leveringsform.

Magasin.dk

Hurtig levering fra Magasin. :)

Jeg har haft en god oplevelse med at handle på Magasin.dk.
Varen leveres hurtigt, og man orienteres via mails løbende, så
man kan følge pakken.

God service.

Hurtig ekspetition, både ved bestilling og efterfølgende returnering

Købte en kjole, som jeg faldt totalt for på nettet den måtte jeg bare have, og da jeg tidligere har handlet med Magasin havde jeg ingen skrubler.
Jeg bruger normalt 38/40 men for en sikkerheds skyld bestilt jeg st. L .
Kjolen kom efter 2 dag, hurtigt og nemt, og kjolen var som jeg havde ønsket smart og i en dejlig kvalitet, men st. var helt forkert, jeg lignede en snøret rullepølse uha uha den var lille. Retur med den og der er så et minus, skulle selv betalt fragten hvilket løb op i kr. 70,- vil nok tænke mig om en anden gang hvor jeg handler, være sikker på fragtfrit begge veje.
Returbeløbet for kjolen har jeg i dag modtaget, hvilket er forbavsende hurtigt.

Hurtig og effektiv ekspedering og levering

Nem og overskuelig webshop og hurtig og effektiv ekspedering og levering.

The Service is good and fast but expect you will not always get all items you have ordered

I am overall satisfied with your online shopping service besides one issue, which to my mind is very serious. It happened to me on various occasions that the items I ordered were shown as 'in stock' while after the order was placed it turned out they were actually outbid stock and I am not getting them. This was very disappointing and sometimes made the whole purchase senseless(ex. I ordered 2 Mac brushes on sale, intending to save like 60 dkk- then I got informed that one of the brushes is out of stock and I am not getting it - taking into account the shipping rate of dkk 25 I ended up almost without a saving and I did not have an option of cancelling that order because it stopped being a good deal for me). this happened to me more than once and I felt cheated. I would recommend you to make sure that what your system shows as in stock while ordering the customer is actually getting. Otherwise give an option of cancelling the order. I got very discouraged for online purchases but such events because I do not trust your system anymore.

Kan varmt anbefale at handle her...

Jeg kan varmt anbefale Magasins webshop - jeg har handlet her flere gange med fuldt tilfredshed. Denne gang var den første gang at jeg skulle returnere en jakke der var lille i str. lidt overraskende at der ikke er returlabel i pakken. Grundet mærket kunne den ikke ombyttes i Århus... men kundeservice fandt en god løsning.

Perfekt.

Kan varm anbefaldes..

Absolut 5 stjerner, even more! Alt er perfekt hos Magasin.

Det får du hos Magasin Onlineshop

Vi leverer i hele landet og garanterer at du har dine varer indenfor 1-3 hverdage.

Billig fragt

En fast leveringspris på kun 25 kr.

Fleksibel returret

Du kan returnere dine varer indenfor 30 dage i alle de fysiske Magasin forretninger eller sende dem retur til vores Onlineshop.

Om os

Magasin.dk er Danmarks største online varehus. Som du kender det fra de fysiske Magasin forretninger forhandler vi et bredt udvalg af anerkendte brands indenfor kategorierne bolig, skønhed og mode.

Visit Magasin.dk

Kontakt os