Mamaslife reviews

Mamaslife reviews

9.6

Hurtig behandling af bestilling og hurtig levering!

Bestilte igår og fik efter 20 min besked om at min vare var afsendt. Nu har jeg lige modtaget en mail om at min pakke er blevet leveret i min GLS pakkeshop.

Fantastisk kundeservice

Må nok være den bedste oplevelse med handel over nettet nogensinde. Jeg oplevede at lægge en bestilling. 10 min efter opdagede jeg, at jeg havde glemt noget. Altså ringede jeg ind for at få lagt det sidste oveni bestilingen. Det viste sig at min pakke allerede var afsendt, men så ville hun da lige sende en ekstra pakke med postdanmark - uden beregning!! Jeg har også haft brug for vejledning til at vælge lige præcis den slynge, der passede til mig og der var masser af tid til råd og vejledning. Jeg fik for øvrigt min slynge efter blot to dage. Jeg har kun ros til mamaslife.

super

Bestilte en vikle og bæresele i et tilbud, og fik et par sokker og "mamas lege" med som gave. Alle dele lever fuldt op til forventningen og virker som rigtig god kvalitet og det var hurtig levering. Desværre havde de glemt at medsende en dansk vejledning til bæreselen, men de ville eftersende den med det samme, så alt i alt, meget tilfreds med købet.

Fantastisk hjælp

Jeg havde købt en brugt frakke andet sted og manglede en "reservedel". Jeg skrev og spurgte ind til den, da den ikke var i butikken. Lynhurtigt (indenfor 10 minutter) er der en mail tilbage. Vi skriver frem og tilbage og i løbet af en halv time er ejeren sikker på, at hun har det rigtige, ligger det i webbutikken og sender mig et link, så jeg får den HELT rigtige. Hun er endda så sikker, at hun lover at betale fragt retur, hvis den ikke passer.

Selvfølgelig passede den og jeg køber helt sikkert der igen

Helt fint

Varen kom hurtigt frem uden nogle problemer, skønt

Lille Emil

Jeg fik et fint tilbud om Rubens Barn, men den jeg valgte var i restordre og kunne først leveres i februar. Dette valgte jeg at sige ja tak til, da tilbudet var virkeligt fint.
I går kunne jeg så alligevel hente min Emil, som er en meget dejlig dukke.
Tak til Mamaslife for at fremskaffe dukken så hurtigt.
Gitte Bjørn, Aalborg

Hurtig leverering og personlig service.

Mere end god service!

Kort efter at have afgivet bestilling på en slynge, blev jeg ringet op med en beklagelse af at den bestilte vare ikke var på lager - og først ville komme et par dage senere. Jeg fik straks muligheden for at vælge en anden (og dyrere) vare som ville blive afsendt omgående. DET er virkelig udover almindelig service - tusind tak for handlen!

Dejlig hurtig levering og alt var, som det skulle være :-)

Godt, godt, godt :)

Ja, godt godt godt - det hele :)

Super hurtig levering, og rigtig sød service i telefonen, da jeg ville lave min ordre om!

Edit: Og ja, det var da smadder hyggeligt med den chokolade i pakken :)

Super service og hurtig levering

Lagde min ordre om lørdagen med GLS levering, og kunne allerede hente pakken i dag på leveringsstedet. Der var en lille chokolade og en gavekode til naturebaby.dk med i pakken :-). Det er de små ting der gør forskellen.

Fremragende

Hurtig levering og fremragende varer. Jeg var i øvrigt meget tryg ved at bestille her, da jeg sjældent har set et firma få bedre anmeldelser på trustpilot :-)

service i top!

Havde i forvirringen glemt nogle ting, så endte med at bestille tre gange samme dag. alt blev sendt i en pakke alligevel, uden mer betaling.
Top service og hurtig levering!

go nethandel

her fungere alt som det skal. god service, ikke mindst hurtigt!

Super service!

Hurtig levering. Modtog dog en defekt vare, men det var ikke noget problem, efter en telefon samtale og en mail med billede af varen, blev det sendt en ny! Så jeg havde en og fin vare to dage efter jeg havde modtaget den defekte, uden ekstra omkostninger eller at jeg skulle bruge meget tid på dette!

Fantastisk:)

Mega mega god service. Hurtigt på mail (svar dagen efter) når man stilte spørgsmål omkring ting. Sød og engagement:)
Dejligt man kan hentet tingene på pakkeshop (tanke i nærheden).
Hurtigt levering. Fin ting med gratis sokker og lidt slik :)
Ville helt sikkert sige til andre de skulle bruge stedet.

Gode varer

Jeg bestilte varen, leveringen gik fint. Dog syntes jeg godt at bruge en bedre brugsvejledning til produkterne.
Men alt i alt en god side :)

De burde få mere end 5 stjerner!

Uovertruffen god service - har flere gange været i kontakt med mamaslife.dk i forbindelse med køb af produkter, og hver gang har de bare leveret den bedste service. Når produkterne er bestilt - så er der hurtig levering.

Fantastisk service og super lækre produkter

Jeg bestilte to vikler fra Ellevill hos Anne-Lise og havde en rigtig god oplevelse med at handle hos hende. Der var med begge vikler medsendt ekstra bonusgaver og Anne-Lise var utrolig venlig og sød at handle med - også selv om jeg ville lægge bestilling på vikler, der endnu ikke var på lager.

100% mine bedste anbefalinger til Mamaslife

Jeg fik bestilt en forkert dukke, bestilte og betalte så for en anden. og returnerede den første, hvorefter der opstod en misforståelse, hvorved jeg fik to nye dukker tilsendt.
Men et opkald til Mamaslife og alt blev ordnet effektivt, hurtigt og helt reelt (jeg modtog post label til returnering af den ene dukke og pengene retur så hurtigt som det var muligt)
Rodet (fra min side) men intet problem at få løst!

Mamas LIFE Details

Babyslynger, vikler og bæreseler samt tilbehør når du bærer din baby. Find din favorit slynge i vores store udvalg. Dansk brugsanvisning med billeder, så du let kommer i gang.

Visit Mamaslife

Write to: al@mamaslife.dk