Marienlyst reviews

Marienlyst reviews

6.6

Vi var skuffede over vores ophold

Vi var skuffede over vores ophold. Vi fik et lille værelse med et lille badeværelse. (Vi så to af de andre værelser som var store og med stort badeværelse) Til middagen troede vi de havde glemt vores drikkevare da det tog så lang tid før de kom og spurgte hvad vi kunne tænke os. Til morgenmaden manglede der hele tiden ting på buffeten og folk stod hele tiden og ventede på f.eks ost, cocktailpølser osv.

Det var rigtig ærgerligt da vi havde glædet os til dette ophold.

dejligt sted

Det er et hotel jeg varmt kan anbefale, men en kanon service og lækker udsigt som helt klar er værd at betale for, og det er ikke sidste gang vi kommer der.

oplevelsen blev lidt bedre af at vi vandt 5 gange så meget på casinoet end vi have med der ned :-)
endvidere opdaget jeg da jeg kom hjem at jeg havde betalt 200,- for meget og efter jeg kontakte dem sende de, de 200 retur.

Fantastisk lækker (desværre) kort weekend med kæresten

Uden at give en hel historie, så havde kæresten og jeg fået et weekendsophold i gave. DET KAN KRAFTIGT ANBEFALES! Rigtig lækkert sted og svømme hal. Servicen var helt i top og alle var søde og rare, selvom de havde deres udfordring med nogle andre kunder :)

En god oplevelse

Vi havde købt et tilbud på Downtown eller lign side.

En overnatning med 2-retters menu, 100 kr. i jetoner til casinoet samt morgenbuffet for lige under 500 kr pr. snude. Utroligt billigt.
Og til de penge kan man næsten ikke forvente noget særligt. Men det var det!

På trods af at hotellet er slidt og ikke virker til at have gennemgået en renovation siden starten af 90´erne, var der rent og en dejlig atmosfære.
Hyggelige værelser, god betjening, utrolig god mad. Det er afgjort et sted vi kommer igen.

Tak Marienlyst Hotel!

Dejligt hotel med god atmosfære.

Vi har altid holdt vores firma julefrokost her og det er altid et super godt arrangement. Hotellet har super gode værelser og en super god udsigt og så har de også rigtig god mad :D)
Jeg bruger også hotellet når man bare lige skal slappe lidt af og have en hyggelig weekend med konen. Helt klart et hotel med rigtig god forplejning og en super hyggelig atmosfære. Og så er Helsingør by også en super hyggelig by og godt sted at shoppe lidt.
Marienlyst.dk er helt klart et sted man vil komme igen og igen.

Top klasse

Lækre værelser, gode mødelokaler, skøn udsigt, ok mad, god service. Ingen klagepunkter der.

Is Marienlyst your company?

Marienlyst Hotel & Casino Details

Hotel Marienlyst er internationalt anerkendt, 4-stjernet og lige på kanten af Øresund.

Visit Marienlyst

We live here: Nordre Strandvej 2