Akvariebutikken Mallen reviews

Akvariebutikken Mallen reviews

8.3

Skuffet

Er skuffet over at varen står som på lager og når man så bestiller får man at vide de bestiller det fra fjern lager
Det er dårlig stil
Akvariebutikken Mallen

Reply from Akvariebutikken Mallen

Hej Rene,

Tak for din anmeldelse, jeg er rigtig glad for at du har taget dig tid til at bedømme min lille shop her på trustpilot. I dit tilfælde, kan jeg se at varen har været på lager, bestillingen er gået ind d. 13/4, videresendt til min leverandør d. 14/4, og afsendt derfra d. 15/4. Så jeg tror det du hentyder til, er min standard mail som bliver sendt ud til mine kunder når de bestiller via. shoppen, og den vil jeg meget gerne gå ind og få rettet til, så det for fremtiden er mere klart over for andre kunder der har bestilt via. shoppen.

Endnu en gang, mange tak for din anmeldelse.

Mvh. Kenneth

Super service.

Super service og supreme rådgivning.

Mallen.dk fantastiske priser og suveræn service

Bestilte for nyligt både rejer og udstyr fra mallen. Alt var i den skønneste orden. Rejerne var af en væsentlig bedre kvalitet end jeg havde forestillet mig. Udstyret var sammenlignet med de andre webshops langt billigere. Der er ingen tvivl, her handler jeg igen!!

altid en fornøjelse at handle hos Mallen.dk

Bestilte foder,net,rejer,snegle mm hos mallen.dk dagen efter havde jeg svar fra ham vedr at han ikke havde det hele hjemme så han ville sende over 2 omgange, og som beklagelse for det fik jeg lidt ekstra oveni, 2 dage efter havde jeg pakken foran min dør. der er kun 1 ting at sige om mallen.dk
super service
super leveringstid
super kvalitet (nok den bedste kvalitet rejer jeg har fået I lang tid)

min næste handel skal helt klart ske hos mallen.dk

Steer away!!

- August 6: ordered 10 snails, declared "on stock" in the website, also claiming deliveries are made Mon, Tue, Wed. Worked from home the next two days, awaiting for the package...
- August 9: sms-ed the guy asking for status: no answer.
- August 14: emailed the guy asking for status: no answer. Money not withdrawn from my bank account. Assumed he or his business were dead.
- September 4: money withdrawn from my account. I immediately mailed the guy informing him I was abroad, asking to please NOT deliver the package until I would come back!
- September 5: received an automatic email informing me that the package was sent and expected to be at my place the day after. Tried to call the damn guy (from Brazil!) a number of times: no answer!
-September 10: package collected at post office. Only one snail dead. Pure luck.

Shortly: unreliable seller, impossible to contact, delivery made one month later whitout verifying client's availability.

alt super perfekt

de planter var bare så super flotte og til den pris bare super perfekt så kun mange ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ her fra. er nu så spændt på at se deres rejer

Totalt godt service

mallen.dk er det bedste sted jeg nogen sinde har handlet.
god service, gode beskrivelser af varene.

og det hele ankom i tip top stand med alle 10 rejer i live

Det er 100% i orden !!

Havde spørgsmål og der kom utrolig hurtig svar på mail ! Bestilte varer og ville afhente, intet problem - super service og jeg kommer rigtig gerne igen ;-D

super god side ;)

mallen.dk er en side jeg altid vil foretrække at bestille fra.

Alt ok

Alt gik ok intet at nævne

Super service og hjælpsomhed

Vi skulle bruge noget som ikke var på lager og skrev en mail til mallen.dk og lyn hurtigt fik vi svar igen med besked om at hvis vi var interesseret ville de bestille med det samme. De udviste en meget god service og det gik stærkt med at få varen bestilt hjem og sendt til os. Vi har bestemt ingen klager overhovedet.

super med special levering

Special levering funger inden problemer stort tak fra horsens !

Gratis levering

Tog mod buddet om fri levering "ved lejlighed", som viste sig at være tre dage senere! Super :-). Blev dog flyttet en enkelt dag, men det betød intet.

God service samt hurtig levering og priser som er ok. Det er første gang jeg handler hos Mallen.dk, men absolut ikke sidste gang.

Vare og penge på samme tid, tak.

Desværre kom de til at trække pengene før varene bliv sendt, det synes jeg ikke er så heldigt.

Her kan du roligt handle :-)

Virkelig god service og hurtig levering og så sparer du en hulens masse penge ved at handle her. Kan varmt anbefales.

fin kvalitets produkt, men langsom ordrebehandling

Det tog lidt længere end normalt at få min leverance... Men jeg er fuldt tilfreds med tingene. Jeg vil også helt sikkert vende tilbage og købe igen, men måske med tanke om at det skal gøres i lidt god tid.. :)

Prima service

Altid god service og varer til tiden

Super!

Jeg kan godt anbefale Mallen ,har købt noget Javamos kom 3 dage efter jeg havde bestilt!

billig-hurtig-nemt

fint overblik over alle produkterne, nem bestilling og hurtig levering.

Akvariebutikken Mallen Details

Køb dit fiskefoder eller tilbehør direkte ONLINE og få det tilsendt med post danmark. Du er også meget velkommen til at ringe og spørge om du må kigge forbi, vi åbner gerne dørene op for dig en aften hvor du har tid. Vi har et fint udvalg af levende fisk, maller, rejer og levende foder. Telefontid: 17-20 Åbningstider: Efter aftale

Visit Akvariebutikken Mallen

We live here: Valdemarsgade 9, 1th