Mallingkro reviews

Mallingkro reviews

7.7

for 5. år absolut perfekt

Det er svært, nu er jeg jo jyde, at finde på kritik af Malling Kro's over raskelselsesmenu, men igen i år er en god oplevelse lidt skæmmet af den vin der sættes på bordet til hovedretten. Alt andet var perfekt - omend ostene i år ikke var optimale i min optik.
Vi kommer helt sikkert næste år til en visuel og smagsmæssig oplevelse. Det var flot.

Altid god mad og fremragende service

De laver god og spændende mad i den meget flotte og fine stil til rimelige priser. De har også et fremragende vinkort. Jeg går mest efter gode øl og det er desværre ikke deres force. Men de har ved flere lejligheder afholdt arrangementer hvor gæsterne har kunnet nyde god vin og spændende nye retter lavet til og med øl.

De har også et koncept med god gammeldags "kromad" som du kan tage med hjem for 75kr. Det er virkelig mange gange bedre end standard fast food steder.

Is Mallingkro your company?

Malling Kro Details

Kroen der forener traditioner og fornyelser

Visit Mallingkro

We live here: Stationspladsen 2