Mailinglist reviews

Mailinglist reviews

5.3

Hold fingerne væk

Har modtaget mail fra dem hvor der står "Hvorfor modtager jeg dette nyhedsbrev? Du modtager dette nyhedsbrev, da du har sagt ja tak til at modtage spændende konkurrencer og tilbud på din email" - det er ikke noget jeg kender til !!!!!!!!!!!!!!

Helt klart

Hurtig service . God support. har igemmen længere tid sendt igemmen mailinglist og får altid mine nyheder ud til mine bruger . inde for kort tid . Høj kik rate vil helt klart sige god for det firma

Opret ALDRIG en mailingliste her, de reklamerer med gratisbruger. Pludselig er man betalingsbruger. Der bliver ikke svaret på mail, og systemet virker ikke.
Man opretter en ny gratisbruger, og bruger flere timer på at overføre alle modtagere til den nye konto, det går fint indtil man skal udsende sit nyhedsbrev, så får man bare at vide at det ikke kan lade sig gøre. HOLD JER VÆK FRA http://www.mailinglist.dk

Is Mailinglist your company?

Mailinglist Details

MailingList.DK tilbyder et professionelt værktøj til udsendelse af nyhedsbreve via E-mail. Findes både i gratisversion og betalingsversion.

Visit Mailinglist