Majshop.dk reviews

Majshop.dk reviews

9.0

Tror det er blevet min favorit netbutik

Har godt nok kun gjort alvor af eet køb, men der er meget lækkert at finde. Jeg fik undervejs brug for at maile med indehaver - og fik rigtig god service. Jeg føler mig helt tryg ved Majshop.

Jeg købte et par Stylesnob ballerinaer hos Majshop.dk. Super service, jeg ønskede selv at afhente skoene, og kunne afhente dem samme dag jeg skrev.

Majshop.dk kan kun anbefales herfra :-)

SUPER WEBSHOP

Er begejstret for Majshop! Stort udvalg med noget for enhver smag og super service. Er man så heldig at bo i nærheden har man samtidig en dedikerer ejer der virkelig har øje for hvad der klæder den enkelte. Kan varmt anbefale Majshop!

Super Lækkert tøj, god service, skøn aften!

Holdt skøn hyggelig tøseaften, hvor majshop kom og sørgede for alle var i rette stemning og beklædning!

Efterfølgende bestilte jeg en haste-ordre, perfekt hjælp, levering:-)

Pas på derude!

Jeg kan på ingen måde anbefale at handle med Majshop. Jeg købte en buksedragt, som jeg ikke brød mig om og således sendte retur.

Men Majshop påstår, at de aldrig har modtaget min pakke. På posthuset i Købmagergade i København, hvorfra jeg sendte pakken, siger de, at den skam er sendt. Og den blev i øvrigt sendt selvsamme dag, som jeg sendte jeg returpakker til henholdsvis Stylepaste og Loodeluxe (netshops), der begge steder - pudsigt nok - har modtaget mine returvarer. Så jeg finder det på alle måder meget mystisk, hvis lige præcis den ene pakke skulle være gået tabt.

Da jeg så retter henvendelse til Majshop.dk forsøger de med at sige, at jeg skal rette henvendelse til posthuset. Da jeg siger, at det har jeg gjort, og pakken er sendt, så hører jeg ikke mere. Jeg spørger, om mine penge er gået tabt, men ejeren Mitzi Persson svarer aldrig tilbage.

Hvor dårligt et ry Post Danmark end måtte have, har jeg i de mere end fem år, hvor jeg har shoppet fra både Trendsales og webshops, jeg aldrig oplevet, at pakker ikke er nået frem.

Så godt råd: Stol ikke på Majshop.dk og handl aldrig med dem. Det gør jeg i hvert fald aldrig igen. For mine mere end 600 kroner er tabte.

Super service og hurtig ekspedition

Jeg har købt hos Majshop nogle gange og jeg har altid oplevet en super ekspedition og meget hurtig ekspedition. For det meste er varen hos kunden dagen efter bestillingen :-)

Betjening i top

Ønskede desperat en buksedragt. Skriv til Majshop og fik hurtigt svar, at jeg bare kunne komme forbi og prøve den. Hurtige tilbagesvar, selv i juledagene. Skøn buksedragt, som gjorde min 40 års fødselsdag helt perfekt. Tak fordi det muligt jeg lige kunne komme forbi og prøve/købe - det er ikke sidste gang jeg handler i Majshop.

billige designer varer

købte house of lykke kjole og bukser.. super varer der levede op til beskivelsen og til meget billige penge i forhold til butikspris... men altid ærgeligt når man ikke kan prøve tøjet.. mine bukser var for store..

Super tilfreds..

Har købt et par bukser der, og vil helt klart købe igen nu her til januar, synes at der er mange rigtig fede ting, og der er en super kundebetjening, og venlighed..

Gode varer, gode priser, god service

Har bestilt kjoler fra House of Lykke 2 gange. Super lækre kjoler. God service og ingen ballade med at bytte størrelser. Synes Majshop forstår at gøre det ekstra, som gør det til en god oplevelse at handle hos dem. Kan kun anbefale.

God service og lækre varer

Meget fin kundeservice, meget fin og venlig mailkontakt og flotte kvalitetsvarer.

ikke godt nok

Varerne er sikkert udmærket, men det er ikke godt nok, at jeg ikke kan blive fri for at modtage nyhedsbrev, når jeg beder om det!
Har adskillige gange forsøgt at afmelde på deres hjemmeside - uden held - og jeg har været i kontakt med dem uden, at de gør noget seriøst for, at jeg kan undgå at få nyhedsbrev.
Nu ryger det så i mit spamfilter, men det er ikke godt nok fra Majshops side.

Efter at jeg skrev min anmeldelse her på Trustpilot, blev jeg omsider fri for at modtage nyhedsbreve :-)

helt perfekt

jeg fik min vare dagen efter jeg havde bestilt den. det var simpelthen super. rigtig god service og problemfrit!!

God service.

Alt forløb som ventet. Fik straks en ordrebeskrivelse, mine varer var der få dage efter og var både super lækre og i en god kvalitet.

Vibeke Laursen Randers

Super god behandling. Meget fornemt, at man må vente med at betale til den første og får alligevel tilsendt varen, selvom man ikke har betalt for den endnu. Jeg er så tilfreds denne netshop og kan varmt anbefale Majshop til andre.
Vh Vibeke

Majshop.dk

Super lækker net butik med lækre vare.
Rigtig god service.
Godt gået mitzy og tak for altid god behandling.
Kh. Gitte

5 stjerner til Majshop.dk

Det er altid en fornøjelse at handle hos Majshop.dk. Jeg har købt kjoler, jakker, trøjer, veste, bælte og sko hos Majshop.dk og er altid yderst tilfreds med kvaliteten, samt servicen der er helt i top. Jeg vil helt sikkert, fortsat være kunde og kan kun varmt anbefale andre at shoppe hos jer!

5 stjerner

Let at bestille varen og varen er altid kommet efter ganske få dage. Tøjet har altid været i en god kvalitet. En enkelt har gang har jeg været en smule utålmodig og mailet til Majshop. Senere samme dag fik jeg respons med hvor langt min vare var nået. Meget fin service.

Jeg kan kun give min bedste anbefalinger

Sød webshop-indehaver

sød at snakke med, på trods af noget rod i lager-beholdningen, så halvdelen af mine varer ikke kunne leveres, øvbøv. Men hun er sød at snakke med :)

Majshop.dk Details

Majshop - Designertøj og fashion til kvinder