Malaco reviews

Malaco reviews

Very low
2.4

Dårlig oplevelse med Ny Lagerman konfekt

Jeg har købt en gigantpose Ny Lagerman Konfekt og det var en gigant dårlig oplevelse
da vi her til jul rigtig skulle nyde konfekten. Lakridsen var hård og næsten ikke til at bide over, og på de runde var massen udenom lakridsen hård og tør. Så nu køber vi ikke det produkt mere, hvad vi ellers har gjort mange gange, da vi elsker lakridskonfekt. Det må kunne gøres bedre der har da aldrig været noget i vejen før.

Dårlig lakridskonfekt :(

Har lige købt to store poser lakridskonfekt, men føj hvor det smager lakridsen helt hård og det andet noget værre snask øvøv køber det aldrig mere, har ellers altid syntes i lavede den bedste konfekt.

Endelig god lakridskonfekt

Købte Lagermann lakridskonfekt i lørdags og den smager lige som den skal. Har faktisk ikke købt jeres produkt siden jeg sidste år blev skuffet. Men nu kan jeg godt anbefale produktet. :)

intet dårligt ved jer.

Kan se alle de dårlige anmeldelser, og syens ikke rigtigt de høre nogen steder hjemme. Synes Malaco slik er lige sp godt som altid og til en okay pris. Og det høre til min fredags slik ;)

Føj føj føj

Glædede mig så meget til åbne min malaco lakridskonfekt. Sikke en skuffelse. Køb det ikke. Det er uspiseligt. Lakridsen er ikke til at tygge og resten er noget blødt snask. Køber det aldrig igen. Man burde have penge tilbage, det har intet med lakridskonfekt at gøre.

Kan ikke længere lave lakridskonfekt...

Deres lakridskonfekt er blevet helt vildt dårlig. Lakridsen virker lidt ligesom gummi og er uden smag.
Jeg har lavet en mental note om at hvis jeg skal købe lakridskonfekt igen skal det være fra Bassetts.

GÅ ALDRIG NED PÅ SMAGEN!!!! AD!§!

Øv hvor kedeligt er deres lakrids lige blevet!!
Utroligt at de sparer sådan på deres lakrids! Skal smagen være så dårlig, må prisen også i bund - Selvom den er i top :-/

Lagerman /Malaco lakridskonfekt Hold da helt op

Min kone havde lige været Tysklands tur til Border-shop og købte tilfældigvis noget lakridskonfekt i gigant pose fra Malaco Eller som de kalder det !! Ny Lagerman konfekt , og det var den 9-7-13 og skulle vi lige åbne den og smage et godt stykke lakridskonfekt !!!!!!!!!!! hold da helt op !! DET ER DA NOGET AF DET MEST KEDELIGE KONFEKT OG TØRRE OG USPISELIG MAN KAN FORESTILLE SIG .HOLD DA OP, det kan godt være at poserne kun kostede 40,00 stk . !! men så kunne de godt have hæftet en lille seddel på hvor der stod !! HVIS DU ET LÆKKERT STK . KONFEKT !! SKAL DU IKKE TAGE DETTE PRODUKT FOR VI HAR SNYDT MED KVALITETEN OG DET SMAGER AD H...... TIL OG ER MEGET SVÆRT AT TYGGE OG HAR INTET MED DEN LAGERMAN KVALITET AT GØRE .
NEJ HVOR VAR DET SYND AT BRUGE PENGE PÅ ØV ØV ØV , hvis firmaet havde ligget lige her ! så havde jeg sat det hele uden for deres dør , og så havde jeg skrevet den lille seddel og sat på varene !! GÅ aldrig tilbage til en fuser .
Hilsen Mogens

Den nye Lagerman (lakrids)konfekt er stadig elendig

Den er bedre end den første, ændrede udgave, som var decideret uspiselig, men den nye udgave er stadig så ringe, at jeg hellere vil ryste af sukker-abstinenser, end jeg vil spise den nye konfekt. Jeg var ellers storforbruger af den originale.

Find den gamle opskrift frem igen!

Malaco Ny Lagerman Lakridskonfekt

Nyt - ja, det skal jeg love for. Har ABSOLUT INGENTING med lakridskonfekt at gøre. Det var virkelig en skuffende oplevelse. Lad nu være med at lave noget, der tilsyneladende ligger udenfor hvad der for jer er muligt.

Bvadr !

