Malawi Amager reviews

Malawi Amager reviews

7.4

Super service og flinke folk

Lækker butik og endnu bedre de har holdt fast i deres akvarie afdeling selv om de nu også har hundemad og kattemad og alt muligt andet tilbehør til de firbenet...
De har altid bredt udvalg af tilbehør og servicen er super duper...
både Tim, hans kone og søn gør et super arbejde.
Nok den bedste akvariebutik i Kbh., dog lidt blandet erfaring med overlevelse af deres fisk , har købte nogle fisk hos dem et par gang hvor de desværre var af meget tvivlsom kvalitet og døde ret hurtigt.

Fantastisk service og eminent viden :)

Vi har fulgt denne forretning igennem flere år, og der er altid den samme fantastiske service, og samtidig med møder man en mand med en kæmpe viden om fiskene.

Altid sunde og raske fisk, som trives og fungerer... Vi har desværre været uheldige med køb af fisk i andre ''kendte'' butikker, men hos Malawi Amager har vi aldrig oplevet syge fisk, eller andre former for problemer med fiskene.

Vi anbefaler altid denne butik til andre, da man virkelig ikke er i tvivl om, at der bliver lagt både hjerte og sjæl i at drive denne butik :)

de ved hvad de snakker om.

er startet op med malawi cichlider igen, og denne butik er stedet på sjælland man går til hvis man vil finde godt udvalg, fornuftige priser, velplejede fisk og folk der ved noget om denne fisk.

bestemt ikke sidste gang man handler der!

Jeg har handlet en del gang der efterhånden og er aldrig gået skuffet dr fra. Super service og stor viden inde for faget.

Det er helt klart en sted jeg vil anbefale til andre.

Den bedste service og kundepleje jeg har mødt i akvariehobbyen!

Jeg Har mange akvarier. og har haft det i mange år. Jeg har været i MANGE akvarium-specialforretninger i hele Danmark. ALDRIG har jeg følt mig så godt behandlet, som kunde, som hos Malawi-amager! Imødekommenhed, service på højt plan, og super priser er nøgleord i butikken!

udvalget er er også godt både mht. fisk og vare!

Det er verdensklasse!

det at jeg får så god en service har en´ effekt:

Jeg kommer igen!

MVH. Jens Poulsen - 30231957 - Brugernavn på Akvarie-netsteder: jensp

Det rette sted for Cichlide elskeren!

Fint sted, billige priser og behagelige mennesker man møder i Malawi-Amager.
Det er ikke sidste gang vi kommer dér :-)

Is Malawi Amager your company?

Malawi Amager Details

Akvariebutikken Malawi-Amager