Maikan reviews

Maikan reviews

6.5

Træls kvalitet

Jeg har haft hår på mere eller mindre de sidste 10 år, og ville prøve cold fusion fra Maikan.
Desværre synes jeg håret var meget tyndt og slidt i spidserne, og det gled ud alt for hurtigt til trods at jeg har fået en frisør, som har sat hår på mig mange gange før, til at ordne det. Efter ca 3 uger var det fuldstændig ubrugeligt og slidt, selvom jeg passede og plejede det optimalt. Jeg vil ikke selv handle der igen, eller anbefale andre det. Det eneste gode var leveringstiden!

alt perfekt
hår kvalitet og hurtig levering

Tyndt og tjavset!

Fik clips on ekstensions i sidste uge, kvaliteten er ikke særlig god, spidserne er så tynde og tjavset (ser grimt ud, når det sættes i). Syntes virkelig det er dårligt til at jeg har givet 600 kr for det - det er som penge lige ud af vinduet.
En anden ting er at når man sender en mail til maikan, så svarer de ikke tilbage, ikke god service!
Jeg kan ikke anbefalde deres ekstensions, ihvertfald ikke clips on.

farverne passer ikke

Havde bestilt en nr 2# til en kunde som er mørkebrun. Får så leveret en farve 4# , og skriver til kundeservice son oplyser mig om det pga ny levenrandør så farverne ændret. Tænker bare hvad farve er så nr 4 ? Håret er af god kvalitet, dog er det ærgeligt spidserne er så ufattelig tynde. Håret er kun nogenlunde tykt de første 15/20 cm og så bliver det ekstrem tyndt

Elendig kvalitet

Jeg bestilte cold fusion loop extensions, for det første var håret tyndt og tjavset. Og for det andet var det svært at få håret i, og de ville ikke blive i håret, men gled ud hele tiden. Hver gang man redte der, fældede det helt vildt .
Udover den hurtige levering, var det bare en generelt dårlig oplevelse, og jeg vil helt klart fraråde mine veninder fra at benytte Maikan.dk

Godt til prisen

Lækkert hår i god kvalitet til en god pris. God service og hurtig levering!

super

Maikan er bare en super virksomhede med super service.
De levere hurtigt og ubeklageligt. Fik mine vare inden for meget få dage. Kan klart anbefales.

Meget positiv :-)

Jeg er meget positivt overrasket over Maikan.
Fik min hårfarve MEGET hurtigt.
Dog var der gået lidt hul på bøtten under transport.
Jeg skrev til dem og de afsendte en ny samme dag.
Lyn hurtig levering!

fine extensions

har bestilt extensions der et par gange, og det har været helt fine

super

Jeg bestilte en hårfarve fra dem og dagen efter var den i mine hænder. Jeg har intet at sætte fingre på.

VÆRSTE BEHANDLING NOGENSINDE!!! Læs dette inden du overvejer at købe, VIGTIGT!!!!!!!!!!!!!!

Jeg købte hår ved maikan, hot fusion. Glædede mig utrolig meget til at få det. Jeg får det med det samme og får det sat i, efter 3-4 dage begynder det at ugle Extremt meget, det er så slemt at jeg kun kan have det flettet altid! jeg ringer til maikan hvor jeg får en yderst ubehøvlet dame med jysk accent i telefonen, efter den første sætning hvor jeg prøver at forklare hende om problemet, hidser hun sig op og begynder at råbe ad mig og beder mig om at tale pænt og hidse mig ned selvom jeg dårligt havde fået et ord indført. Jeg taler stadig pænt til hende i håbet om at jeg skal have mine penge tilbage på et tidspunkt. Hun skælder mig ud kalder mig for lille skat og får det hele kørt op i det røde felt, jeg forklare at jeg klager og at jeg bare vil sikre mig at der er noget hun kan gøre for mig, inden jeg får talt færdigt afbryder hun og råber at: det er satme utroligt med os piger, vi skal jo fandme forsikres om alting i hoved og i røv! Hun fortsatte tonen og spurgte om jeg ikke kunne fatte at de fik 1400 sms om dagen, så der var andre end mig der skulle have hjælp!? Jeg kunne ikke holde ud at tale med hende, så sagde: god dag til dig også. Hun vil have at jeg skal sende mit hår og så vil de kigge på det, men nej! Jeg kører op til hende også får hun afvide hvad jeg synes om hende og hendes måde at drive forretning på. Jeg er så rasende, ikke mindst over min oplevelse men også over alt hvad jeg kan se alle andre skriver, og sys jeg kan genkende beskrivelsen af denne modbydelige kvinde! Er så gal at jeg gerne vil gå rettens vej, kun fordi hun er som hun er!

Det bedste af det bedste

Super dejligt sted at handle. Har handlet der over 5 gange.
Har købt extensions mange gange, øjenvipper, hårfarve og bumpits.
Jeg ved at jeg altid får min vare i god stand.
kan kun anbefale stedet!

Kan kun anbefalede Maiken

Jeg har brugt Maiken i mange år & kan kun anbefalede at bruge dem, der er super god & hurtigt service, & deres hår har en lækker kvalitet & holder generalt meget længere end andre steder, specialt hvis man passer det som der står, jeg har haft brugt det samme hår ( i clips) i lidt over et år nu næsten hverdag & det er stadigvæk rigtig pænt selvom det er blevet farvet, glattet & krøllet :).

Aldrig noget bøvl!

Jeg har handlet ved Maikan i mange år, og har aldrig haft en dårlig oplevelse hverken med kundeservice eller produkterne. Håret er altid af bedste kvalitet og holder super godt, udover det tager håret ikke skade af at blive vasket/farvet, hvis der er behov for det.
Der er altid hurtig levering og deres produkter lever op til det der står inde på hjemmesiden.

