Magichairdesign reviews

Magichairdesign reviews

4.6

Kom hjem med et kæmpe blåt mærke på inderarmen.

Havde fået voksbehandling i julegave, skulle have vokset ben samt arme. De var meget forvirret og spurgte mig hvad jeg havde betalt for, og hvor jeg skulle vokses osv. og eftersom jeg havde fået det i julegave vidste jeg det jo ikk 100% selv. Jeg endte med et stort blåt mærke på højre inderarm samt blodsprægninger, da der havde sat sig voks fast og de forsat voksede oveni det samme sted igen og igen og igen. Samtidig havde jeg efterfølgende voksrester overalt på arme og ben, og ikke alle hår var taget. Det var så slemt mine bukser HANG fast på mine ben, og jeg måtte købe Veet Wax på vejen hjem og prøve at fjerne det sidste, samt tage et langt bad med en skrubbehandske for at fjerne voks. Av, av… Sødt personale, men meget Uprofessionel behandling!!

Hold dig væk derfra

Fik for to uger siden sat ekstensions i, og første dag var det da også pænt, men så gik det kun ned af bakke derfra.. Håret begynder at filtre helt vildt og bliver så tørt og føles helt vildt kunstigt, selvom det skulle være "ægte" hår og det bedste man kan få. Jeg har i dag fået pillet det ud, og de to uger jeg har haft det i har det næsten konstant kløet i min hovedbund og de første par dage havde jeg nærmest sår i hovedbunden, men fik af vide at det var fordi jeg havde kløet i det. Hvilket var meget lidt og derfor ikke kan være årsag til de sår. Allerede efter to dage så det ud som om det var ved at glide ud af mit hår. Jeg har kun haft problemer med deres hår, så hold dig for guds skyld væk derfra hvis du har dit hår og penge kært.

Værste frisør i Odense

Blev klippet med så sløve sakse at de sad fast i mit hår. Hun begyndte også at tynde mit hår ud hvilket jeg inden vi gik igang havde sagt at det måtte hun ikke gøre da mine ægte krøller bliver ødelagt hvis man bruger en "hulsaks" det var hun så ligeglad med så jeg blev ret sur på hende. Salonen var også den mest beskidte af slagsen jeg nogensinde har været i. Tror det er mange år siden der er blevet malet og gjort rent der. Kan på ingen måder anbefales

Gør dig selv en tjeneste og lad dem ikke røre dit hår

Jeg skulle have lavet ekstensions for første gang og jeg glædede mig, men må nu ærligt indrømme at forløbet har været alt andet end godt. For det første blev der løjet om hårets kvalitet. Jeg blev lovet ægte hår af bedste kvalitet - hår, hvor man ikke ville kunne mærke eller se, at det ikke var mit eget. Det jeg fik var som det hår, barbiedukker har på hovedet. For det andet var håret godt på vej til at falde ud efter blot 2 uger, grundet dårlig og uerfaren påsætning - jeg var blevet lovet en holdbarhed på 2 måneder. For det tredje var metoden hvormed håret blev påsat (flettemetoden) fuldstændig uegnet til mit eget hår. Jeg opsøgte en anden frisør for at få taget det hø, jeg bar rundt på af, og hun var chokeret over, hvor uprofessionelt det hele var. Hun sagde også, at hun havde mødt og hjulpet flere, som var faldet i fælden hos magic hair design.
Priserne hos magic hair design er derudover også fuldstændig åndssvagt høje i forhold til den dårlige og uprofessionelle behandling man får!
Folk må selvfølgelig gøre som i vil, men jeg håber de fleste, som overvejer om de skal besøge magic hair design vil tage imod mit råd og holde sig langt langt væk! - for dit hårs skyld.
Jeg er selv meget meget skuffet og ked af at være faldet i fælden, og de penge, jeg har måtte betale for noget så uacceptabelt.

Gode klippeevner, men dårligt helhedsindtryk.

Super sødt personale. Men den dag jeg kom, var den unge pige som skulle klippe mig syg, og man kunne bare se hun burde være blevet hjemme i sengen. Så selvom hun var dygtig, synes jeg ikke det var særlig rart at hun bare stod og nøs og hostede. Synes bare oplevelsen blev lidt forringet. Men ingen kritik til hende evner, det var mere helheds indtrykket.
Og en anden ting, når jeg køber en deal forventer jeg ikke den store luksus, men salonen var bare så uhumsk og der var rodet og ikke særlig indbydende. Ødelagte spejle, skåle med hårfarve der ikke var ryddet væk og vasket op og væltede shampooer. Igen bare noget der ødelagde helhedsindtrykket. Gamle ødelagte møbler og mørk og trist belysning.
Derfor kan jeg ikke give flere stjerne, og ville nok ikke anbefale stedet videre!

Magichairdesign Details

Magic Hair Design frisørsalon ligger i Odense og tilbyder professionel hårpleje til fornuftige priser

Visit Magichairdesign