Mannatech reviews

Mannatech reviews

8.9

the best company

MANNATECH is the best in this industry, and i want to thank it too much for their efforts the done till now.

Patenterede kosttilskud, nem bestilling fra børsnoteret firma. Fantastisk :-)

Jeg køber alle mine kosttilskud her og får det sendt til døren - nemt og hurtigt. Bestilling via hjemmesiden er enkelt og jeg har aldrig oplevet, at der var kludder mht. betaling. Skulle varerne forsvinde undervejs - er kundeservice altid gode og imødekommende.
Fordelen ved dette firma er, at der er 180 dages tilfredshedsgarenti og at de har patent på de fleste af deres produkter. Derved er man sikret, at det de skriver er i produktet, rent faktisk også er der.
Så god service, garenteret gode produkter og nem bestilling. Fantastisk.

Seriøst firma

Vi har handlet med Mannatech i 4 år, og aldrig haft grund til at klage over noget. Betalingssystemet fungerer perfekt og produkterne kommer til tiden, og bedst af alt de har betydet en stor forskel i vores liv. Tak til Mannatech
hilsen Birthe og Jan Roland

the best :o)

dette er et firma med produkter for fremtiden...

Altid høflig, imødekommende og hjælpsom kundeservice

Uanset om det handler om forsinkede pakker eller manglende indhold, får man altid tilsendt en ny.
Skulle pakken dukker op senere, returnerer man den jo bare :-))

Et fremtidens firma med store visioner

kosttilskud i en skala helt for sig selv - rigtig god kundeservice, også når posten svigter ! Fabelagtige produkter, som virker mere end noget andet, jeg har prøvet - og jeg har prøvet meget i min tid :-)

Meget fine produkter.

Altid venlig og hjælpsom kundeservice.
Det er nemt og uden problemer at betale med visakort.
De bestilte varer kommer til tiden - og der er 1oo% tilfredshedsgaranti i 180 dage.

Fremragende, fornyende, stabil, troværdig, pålidelig, garanti, returret.

Jeg har handlet med og brugt mannatechs produkter siden 2003. Produkter som gør en forskel, et firma der laver pioneerarbejde, jeg har aldrig oplevet misbrug af mit betalingskort fra firma eller personale. derimod må jeg finde mit betalingskort frem hvergang jeg laver en ny handel; de har nemlig ikke mine betalingsoplysningher i deres kartotek. Prøv det, det vil ændre dit liv.

Der kan ikke sættes en finger på noget!

Min erfaring med Mannatech, er udelukkende positiv. Der bliver svaret på telefonen når man ringer, varerne kommer som aftalt og der 100% tilfredshedsgaranti i 180 dage.

Super fin levering og service. samt hjælp fra ansatte.

Super fin levering og service. samt hjælp fra ansatte.

Fantastiske produkter, 180 dages fuldtilfredshedsgaranti som virker.

Jeg har brugt produkterne fra Mannatech i flere år. Der har aldrig været problemer af nogen art, hverken hvad angår betaling eller levering.
Deres 180 dages 100% fuldtilfredshedsgaranti virker bare godt, de få jeg kender som ikke har været helt tilfredse med virkningen har fået deres penge retur.
Produkterne har hjulper mig godt. Jeg er gået 5 str. ned i Jeans og har det super godt med disse kosttilskud - mere energi og større overskud i hverdagen, færre sygedage og bede nattesøvn. Har mistet min sukkertrang.
Super produkter. Et meget seriøst og velfungerende firma, har eksisteret siden 1994 - al betaling foregår via betalingskort. Firmaet handles på den amerikanske Nasdaq børs som MTEX.

super firma, god "privacy-policy"

God kundeservice, venlig betjening, 100% peneg-tilbage-garanti. Desuden er jeg imponeret over, at selvom jeg handler med dem ofte, kender de ikke mit kreditkortnummer, det er "blindt" for alle undtagen mig.

Handlet med dem i snart 6 år

Jeg handler en del på nettet. Med Mannatech har jeg handlet i snart 5 år og jeg har kun gode erfaringer. God kundeservice og en 100 % tilbageleveringsaftale i et ½ år, hvis det skulle blive nødvendigt.

Deres personale i kundeservice er altid hjælpsome og venlige!

Som mange andre firmaer hæver de pengene via vores visakort inden de sender varerne, men det synes jeg er helt ok. Varerne kommer altid til tiden og skulle noget mangle sender de det straks uden beregning. Helt enestående for et kosttilskudsfirma er deres 180 dage, 100% tilfredshedsgaranti. De er slet ikke i tvivl om at deres produkter er gode og det vil jeg give dem fuldstændig ret i. Desuden er det gratis at ringe til dem både fra fastnet og mobil og de har mange dansktalende kundeservice medarbejdere.

Super service og levering til tiden

Har handlet flere gange med firmaet, varen er kommet til den tid der var lovet og opfyldt det jeg forventede.

velfungerende support

Jeg synes deres bestillings side er let og overskuelig. Har man problemer findes dansk talende personal som er søde og hjæpsomme og tager den tid det er nødvendigt

Berig din livskvalitet

Efter næsten 7 års brug af Mannatechs produkter vil jeg gerne opdatere min anmeldelse.
Mannatech har deres eget laboratorium, hvor der konstant ledes efter nye og bedre maader at udvikle sikre kosttilskud, udviklet paa videnskabelig baggrund, der fremmer din livskvalitet. Mannatech er førende indenfor glycoernæring og disse sukkerstoffers brug ved vigtig cellekommunikation. De har været banebrydende ved at bringe adskillige patenterede uovertrufne produkter paa markedet, som kan være med til at forbedre dit velbefindende. Prøv det.

Is Mannatech your company?

www.mannatech.com Details

Mannatech is a fast-growing company focused on delivering better quality of life through scientifically tested wellness technologies.

Visit Mannatech