God service og gode produkter

Har handlet ved Maiken i mange år. Har altid fået den bedste service og de produkter jeg har haft brug for.

Store anbefalinger herfra :-)

Super sevice og hurtig levering

Har kun positive ting at sige om Maikan.dk - jeg har handlet extensions derinde utrolig mange gange og der har ALDRIG været problemer med det og håret har altid været i bedste stand + en utrolig hurtig levering. Keep up the good work! :-)

//Line Rosendahl

Flabet, ondskabsfuld, Tlf dame

Ringer fordi at jeg har anbefalet en veninde at købe hår derfra, fordi jeg selv altid har været tilfreds, hun modtager håret 60# og det har altid et gulligt skær! Men giver det bare silver shampoo og så er det helt platin blond, men dette hår vil overhovedet ikke tage imod noget som helst.. Det forbliver bare gulligt.. Jeg ringer ind og siger det ikke plejer at gøre sådan, har trods alt handlet hår der i samme farve 4 gange før.. Hun begynder at hidse sig helt vildt op, jeg siger at det ikke kan være rigtigt at det må være af en ringere kvalitet hår.. Og der står inde på deres hjemme side det er grade AAA (siger det på dansk) ,, så griner hun rigtig hånefuldt, og siger det hedder det ikke det er grade AAA (hun siger det på engelsk) jeg siger ja men det er på dansk og du ved jo udemærket godt hva jeg mener.. Så der er ingen grund til at side der og grine af mig og gøre grin.. Hun er helt umulig at snakke med, og jeg er fuldstændig færdig med at handle der, har ellers været tilfreds de andre gange, men fordi man ringer denne ene gang hvor det ikke er som det plejer. Og får sådan en elendig "service" gider jeg ikke mere. Har aldrig noglesinde oplevet noget lignende Hvis det er måden man snakker til sine kunder på, så held og lykke .. Side og råbe af folk der ringer ind for at be om hjælp... Jøsses !!

Magen til flabethed og dårlig service skal man lede længe efter!!

Jeg købte blonde Cold fusion extensions ved Maikan.dk.
For det første var håret smæk fuld af sorte hår og for det andet blev det tørt som hø efter kun 1 uge i håret.
- Jeg skrev derfor en venlig mail om at det måtte være en uheldig sending og at jeg har brugt gode dyre plejeprodukter til håret og da jeg selv er påsætter, ved jeg netop hvordan det skal plejes bedst muligt.
Fik svaret tilbage: " Vores hår er et naturprodukt og skal være sådan, men send det retur og vi kigger på det"
Det gjorde jeg så..
Svar jeg fik tilbage: " Vi har nu kigget på dit hår og det fejler intet og der skal være sorte hår i". Hun kommenterede også min måde, hvordan jeg havde taget håret ud på.
Dertil svarede jeg at jeg som påsætter i mange år, aldrig havde oplevet så tørt barbie hår og hvordan jeg har taget håret ud, har intet at gøre med håret kvalitet, så det var sagen uvedkommen.
Dertil fik jeg en sur besked: "Ja det er lidt tørt, men der skal bare lidt fugt i det".
Jeg skrev tilbage at jeg ville have mine penge eller håret tilbage igen så, nu de ikke synes der var noget galt i det. Efter over 14 dage og stadig ingen hår modtaget, skrev jeg endnu en mail til dem og bad om at få håret eller pengene tilbage.
Dertil svarede hun: " Ja så skal du selvfølgelig betale selv, det koster 16 kr.".

Jeg blev noget så sur og skrev at idet, det var hende der bad om at jeg skulle sende det retur, forventer jeg også at det kun er mere end rimeligt at jeg kun betaler for porto den ene vej og hende den anden. Ellers ville jeg gå til forbrugerrådet og så måtte de jo tage kontakt til hende!

Så mit råd vil være at holde sig langt væk fra Maikan.dk

Ekstrem dårlig behandling

Da jeg gik med extensions, handlede jeg stort set kun hos Maikan. Jeg havde platinblond hår på dette tidspunkt, og extensionshåret var altid fint, passede til mit eget hår og så kom det altid så hurtigt. Jeg farvede så mit hår sort på et tidspunkt, og bestilte en ny pakke med sorte clip ons. De kom aldrig. Jeg ringede til kundeservice to uger efter jeg havde bestilt dem, for at høre hvad de havde at sige. Kvinden jeg snakkede med tændt FULDSTÆNDIG af. Her er nogle af de ting der blev sagt:

"Jeg har ligesom et FIRMA, og jeg gider ikke høre på små piger som dig skal fortælle mig hvordan jeg skal gøre mit arbejde. Fatter du det?"

Jeg blev meget rystet, og sagde derefter, at jeg egentlig bare gerne ville have mine penge (519-,) igen, og så sagde hun følgende:

"Nu stopper du kraftedeme! Ikke nok med at du lader som om du ikke har fået dine extensions, og prøver at få mig til at sende dig flere, nu plager du mig også om penge?! Puha, hvor er du ikke til at holde ud!"

Jeg var meget rystet, da jeg altså HAVDE betalt håret, og jeg altså IKKE havde modtaget det. Hun fik mig faktisk til at græde, og bad mig derefter om at holde kæft.

Jeg synes deres produkter er gode, men pga. denne behandling får de kun 1 stjerne!!

Det skal siges at alt dette fandt sted i 2011.

Ok produkter.

Ok, produkter men lidt kortere leveringstid kunne anbefales

Maikan - Dulleting Details

Visit Maikan