Malerklemmen reviews

Malerklemmen reviews

6.1

Her kommer vi ikke igen

Kedelig mad, som mest af alt så ud som havde det været serveret flere gange før. Brødet var så tørt at vi overvejede om det måske var ristet... De lune retter var lunkne, laksen havde en uheldig bismag, som den knasende rævesovs ikke kunne skjule.

Betjeningen var sød og venlig som altid.
Havde set frem til besøget da det tidligere har været godt, men at smide 2x 189 ud på det, det gør vi aldrig mere.

Fantastisk betjening og glimrende mad.

Jeg var nede at besøge Hr. og Fru. Munch. De levere den mest perfekte æbleskive jeg nogensinde har smagt.
Derudover har de en glimrende menu, deres buffet er fantastisk og maden kunne ikke være bedre.

Jeg vil til hver en tid anbefale alle at besøge Malerklemmen. De er rigtig gode.

Lækker mad og dejlig idyl

Vi har besøgt Malerklemmen og vi fik en udsøgt betjening, samt lækker dansk mad - kan kun anbefale dette sted.

Virkelig øv!!!!!!

Helt elendigt. Kan IKKE anbefales. Er helt enig i nedenstående anmeldelse. Har arbejdet på Malerklemmen som ung, så havde virkelig glædet mig til gensynet. Vi var afsted 5 voksne og 4 børn. 2300 kr øv. Maden var virkelig ærgerlig og betjeningen ligeså. Havde hellere lagt de penge på Burger King. Ventede 45 min på kaffe, og fik et surt svar, da vi tillod os at spørge efter den. Slet ikke som i gamle dage (for ti år siden) jeg kommer IKKE derud igen.

Dårligste buffet nogensinde

Udefra ser stedet super hyggeligt ud, men vi fik desværre en helt anden oplevelse.
På bordet ligger der en note, hvorpå der står "kvalitet tager tid" - Så forventer man, at det er kvalitet og især til 189 kr. pr. kuvert. Vi nåede at smage det hele og lod også det hele stå. Salaterne smagte ubehageligt, det varme var koldt og brødet kunne selv 7 eleven have leveret bedre. Alt i alt blev det 450 kr. for to colaer. Synd!

Men det siges, at deres æbleskiver er gode.....

Is Malerklemmen your company?

Malerklemmen A/S Details

Traktørstedet Malerklemmen er beliggende i den Midtsjællandske natur nær Dyndet. Vi tilbyder alt fra eftermiddagskaffe - over frokost/middagsanretninger - til større selskaber/festarrangementer samt busselskaber.

Visit Malerklemmen

We live here: Dyrehavevej 5