Malaco reviews

Malaco reviews

Very low
2.4

Elendig lakridskonfekt

Hvorfor lave om på noget super godt..????

Den ny lakridskonfekt er ligeså ringe, som hvis man køber billig tysk lakridskonfekt..!!

Lad os få den gode gamle tilbage, det var godt..:-)

Gammel tørt lakridskonfekt

I dag var jeg i REMA 1000 Carlsberg og faldt for en pose Malaco Lakridskondefekt burde det nok hedde. Tørt og formodentlig gammelt. Så kan man lære det.
Tænderne siger: Tak for en dejlig dårlig oplevelse. 2 minus *.

ÆÆÆÆV!

Kan kun tilslutte mig de mange der er utilfredse med Lakridskonfekten... Hvorfor ændrer på en unik lakridskonfekt, der adskiller sig fra andet på markedet, vel og mærke på en god måde? Hvorfor skal jeres slik smage af alt det lort der kommer syd fra grænsen? Fandme ik iorden, og håber dem der fandt på det stunt bliver fyret..... Virker fuldstændig sygt at man tromler ind og mener at den "ny smag" er bedre end den gamle? Grrrrrrrrrrrrr Thumbs nedad til jer!

Lakridskonfekt ??????

Har lige fået en pose af den "Ny Lagerman Konfekt" det er forståeligt at man har fjernet LAKRIDS fra navnet, de POLAKKER som koger det indhold der er i posen, kan da ikke have noget som helst med lakridskogere at gøre, produktet er meget hårdt og smager absolut ikke af lakrids, sukkerstoffet er til gengæld meget blødt og meeeegeeet sødt.
Eneste trøst her er at man må lade være med at støtte denne producent yderligere.
En tidligere kunde.

Kondefekt

Heller ikke i år til jul kan vi glæde os over at lakridskonfekten er tilbage i slikskålene.
Jeg har netop åbnet en pose af Malacos 2012-forsøg på at lave lakridskonfekt - som de dog klogeligt ikke vover at kalde det.
De små stænger af ren lakrids er meget bløde - de er decideret ubehagelige at bide i.
Sukkermassen på over- og undersiden af "snitterne" er også alt for blød, mens lakridsen i midten ar alt for hård.
De gule og røde stykker med kokos kan jeg ikke udtale mig om, da de var totalt fraværende i min pose.
Malmö Lakrits Compani (Malako) - man skal ikke overlade det til svensken at lave dansk "nationalslik".
ØV!!

Køber ikke pga. reklame

I har verdens mest irriterende reklame, for jeres sur sur sur, produkt.
Den gør mit humør dårligt, og skifter væk fra kanalen og kommer ikke tilbage.
Jeg vil aldrig mere købe jeres produkter før i fjerner det lort.
Mvh Andreas

Jubii! Det lykkedes dem sørme!

Jeg har også modtaget en testpose Ny Lagerman konfekt.
Det er meget indbydende både farve, konsistens og smag.
Jeg synes helt sikkert at den fortjener sin plads tilbage ved julebordet.
Og Malaco/LEAF skal have ros for at lytte til deres forbrugere, selvom de måske har haft økonomisk interesse i at gøre det.

Jeg har givet 5/5 stjerner, ikke fordi det er den gamle Lagerman, hvilket de også selv skriver det aldrig bliver, men fordi virksomheden viser sig fra en meget positiv side, indholdet i posen var markant bedre end forventet, og synes helt klart at som konfekt er kvaliteten helt i top.

Jeg vil uden tvivl anbefale Lagerman konfekt igen.

God konfekt

Så fik jeg åbnet den ene af de 2 poser ny Lagerman Konfekt Malaco hadde sendt mig gratis. Jeg syndes at farven er flot og appetitvækknen og smagen er også tilbage smager godt så julen 2012 er redet Ny Lagerman konfekt er stort set som den gode gamle yes vil klart anbefale at købe den

lækkert

Jeg har i dag købt Malaco lakridskonfekt, med påskriften *ny smag*. Jeg tænkte at når i havde lovet at gøre noget ved den dårlige standard i har haft det sidste års tid, var det måske det der var sket, så jeg tænkte at det måtte jeg undersøge, og hvor blev jeg glad. Det var godt nok ikke 100 % den gode gamle slags, jeg vil næsten sige det var bedre, og dejligt med den gode lakrids igen. ;D

Ikke igen!!!

