Marinelageret reviews

Marinelageret reviews

8.0

Stort udvalg rimelige priser.

Marinelageret har et stort udvalg til fornuftige priser, men i det det store udvalg er der desværre mange varer der ikke er på lager.
Lagervisnings systemet med mikroskopiske røde eller grønne streger er ikke særligt tydeligt så man kommer nemt i en situation, hvor man vælger marinelageret.dk på grund af en bestemt vare/varer som de så alligevel ikke har og som man måske ikke kan vente på i længere tid.
Kundeservicen er fin, men lagervisnings systemet bør forbedres.

Super fin service i butikken på lystbåde havnen i Sønderborg.

Super fin service i butikken på lystbåde havnen i Sønderborg.

De to herre som ejer butikken er altid hjælpsomme og gode til at finde det man har brug for, også når der er travlhed i butikken.
Hvis de ikke har varen i butikken så skaffe de det hjem uden problemer.

Jeg købte sidste år et komplet sæt sejler-tøj til en god pris da det var “sidste års mode”, tøjet er godt og virker som det skal.

Perfekt!

Super hurtig forsendelse, god telefonisk hjælp med betalings problem. Vare som beskrevet - køb trygt hos marinelageret.dk :)

Den bedste service..

Har fået den bedste service og hjælp af Steen fra marinelageret.
De bedste anbefalinger her fra..

God :)

Bestilte fødselsdags gave til min far på hjemmesiden.. En masse halløj til båden, som jeg ikke har forstand på :)
Men fik bestilt varen og den kom få dage efter. Fin pakket ind og i sikker emballage.
Fire stjerne, da hjemmesiden ikke kan bedømmes 100% da jeg ikke har været i kontakt med service og været udsat for behov for returnering :)

God service og venlige medarbejder

Jeg har handlet hos marinelageret mange gange og der er absolut intet at klage over !

Ganske god

Jeg købte en RULE 500 pumpe hos marinelageret.dk
De var absolut billigst på dette produkt, så derfor valgte jeg dem.
Jeg bestilte vareren d. 22/4 og modtog den 3/5, måske lidt langsomt, men der var heller ikke lovet nogen leveringsdato på deres webside. Jeg kunne dog godt tænke mig en status under vejs.

Marinelageret Details

Marinelageret - online lagersalg af bådudstyr, stort udvalg, kvalitet til lavpris

Visit Marinelageret