Mangospot reviews

Mangospot reviews

5.8

Gode anmeldelser

Hvis du er i tvivl om hvilket sted du skal spise i en af Danmarks storbyer, så er Mangospot.dk en god guide med brugeranmeldelser.

Fuldstændig ubrugeligt....

Mangospot er ubrugeligt, dårlige og gode anmeldelserne bliver slettet fra forskellige restauranter ude grund, jeg er selv restauratør og er den eneste ud af 26 restauranter i mit område der står anmeldt på deres side, selv om alle andre som jeg selv har fået dårlig anmeldelser er jeg den eneste som står der. ??? de gode anmeldelser som vi har modtaget er besynderligt nok også fjernet, og mærkeligt hvis vi skule være den eneste restaurant med nogle anmeldelser, både gode som dårlige i vores område........ så alt i alt en meget useriøs side, syntes ideen er super god, hvis alle fik en fair og lige behandling, så forbrugerne kunne bedømme og tjekke restauranter på en ligeværdig måde........

under al kritik

Det virker helt urimeligt at restauranter skal trækkes med anmeldelser som er mange mange år gamle. Hvorfor bliver alle de gamle anmeldelser ikke slettet efterhånden? Som forbruger er det ikke relevant at vide, hvordan kunder oplevede stedet for flere år siden. Mangospot burde indføre, som på trustpilot, at det anmeldte sted kan svare tilbage på et kritisk indlæg. Det er ofte i disse svar, man får en egentlig fornemmelse af stedet og om der måske bare er tale om urimelige kunder/gæster. Iøvrigt burde man gøre mere for at opfordre brugere af mangospot til at skrive positive anmeldelser. (Hvilket jeg heller ikke selv er særlig god til..) Men det kan vike ret nedslående at skulle finde et godt spisested, når visse typer bare bruger mangspot til brok brok brok.. og når gennemsnittet så oveni købet er trukket ned af nogle virkelig gamle indlæg, ja så er mangospot alligevel ikke et værktøj man kan bruge som forbruger.

Ideen er god!

Mangospots idé er sådan set rigtig god og det kunne give et fantastisk overblik, men i realiteten er jeg som regel nødt til at opgive mit forehavene, fordi hjemmesiden er så dårligt fungerende.
Desuden kan det være et problem at ejere og ansatte giver deres eget sted topkarakter.
Mangospot

Reply from Mangospot

Kære ESS
Tak for din anmeldelse. Vi har netop lavet en helt ny version af hjemmesiden og derfor har vi på det seneste haft lidt flere tekniske problemer end normalt. Dem arbejder vi hårdt på at få løst. Hvis du har konkrete problemer eller forslag til hvordan siden kan fungere bedre, hører vi meget gerne om det. (http://www.mangospot.dk/about/contact)

MangoSpot skal være en troværdig og inspirerende formidling for de spiseinteresserede, så hvis du oplever anmeldelser, som er utroværdige så lad os det straks høre. Vi tjekker alle utroværdige anmeldelser løbende og sletter dem, vi ikke kan verificere.

God vejledning om restauranter

Mangospot er en hjemmeside, hvor brugere kan anmelde restauranter mm. Det kan give inspiration inden man skal vælge sin restaurant. Det eneste minus er, at man nogle gange kan mistænke ejerne og medarbejderne som anmeldere. Men ellers er det en velfungerende side som også har iphone apps. Bruger den selv tit inden restauranterne udvælges til aftenens besøg.

Mangostpot er en hjemmeside som trustpilot.dk - dog er deres catchline "århusianere anmelder århus" og omhandler kun spises- og spillesteder. Super nice hjemmeside - der er virkelig tænkt over tingene! Dog har de lige ændret design, så det er ret grimt at se på nu, desværre. Men stadig en rigtig troværdig hjemmeside, så kommer du fra århus - så er det bare ind og anmelde!

Mangospot Details

Oversigt over alle restauranter, cafeer, spisesteder og take aways i Århus og brugeranmeldelser mm. Find det bedste spisested i Århus lige nu.

Visit Mangospot