Kunne i ikke smøre lakridskonfekten med "god negl" det ville højne smagen med flere længder... Fy faen det smager så grimt at en badesvamp med atamon ville byde på et mere smagfuldt bid ! Jeg stikker lige ud og renser munden ved at tungekysse en cerutryger ..

Ny Lagerman Konfekt - ingen god nyhed!!!

Malaco - Ny Lagerman Konfekt...hvad er det der er i det nye? kun ting som har gjort produktet meget ringe. Hvad sker der for den hårde næsten utyggelige lakrids mellem to stykker mærkelig blød snask...
Kom med den gamle udgave af Lagerman konfekt og jeg vil overveje at købe det igen.

Mistet kunde på 2år nu & 3år i vente.

Vil bare sige at hvis jeg ikke er den eneste kunde som springer uden om jeres produkter så må i kunne se det på bundlinjen.

Sad og kiggede på gamle bonner, i har mistet 5700kr på 2år uden mig som kunde.(regnet ud fra året før forbrug på jeres produkter).

Jeg kommer først tilbage, når malaco er på dansk jord igen og smagen er tilbage.
Nu går vi ind i 2013 og i vil se frem til yderlig mistet 2875,- kr total tab 8575,- og stadig stigende.

Nu må folk godt nok tage sig sammen!! Det hedder ikke Smagspilot.dk

Hvad sker der for folk man? Dette er en side for folk der vil vide om de kan købe varer på sider uden at der venter dem en ubehagelig overraskelse bag efter købet. Ikke at få af vide hvordan malaco's nye lakridskonfekt smager. Hvis man så i det mindste kunne købe malaco slik på deres hjemmeside, men det kan man jo ikke engang. Eller hvis det var fordi der var mider i slikket, men næ nej.

- > Det er KUN fordi I ikke kan lide slikket. I er fandme for mærkelige man.! Så er det sagt. Rater malaco med alle 5 stjerner som support for alle de irriterende lakriskonfekthadere og så den der Gott & Blandat. Den er sgu god.

Nu kan det ikke blive ringere - eller hva´?

Igen i år formåede Malaco at få ødelagt julegodterne med deres ellers så gode lakridskonfekt. Ingen af favoritterne smagte som de plejer og konsistensen på nogen af dem er nærmest "våd" , Vi vil ha´ de gamle tilbage - basta!

Vi vil have den gamle lakridskonfekt tilbage.

I har fuldstændig præsteret at ødelægge den bedste lakridskonfekt det fandtes. Jeg køber aldrig mere jeres lakridskonfekt, for der er ikke noget som smager godt mere. Det er den forkerte vej, hvis i vil tjene flere penge. Gå tilbage til den gamle opskrift.

Lagermann Lakridskomfekt, sikke dog en total ringe oplevelse, næææh nu er den rigtig god igen :-)

23-12-2012 Nu må i sgu tage jer sammen og lave den gamle lakridskonfekt igen ellers bliver man jo nødt til at boycotte alt jeres slik, det eneste pæne man kan sige om denne sag er, at hvis man skal give point for hvor ringe et produkt kan blive på en skala fra 1 til 10, så skal i ha et 12 tal herfra :-(

26-10-2013 Så er den god nok, de har fået lavet den gode gamle lakridskonfekt igen, så har hermed ændret fra en til 5 stjerner og et 10 tal for at lytte til kritikken og rette op på tingene Sådan der godt gået Malaco :-) det tog bare for lang lid desværre :-/

Skidt, skidt, skidt

Kan det være så svært at finde den gamle lakridskonfekt tilbage? Har man overhovedet forsøgt, hvorfor ændre noget så radikalt som var så populært.?

Det var en skuffelse at sætte tænderne i....

Ny lakridskonfekt????, det eneste nye i det er at lakridskonfekten smager rædselsfuldt.
(Godt posen er købt i Tyskland til den ca. halve pris ellers havde jeg følt mig meget snydt). Slut med at spise Malaco før den gode gamle konfekt kommer tilbage.

Så la' da vær' !

Jeg er SÅ skuffet. Sidste år lovede Malaco at de ville forsøge at nærme sig den gode kendte Lagermans smag igen, men det er bare overhovedet ikke lykkedes. Det smager slet ikke som det gjorde og lakridsen er sej og gummiagtig.
Mon det nogensinde kommer igen ;-( Det var indbegrebet af perfekt slik og nu er det bare ødelagt.
Hvis nogen kan opdrive den gamle opskrift åbner jeg snart selv en produktion :-)

Is Malaco your company?

Malaco Details