Maribodyrehospital reviews

Maribodyrehospital reviews

7.7

Kun grund til at være tilfreds

Jeg har været med flere dyr hos Maribo Dyrehospital, og har kun grund til at være tilfreds.
Og jeg har indtryk af at Maribo Dyrehospital, har rimelige priser. Det er også rart at der findes nogle priseksempler på siden. Det er et godt udgangspunkt hvis økonomien er lidt stram og man gerne lige vil undersøge om man kan få steriliseret en kat eller to et billiger et andet sted. Jeg ved det ikke men jeg vil også gerne føle mig tryk ved behandlingen af mine katte. og det gør jeg hos Maribo Dyregospital

Ekstrem dyre priser ! ! !

Min chihuahua døde efter en nat på dyrehospitalet og regningen lød på 2500kr på bare en blodprøve og lidt saltvandsdrop og binyrebarkhormon - Det føles ekstra hårdt når ens elskede hund dør og så få sådan en regning ,man burde få rabat når ens dyr dør .....Eller idet mindste oplyse priser før der fortages noget- ikke fordi man ikke vil ofre det på det kæreste man har....

Kanon prof. behandling

Jeg har lige sagt farvel til min Rottweiler "REX" pga. en knogle tumor i knæet. Han blev 8 år.
I hele hans liv, har jeg benyttet mig mig af Maribo Dyrehospital og det har jeg aldrig fortrudt.
Jeg har altid bedt om at få alt at vide, uden at tingene skulle pakkes ind; det er blevet respekteret, og gjort.
Heldigvis, da det at skille sig af med sin trofaste ven, kan være en umenneskelig hård beslutning. Og her er en kyndig og prof. behandling ( med forståelse for følelser) meget vigtig.
Foruden denne tragiske afslutning på hans liv, har Rex besøgt Maribo Dyrehospital flere gange, med div. problemer, ud over de normale helbreds chek og vacnitationer. Værst var da han blev kørt ned (7md gammel), men han slap heldigvis med at være meget forslået.
Derudover er han blevet opereret 2 gange.

Udover Rex har vi haft en tæve: "Dina"og de fik 9 hvalpe ( vi er ikke en kennel ) og en kat "Guffe".

Jeg har aldrig haft noget at sætte fingeren på i negativ henseende.

Jeg vil til en hver tid anbefale Dyrehospitalet.

mvh.
Bo Adamsen

Is Maribodyrehospital your company?

MARIBO DYREHOSPITAL ApS Details

Visit Maribodyrehospital