Magicworld - Kundeservice reviews

Magicworld - Kundeservice reviews

Very low
2.2

DE fortjener ingen stjerner, de snyder

Jeg bestilte nogle ting på Magicshop for næsten 2 år siden, jeg fik nogle af varene, men de var knust og resten jeg ikke fik, var i restorder, men de havde trukket penge, jeg fik aldrig de ting i rest order og selvom de sagde jeg ville få erstattet de knuste ting( jeg havde taget billeder og vedhæftet det i en mail.), så har jeg aldrig fået noget og nu er det som sagt gået over 2 år. de trak 1200,- fra min konto.
snydt blev jeg

Uacceptabel oplevelse

Til alle jer, der også har haft en dårlig oplevelse omkring Magicworld, kan jeg oplyse, at butikken ikke findes længere. Jeg tog til Flensburg i lørdags for at opsøge sælger, som jeg også gjorde i maj måned. Dengang lød beskeden at min vare vil blive sendt snarest (ordre afgivet 28. april 2013). Sælger har ikke på noget tidspunkt svaret på de mails jeg har sendt og jeg kan kun konkludere at forretningen må være gået konkurs. Lokalerne står ihvertfald tomme og der er ikke opgivet ny adresse.

Tyveri!

Benyt jer ALDRIG af dette firma!!

Jeg bestilte i februar og har hverken fået den vare, jeg har betalt for, eller mine penge retur.

Det er umuligt at få fat i dem, når først dine penge er trukket. Der er ingen respons fra deres kundeservice. Jeg har også sendt et brev til dem på deres adresse i Tyskland i håb om, at få dem til at kontakte mig.

Minus 5 stjerner herfra.

Det er godt nok dårlig stil!

Min datter på 11 er virkelig ked af, at hun ikke har modtaget de varer, som Magicworld HAR trukket penge for!
Det er 2 måneder siden og der kommer intet svar på henvendelser.....
Hvor er det bare usselt!

PLATTENSLAGER FIRMA

HOLD JER VÆK FRA DEM DE SNYDER!!!!!

har bestilt 2 order til min børns fødselsdag ... men de sender aldrig mine vare
har skrevet mange mail til den men de svare ikke ....
PLATTENSLAGER

De skal politianmeldes

Jeg har ikke modtaget noget fra dette firma, men trods det har de taget penge for det jeg havde bestilt.
Nu viser det sig at hjemmesiden ikke længere findes. (28.5.2013)

Har dog aldrig været udsat for noget lignende..

Total Nitte

Jeg skrev et par emails til kundeservice ang. brug af mit gavekort jeg fik i fødselsdagsgave. Jeg har stadig intet hørt og kan nu se mange andre med det problem. Burde man i det mindste IK kunne klage et sted og få pengene retur? Nogen der ved noget om et sted man kan klage til når forretningen er gået konkurs???

KØB ALDRIG HER!!

Nu har jeg ventet og ventet, skrevet en masse mails uden respons!
Jeg har ikke modtaget mine ting og ejeren er ligeglad og svarer ikke på mine mails!
Overvejer kraftigt at politianmelde de svindlere der driver denne fup shop..

KIG HER! VIRKSOMHED UNDER KONKURS!

Jeg har mange gange købt fra Magicworld, og der har aldrig været problemer.
Dog kan jeg orientere folk om, at virksomheden pt. er under konkurs.
Derfor; LAD VÆRE AT KØBE DERFRA!
Bliver virksomheden erklæret konkurs, får I hverken penge eller varer.

lort

gået 2 måneder og ikke set min vare, og kan ikke få fat i kundeservice.
WTF !!!!
det er noget lort !!!

Har ikke modtaget min bestilling!

Jeg har desværre haft en dårlig oplevelse med Magic World. Jeg bestilte en DVD og Magic World trak pengene på min konto, men jeg har aldrig modtaget min bestilling. Jeg har to gange prøvet at kontakte Magic World på mail igennem deres hjemmeside, men det har de heller ikke svaret på.
Så jeg kan ikke anbefale folk at bestille varer hos Magic World!!

