Marchand reviews

Marchand reviews

5.6

haha

så har jeg hacket deres side. nu kan de ikke snyde flere folk. :)

modtog ikke vare

svarede også på mail om reservedeleret hurtigt,så jeg overførte penge til dem , men så aldrig penge eller vare igen. og de svarrede ikke på flere mails.......håber deres sokker må krympe i vask

Modtog aldrig betalt vare

Der blev hurtigt svaret på mail ang. bestilling af vare, dermed fulgte kontonr. til overførsel af varens beløb. Når de havde modtaget pengene
skulle varen sendes, alt sammen fint. MEN vi har bare aldrig modtaget varen, ej heller besvarelser på vores mails ang. manglende vare.
De sælger legetøj. Det er svært at forklare at barn, hvorfor det de har
betalt for ikke kommer alligevel.

Is Marchand your company?

www.marchand.dk Details

Legetøj Toys - Marchand No. 1 In Toys