Malbilligt reviews

Malbilligt reviews

9.6

Meget fin vejledning og service!

Usædvanlig god rådgivning, meget fine priser, hurtig og sikker levering og rigtig rigtig god materialekvalitet.

mangler rørepinde

Blev skuffet over at der ikke fulgte rørepinde med selv om jeg købte maling og tilbehør for ca 3000 kr. Kunne ikke købe rørepinde i butikkerne, da jeg ikke havde købt malingen der, så måtte ofre en grydeske til formålet. Men hurtig levering.

Køb aldrig maling andre steder end hos Malbilligt.dk!

Jeg var i knibe, fordi jeg løb tør for maling lørdag, og skulle ha' besøg af gulvmand tirsdag morgen som skulle slibe + lakere mine gulve, og inden da SKULLE jeg være færdig med at male. Bestilte hos Malbilligt.dk lørdag, og bad så mindeligt om at få malingen leveret så tidligt som muligt mandag, og VUPTI! - mandag formiddag kl. 10:00 stod min maling udenfor døren :):):) - jeg BLEV færdig med at male - og nu er gulvmanden igang med mine gulve! - Se DET kalder jeg KUNDESERVICE i højeste potens! Ydermere får man 15 % rabat når man er medlem af Ældresagen - ikke dårligt, vel?
Handler fortsat KUN hos Malbilligt.dk, ligesom jeg har gjort i mange år:):):)

Fantastisk

Det er 5 gang jeg køber maling der og det er 100% i orden og super levering det er nemt og billigt ;-)

Super hurtig levering - god telefonisk hjælp hvis nødvendigt.

Har handlet hos dem mange gange - både da de havde en fysisk butik og nu netbutik. Er tilfreds med malingen og er imponeret over hvor hurtigt der bliver leveret. Kan klart anbefales!

Super udvalg + priser + service

Jeg kan kun citere Tommy Seebach (ca.) : Alle de rigtige ord har de andre jo sagt !
Ny rekord for levering : 22 timer incl. en hel nat. Sådan !

Tip Top det hele

Super kvalitet til en meget fornuftig pris.
Fantastisk service og meget nemt og hurtigt at have med at gøre.
En fornøjelse, og vil helt sikkert handle her igen

Lynhurtig levering. Bedste priser jeg kunne finde på nettet

Jeg lagde ordre søndag aften. Mandag morgen var ejeren selv ude og levere varene hos os. Det kan man da kalde god service:-)

Jeg handler hos jer i fremtiden.

Super hurtigt og vildt nemt og til rigtige fine priser :-)

Perfekt og lynhurtig ekspedition

Venlig modtagelse ved telefonisk henvendelse. Gode priser på sortimentet og hurtig ekspedition.
Hjemmesiden virker lidt "kringlet"
Man kunne ønske sig et lidt bredere sortiment.

Kan varmt anbefales.

Leveret som aftalt inden for 2 dage. Bragt lige til døren.

Super god service, hurtig levering og gode priser!

Varene kom hurtigt og er der nogen problemer ordren så sker der hurtig og venlig behandling Derudover er priserne særdeles gode sammenlignet med en alm. farvehandel.

Sikken en service! helt i top. Både ved vejledning telefonisk og super hurtig levering

Det er nok noget af det bedste sted at handle on line- sikken service ,kæmpe udvalg, gode priser og super hurtig levering.

God service og gode pricer

Skulle have maling til 100 m2 lejlighed, de var ca 60% billigere end butikken nede om hjørnet på mærkevarer maling.

Fleksibel levering og vi fik hjælp til at være det hele på på 2. sal.

Jeg sendte en mail til malbilligt en søndag ang. spørgsmål til hvilken maling jeg skulle benytte,fik svar samme dag, malingen stod klar mandag morgen.
super service,det er her man skal vejlede sig og får en rigtig god service.
Mange tak, vi ses igen

god pris og service

fik hjælp over telefonen før jeg bestilte, så jeg var sikker på at få den rigtige vare - og til en god pris, så "fuldt hus" herfra

Fungere rigtig god.

Fungere rigtig godt og produkterne blev leveret til tiden. Mangler dog lidt overblik på shoppen.

Hurtig ekspedition, men urigtig mængdeangivelse

Har handlet med Malbilligt mange gang før, og vil også gøre det i fremtiden.
Denne gang var jeg dog lidt skuffet. Jeg havde købt en klar grundingsolie. På hjemmesiden var mængden angivet til 10L, men på spanden står der 9L. Jeg ved godt at man kan komme ud for det når det angår maling der tones, men en grundingsolie grundes normalt ikke? Har efterfølgende set at konkurrenterne angiver mængden til 9L, hvilket jeg synes er mere rigtigt.

Super service - super kvalitet

Hurtig levering, opringning ang. tvivl om farve - købt maling der ikke skulle tones. Kvaliteten holder, rigtig gode produkter at arbejde med. Vil anbefale det til alle.

Perfekte produkter
Perfekt behandling
Perfekt pris
Perfekt hurtig levering
Perfekt personale humor :o)

Nikita

malbilligt.dk Support

Om virksomheden

Måske Danmarks billigste farvehandel! Op til 50% billigere maling!

Visit Malbilligt

We live here: Ringager 14