Ikke bra

Jeg har sendt deg 3 Mail ang min bestilling den 02.05. ,,,har ikke fått svar ,,,heller ikke sett noe til varene....på nettsiden står det status pakkes. Jeg kommer ikke til å bestille varer fra deg mer,,,heller ikke anbefale nettsiden til andre.

Det er første gang at jeg har haft en dårlig oplevelse med jer

Jeg var inde for at bestille en af disse små bamser med sjæl/historie til min mormor på 67 som er igennem en hård tid med undersøgelser. Hun har kræft. De skal bare finde ud af hvor det sidder henne i kroppen. Min mor har ikke visa eller noget, så derfor købte jeg den i god tid, på mit kort. Men betalings systemet var lavet om og måtte derfor lave en bankoverførsel. Denne gave var til mors dag og den kom aldrig. Min betaling er gået igennem men min ordre er annulleret. Har mailet flere gange til den butik, som nu åbenbart er i Tyskland. Har prøvet med tysk, engelsk, dansk. Jeg har ikke modtaget min bestilling, jeg har ikke fået noget svar og jeg mangler mine 118 kr. I har bedt om en anmeldelse og dét får i da. Selvom i nok ikke godkender den. Det var så sidste gang jeg handlede med jer! JEG VIL HAVE MINE PENGE TILBAGE, ELLER DEN VARE SOM JEG BETALTE FOR!!!!!!!!!!!!!.

Forsendelse??????

Jeg syntes de burde sende deres vare med et girokort vedlagt, frem for at betalingen skal foregå forud for forsendelsen, for der er så lang leveringstid at man bliver urolig for om ens penge er gået tabt. Når man går ind på "min side" for at følge forsendelsen stå der "modtaget", men intet om at pakken er afsendt eller hvornår den vil blive afsendt.
Jeg venter stadig på min 3 cder efter 16 dage, der ikke er i restordre, ØV!

Er ked af den lange ventetid til at få mine pakker og der er ingen svar på mine mails.

Ef.ter at have prøvet at kontakte Magic World for at høre om hvor langt mine pakker er efter jeg har bestilt diosse i starten af maj, har jeg stadig ikke fået noget svar. Jeg l
kan se at pengene er trukket for længst..

Så derfor er jeg noget skuffet

Køb IKKE fra MagicWorld! - worst experience ever!

Jeg har nu ventet på mine varer i 6 uger, stadig intet modtaget og aldrig fået svar fra MagicWorld på mine forespørgsler om forventet levering. Pengene blev hurtigt trukket fra min konto, men ingen varer leveret og total tavshed. Det ligner snyd og humbug og er den dårligste oplevelse jeg nogensinde har haft fra en netbutik! Vi arbejder nu på en indberetning til myndighederne, da det ligner en snydebutik.

Fuldstændig horribel forretning

De svarer ikke på henvendelser, sender ikke hvad man bestiller og krævede dobbeltbetaling for den samme vare.

Heldigvis er Paypal gode til at hente pengene tilbage, og det er det eneste gode ved Magicworld - at de bruger Paypal, så man kan få sine penge tilbage.

Magic

Jeres hjemmeside fungerer helt fint.
Jeg har stadig ikke modtaget min pakke selvom der er gået over en uge, men det sådan er det jo.
I har en masse fede alternative ting som jeg synes er rigtig fedt,

Penge ud af vinduet!

Jeg har betalt men ikke modtaget det bestilte og når jeg tjekker varens status, kan jeg se at den stadig står som "afventer betaling".
Så prøver jeg at sende besked via Magicworlds kontaktformular og finder ud af, at det "danske" firma har adresse i Tyskland. Så prøver jeg at sende dem en mail. Ingen reagerer på hverken det ene eller andet.
Summa summarum: 258 kr. ud af vinduet!!!

Magicworld Details

Magicworld.dk - Danmarks største alternative netbutik. New Age og Mystik. Alt indenfor velvære og alternativ livsstil. Varer med mening og symbolik!

Visit Magicworld - Kundeservice

We live here: Nørregade 5