Magasin.dk reviews

Magasin.dk reviews

8.9

Hurtig levering og kvaliteten er som sædvanlig god

Hurtig levering og god kvalitet

Fin handel

Rigtig fin vare.. Nemt at bestille på nettet... Fik 2 vare hvor af den ene var forkert str... Ringede til kundeservice, som strakt vil sende returlabels og jeg kunne gå ind og bestille nu vare med en kode så jeg undgik fragt igen... Så alt i alt en god opleves, og bestiller gerne igen fra hjemmesiden

Super hurtig levering og nem onlineshop.

God og overskuelig hjemmeside. Fantastisk hurtig levering + "sikker indpakning"

Fin service. God og overskuelig hjemmeside. Fantastisk hurtig levering , hvor indpakningen var super (havde købt porcelæn)

Tilfreds kunde

Fuldt tilfreds med magasin's webshop og den hurtige levering :)

Lynhurtig levering, men...

Søndag aften bestilte jeg et par bukser, en fleecejakke og to par leggings (i to forskellige størrelser) fra Magasins hjemmeside.
Imorges fik jeg besked om at pakken var ankommet - dog til posthuset, selvom jeg havde valgt at hente den i en af de der pakkebokse. Så måtte vente nogle timer på at posthuset åbnede (og nej, har ikke den store tålmodighed - især ikke når jeg havde valgt den anden afhentningsmetode). Ved ikke om det var PostDanmark, der har lavet en fejl eller... Men det var, for at sige det på godt jysk, træls.
Men det der har trukket min oplevelse ned på 3 stjerner, er at da jeg så åbner min pakke, opdager jeg at de to par leggings i str. 62 og 68 (babytøj), på trods af at det jeg havde bestilt havde heddet "1 mdr./ Str. 54" og "3 mdr./ Str. 60" - tænkte at det sikkert bare var en fejl på hjemmesiden, og at det sikkert var str. 56 og 62.
Selvfølgelig kunne jeg nu bruge tid på at sende varerne retur, men synes det var bedre at de bare ville sende 'de rigtige' størrelser til at starte med...

Desuden er jeg ikke begejstret over, at der ved meget tøj står at det er på lager i nogle bestemte størrelser, og når man så klikker på tøjet for at bestille, og vælger den størrelse, så kan man ikke ligge det i kurven fordi det ikke er på lager...

Sidste ting, der trækker ned er fragtprisen. Synes det er irriterende at man ikke opnår gratis fragt ved at handle for 500 kr. - hvilket man jo gør de fleste andre steder.

For eftertiden vil jeg nøjes med at handle i butikken, medmindre webshoppen har nogle virkelig gode tilbud.

Fin og hurtig betjening.

Jeg var meget forbavset over den fine og hurtige betjening vi fik fra Magasin' webshop, samt det, at man kan bytte eller levere varerne tilbage, hvis man ikke er tilfreds.
Jeg leverede selv en nederdel tilbage til en af Magasin's forretninger, uden besvær.
Skulle der være et ønske til jer, var om det kunne lade sig gøre at beskrive længden på jeres nederdele, jeg fik et mini skørt, og det var ikke lige sagen til min alder.

Hurtigere levering end forventet

Flooooooooot

Rigtig godt

Nemt og hurtigt

Super betjening

Jeg har hver gang, jeg har E-handlet hos Magasin fået en perfekt betjening og hurtig levering.

Velfungerende

Enkelt og nem og problemfrit

Perfekt handelloplevelse

Det er godt, at de fleste danske firmaer har en troværdig profil. Magasins var i top.

super godt

jeg fik min pakke kun meget få dage efter, jeg hade bestilt

Fantastiske Billi støvler

Jeg bestilte de fedeste støvler i Magasins netbutik. Efter to dage modtog jeg pakken. Jeg kan kun anbefale dig at handle der 😄

Fremragende

Fremragende oplevelse og nemmeste retur ved at gå ned i magasin og returnere. :)

super

Varerne kom overraskende hurtigt, og alt var helt som det skulle være!
super service!

Super nemt og hurtigt!

Ingen problemer - min varer ankom kort efter jeg havde bestilt den.

Nem bestilling og hurtig levering

Det er nemt at bestille på Magasins hjememside og varene leveres inden for 3 hverdage.
Det kan ikke være nemmere. :)

Svarer til mine forventninger. Meget fint.

Svarer til mine forventninger. Meget fint.

Super service, lynhurtig levering

Super service og en lynhurtig levering. Det bliver ikke sidste gang 😄

Det får du hos Magasin Onlineshop

Vi leverer i hele landet og garanterer at du har dine varer indenfor 1-3 hverdage.

Billig fragt

En fast leveringspris på kun 25 kr.

Fleksibel returret

Du kan returnere dine varer indenfor 30 dage i alle de fysiske Magasin forretninger eller sende dem retur til vores Onlineshop.

Om os

Magasin.dk er Danmarks største online varehus. Som du kender det fra de fysiske Magasin forretninger forhandler vi et bredt udvalg af anerkendte brands indenfor kategorierne bolig, skønhed og mode.

Visit Magasin.dk

Kontakt os