Margaretha reviews

Margaretha reviews

5.0

Manglende levering

Flot stort udvalg til rimelige priser - men det er endnu ikke lykkedes for mig rent faktisk at få noget leveret. Første gang bestilte jeg over nettet og kunne efter en uges tid se, at pengene blev trukket fra min konto. Efter nogle dage blev pengene ført tilbage, og da jeg kontaktede kundeservice, sagde de, at pakken ikke var blevet afhentet. Jeg havde dog ikke modtaget en pakkeseddel (og det er jo ikke til at vide, om det er firmaet, postbudet eller mig, der har fejlet), men de lovede at forsøge at sende pakken igen. Det gjorde de ikke. Jeg modtager dog deres kataloget, så jeg forsøgte mig på gammeldags facon og bestilte via postordre, men efter tre uger er der stadig ikke dukket noget op, så nu opgiver jeg den forretning.

ØV ØV ØV

Jeg købte to hagesmække der er påtrygt på som skulle syes,men det påtrygte kan ses og går ikk af i vask.Ringede til kunde.s.og de sagde man skulle ramme helt nøjagtig men de havde haft et babytæppe til gennemlysning og der er fejl så de vil ikk købe mere fra forhandleren, så nu sidder jeg her og tænker så fjern det fra hjemmesiden .Kontaktede så i vider via mail der siger at stingene skal være længer ,men det står ingen steder og hende jeg snakkede med sagde jeg skulle ramme helt nøjagtig hmm ja så blir det svært . jeg kunne sende det tilbage og de vil kigge på det ,ja først skal jeg pakke det ,derefter på posthus ,betale porto for under 200 som jeg har givet .SYNES DE SKAL FJERNE DET FRA DERES LAGER NU

Dårlig Dårlig behandling!

Bøvler stadig med dem ang et beløb som vi handlede for og betalte i januar !
Deres "inkasso" som de bruger har modtaget dokumentation og så skulle vi ikke betale det men så skylder vi lige pludselig for et helt andet køb.... hmm

Skal lige siges at deres inkasso er Alektum Inkasso.
Vi snakker om sølle 415 kr i hovedstol så det er en principsag!!!!!!
Overvejer at tage fat i en advokat eller forbrugerstyrelsen etc eller hvem man nu bør kontakte så kan de blive sat på plads og så koster det hva det nu koster.

Alektum Inkasso A/S Sagsnr . 990744

Deres varer er der dog trodsalt intet at brokke sig over vel at mærke !!

Flot håndarbejde til betalelige priser.

De sælger bla. fine broderier i alle sværhedsgrader.
Når jeg blir bidt af en gal brodernål, så er det her, jeg køber mine materialer.
Der har altid været fin service og levering indenfor rimelig tid.

God service, ingen dankort, middel priser

Jeg har handlet her flere gange. Der har absolut ingen problemer været med hverken leverancernes kvalitet, leveringtiden eller supporten. Eneste minus er at de ikke tager Danmark. Det ville gøre det til en 100% positiv oplevelse.

Jeg handler der gerne igen.

Is Margaretha your company?

Margaretha Details

Ateljé Margaretha er Nordens største forhandler af broderier og håndarbejder pr. postordre.

Visit Margaretha