Makalay.dk reviews

Makalay.dk reviews

9.5

Forbløffende!

Jeg mailer til dem med et spørgsmål lørdag aften kl. 21.00. Tænker at i bedste fald, har jeg svar mandag formiddag. Men efter kun 5 min., så har jeg svar! Havde så et tillægsspørgsmål, som også omgående blev besvaret! Dét er dælme god kundeservice, som jeg sjældent møder :-)
Nu glæder jeg mig bare til at handle med dem :-)
Hilsen Trine

5 stjerner fra Kastrup

Super god behandling, også i reklamations situationer

Good job Makalay!

Levede fuldt ud op til forventningerne

Styr på lortet og ikke lort på styret

Gode priser, overskuelig hjemmeside, dag til dag levering. Alt er som det skal være.

lyn hurtig levering

kan kun anbefales

Fødselsdagsgave-sikkert

Jeg var sent ude men tog chancen hosMakalay. Pakken kom 36 timer efter - og er perfekt.

Helt som lovede!

Alt som firmaet lovede vdr. levering osv. var som det skulle være!
Kan kun anbefale dem, og vil meget gerne handle der igen! :-)

God service!

Mine Medis øretelefoner fra Urbanears var gået i stykker, så jeg sendte dem tilbage til Makalay og de byttede dem uden problemer.

Meget fin service

Jeg bestilte op til en weekend og der kom mails til mig om søndagen. Så vil man gerne yde god service. Tak. Og pakken kom også hurtigt.

Billigt og nemt

Dejlig side, med en dejlig pris.
Hurtig og smertefri levering.

Ingen anmærkninger

Købte mig et par Marshall Major høretelefoner, som jeg har haft luret på længe. Dem fandt jeg hos Makalay til en god pris og leveringen af disse skete i løbet af 2 dage - fremragende!!

Marshall høretelefoner

Hurtig levering af høretelefoner, de kom med posten 2 dage efter bestilling.

Nydelig service, enkelte uklarheder, men allaround godt!

En forholdsvis tjep responstid efter en besked er blevet sendt, meget intim service også selvom jeg ikke altid har fået svar på det jeg konkret spurgte om.

Men stort plus for en god responstid i de fleste tilfælde, men man kan jo heller ikke forvente at de sidder bag skærmen 24/7 :)

Hurtig og super god service!

Har købt et par høretelefoner fra Wesc, som gik i stykker to gange, det har helt sikkert været noget med denne model fra Wesc da jeg ved fra andre at den ofte går i stykker.
Men begge gange reklamerede jeg og fik nye høretelefoner rigtig hurtigt leveret!
Alt i alt: Rigtig god service, og hurtig levering. Positiv oplevelse :)

Suveræn

Fik ombyttet mine høretelefoner, der var gået i stykker, hurtigt og uden problemer. Vil anbefale makalay til alle. Virkelig god service, og fik min pakke dagen efter.

Levering til tiden

De holder hvad de lover.
Hurtig ekspedition.
Reklamation over defekt høretelefon efter 4 mdr., ombyttet uden problemer og inden for 2 dage.

dårlig service, lang leveringstid

På hjemmesiden stod der 1 leveringsdag, så jeg ringede ind og spurgte på den pågældende vare om det var sandt. JA - det var det, han fortalte mig at alle bestillinger inden 14 bliver sendt samme dag (hvis de er på lager hvilket disse høretelefoner var). Ugen efter havde jeg ikke modtaget min pakke. Da jeg ringede til firmaet var der ingen der tog telefonen - hvilket i øvrigt er et privat telefon nummer som ikke nævner noget om at være i forbindelse med firmaet makalay. Næste dag fik jeg endelig fat på dem og måtte rykke for min pakke og fik den da også 2 dage efter...
Makalay ApS

Reply from Makalay ApS

Hej Josephine

Vi vil gerne beklage din dårlige oplevelse hos os, hvor leveringstiden har været meget længere end lovet. Forklaringen er, at din ordre ikke er blevet eksporteret fra vores system til vores lagers afsendelsesliste. Det foregår normalt helt automatisk, men i dit tilfælde, er der opstået en systemfejl. Det sker heldigvis meget sjældent.
Havde systemet virket som det skulle, ville du have modtaget en mail og SMS med dit pakkenummer allerede samme dag som du lagde ordren.
Vi har refunderet 100 kr. til din konto som kompensation for den lange leveringstid og opfordrer dig til at benytte vores side en anden gang - vi vil gerne bevise, at vi kan gøre det bedre.

Mikkel Juhl
Makalay

Hurtig - venlig - billig

Super hurtig og venlig service. Jeg var virkelig imponeret over den standard som jeg ellers savner lidt i Denmark.

Jeg havde et par skullcandy høretelefoner som desværre gik i stykker, men som jeg har fået byttet, på trods af, at Makalay er holdt op med at føre mærket. Jeg fik et nyt lækkert par, uden noget som helst bøvl.
Super fed service!!!

Makalay ApS Details

Vi har specialiseret os i salg af høretelefoner og rådgiver dig gerne om, præcis hvilken model og mærke, du har brug for. Ring eller skriv gerne til os.

Visit Makalay.dk

Write to: kontakt@makalay.dk