NU er det slut med at købe MALACOs produkter!! Efter 5 mdr i udlandet glædede vi os til at nyde en pose FamilieGuf - men den har de jo også ødelagt... Seje, dårlig smag, forkert konsistens, lugt og farve - øv øv øv
Sidste år var det lakridskonfenten, nu familieguffen - jeg dropper Malaco

Familie Guf :-(

Nøj skuffelsen var stor da jeg i dag købte en pose familie guf.
Jeg elsker ellers normalt famile guf, da vingummierne, karamellerne osv. er bløde og smager godt.
Men denne pose jeg købte i dag er slikstykkerne stenhårde, der er ingen paddehatte i og jeg knækker jo nærmest tænderne på karamelstykkerne!
Jeg har tjekket holdbarheds datoen og den siger 15.12.12 så jeg tør da slet ikke tænke på hvor uspiselig posen ville være om bare et par måneder!
Ydermere er der jo næsten ingen slik i posen, jeg skal da lige love for at der trukket nogen gram fra, men prisen er sgu stadig den samme.
Nå, men alt i alt så er jeg SÅ skuffet over Malaco famile guf, og hvor er det dog ærgeligt, da det før i tiden var mit yndlings slik.

yummi yummi masser af vingummi

Helt klart min favoritter i blandt slik, men en skam det skal være så dyrt ;/

Farvel til de gode snører

Bliver simpelthen også nød til at give mit besyv med her, hvilket ellers er noget jeg aldrig plejer at bruge min tid på!

Men hvor er det dog en ærgelig drejning jeres snører har taget! Jeg har altid elsket jeres saltlakrids- og jordbærsnører og har siden jeg var barn købt dem og siddet og flettet og bundet knuder mm. Fletningen stoppede for et par år siden, men købte dem fortsat - men det er slut nu. Hold op hvor er jeg skuffet over den nye smag - de smager syntetisk og decideret dårligt!

Kom tilbage med de gamle og ægte snører! Please!

Stjerner

Jeg kan desværre kun tilslutte mig de øvrigt indkomne negative kommentarer på jeres produkter. Jeg ved fra en kollega, at jeres produktion her i Danmark er lukket ned og flyttet til udlandet og det må siges at have haft sin kedelige effekt på jeres produkter. Jeg har altid ELSKET jeres stjerne og snører, men det er desværre helt slut med det...Tænk at en flytning kan bringe så meget dårligt med sig. Jeg forstår ikke jeres ændring. Hvorfor ikke bare flytte produktionen, men lade produkterne være som de var??? I må virkelig kunne mærke et kraftigt fald i jeres omsætning.
Super ærgerligt, når nu så mange mennesker, har været så tilfredse :(
Jeg vil dog holde øje med, om tingene skulle ændre sig positivt - håbet lever endnu...

kunstigt og kedeligt

Er så småt ved at komme mig over skuffelsen ved ikke at kunne købe ordentlig lakridskonfekt længere, og havde til weekenden glædet mig til mine karamelstjerner - men ak og ve :o((((( samme skuffelse! Allerede da vi åbnede posen ku vi fornemme den kunstige lugt, og ikke den velkendte duft af karamel, og smagen lader ikke noget tilbage for lakridskonfekten.
Jeg må erkende at vi må se os om efter et andet yndlings-slik-mærke

Stjerner og snører ændret - decideret elendig smag!

Det er mig en gåde at Malaco har ændret på stjernerne og snørerne som var fine som de var og som nu smager kunstigt og elendigt. Køber dem ikke igen.

Uhaaa - det feder

Alle deres produkter er skide gode. Dog ikke sikker på, at de er 'sunde' :-)

Syntetisk og parfumerede

I min Netto var der mange kasser med Snører til 2 kr. Men de må have ændret smagen for det smagte som noget syntetisk og duftede parfumerede. Og kradsede i halsen, og da jeg kan forstå fra andre indlæg, at al slik fra Malaco er sendt til udlandet for at blive produceret for at spare et par håndører, så skal jeg ikke have mere fra dette firma

Vi vil ha den "gamle" originale lakridskonfekt tilbage !

Gennem mere end 60 år har jeg nydt den danske lakridskonfekt, som dreng købte vi lakridskonfektafskæring, det var lidt billigere, og altid kunne vi være sikre på kvaliteten. Det eneste problem var, at en pose blev spist alt for hurtigt, men det har Malaco nu løst for os. Det nye "originale" produkt smager ganske enkelt rædselsfuldt, og man kan undre sig over, at en international fødevarevirksomhed i den grad har dummet sig og ikke gjort hjemmearbejdet godt nok, i marketing afd., i laboratoriet og på fabrikken. Den good-will man købte og betalte for er sat over styr på få måneder, så mon ikke en række chefer kommer til at stå skoleret, når de kvartalsvise salgsrapporter toner frem på computeren hos CEO.
Oursourcing skal man være forsigtig med, om det er Slovakiet, Kina eller andet, og smag og behag er forskelligt, men man kunne måske rette op på situationen ved at sende den sikkert førtidspensionerede bolsjemester og et par laboranter/smagsdommere fra Slagelse til fabrikken i Slovakiet i en kortere periode for at lære fra sig. Men det skal gå hurtigt for vi gamle, afhængige forbrugere er ved at få abstinenser.
Med venlig hilsen Jørgen Høy, Ry

Is Malaco your company?