Marineudstyr.dk reviews

Marineudstyr.dk reviews

8.8

Fantastisk service - hurtig levering

Jeg skulle bruge 2 svømmeveste og fik en super telefonisk vejledning i hvilket køb jeg skulle gøre. Vestene blev leveret 2 dage efter
. Ved første brug gik den ene vest desværre i stykker. Jeg kontaktede firmaet og Lars bad mig sende et billede, hvilket jeg gjorde. Lars sagde han ville videre sende det til importøren. Dagen efter havde jeg en ny vest :) selvfølgelig burde der ikke være fejl, men når det nu er sket, må jeg sige at der er udvist fantastisk service :) jeg kan klar anbefale marineudstyr.dk

Nemt, hurtigt og pålidligt

Levering på mindre end 24 timers. Just efter bogen.

Nemt og hurtigt

Jeg bestilte varer hos marineudstyr.dk mandag og kunne hente dem allerede tirsdag hos mit selvvalgte afhentningssted. Varen var fuldstændig som beskrevet, så jeg er yderst tilfreds.

Dårlig Service

Mandag kontaktede jeg dem omkring lager status og fået bekræftet at alle 5 vare kunne leveres, da det var på lager. Her efter bestilte jeg det hele..!

Onsdag ved 11 tiden kom der så en mail at 2 af produkterne var blevet udsolgt, og først kunne leveres om 1 måned. Men de tilbød dog alternativer til en noget dyre pris med 10% rabat..

Totalt set en oplevelse der begyndte men god service og vejledning, men ende med en annulleret ordre og 3 dages spildtid, hvor båden ikke har været funktionsdygtig.

Perfekt oplevelse

God pris og expres levering. Handler gerne hos Marineudstyr.dk igen.

Helt igennem problemløst

Varen nemt fundet, bestilt og betalt. Leveret efter få dage og i orden.

God, men lidt langsom service

Firmaet var hurtig ude med en medd. om vare der var udgået, og med tilbud om tilsvarende. Herefter tog det lidt tid inden men fik sig taget sammen til at sende den bestilte vare. Jeg måtte rykke 2 gange , og først efter den sidste samtale kom varen afsted. Varen var iorden som forventet, og fragten ok.

Super hurtig levering

Superhurtig levering.
Savnede dog den mail der fortæller at ordren er afsendt, således at jeg kunne have en idé om leveringsdagen

god service

God service,nem hjemmeside at finde rundt i og en hurtig levering

kanon kundeservice

Bestilte forkert, men ingen problemer hos sælger,,,

Super!

Selv når man har fået en forkert vare får man hele beløbet krediteret incl. fragt. Returfragt selvfølgelig for egen regning. Et eller andet sted er der jo 2 om en fejl.

Hurtigt levering og lige det jeg bestilte :-)

det var rart at handle på denne webside alt gik smerte frit

det virker

Nem bestilling. Varene kom som lovet. Ingen problemer.

Fuld tilfredshed

Kvalitet til tiden

Køb uden nogen form for problemer. Super

Køb uden problemer som jeg forventer når jeg handler på internettet.Kun positiv anmeldelse herfra.

perfekt

jeg syntes at man bliver behandlet perfekt hos jer ,og man bliver ordenligt behandlet godt personale at snakke med .

super hurtig

hurtig levering produktet super.

Leveringefteraftale

nem bestilling af varer og blev leveret som lovet ved bestilling

hurtigt og nemt

Kan klart anbefale denne butik til andre.

Godt med plads til forbedring!

Min handel med marineudstyr gik rigtig nemt og jeg fornemmede, at de bare kunne det pis, ingen slinger i valsen der. Meeen! Når man nu forhandler disse lækre og autentiske klokker og kunden har købt flagskibet til 2500,-kr, er det mig en gåde, at man ikke kan få leveret en anstændig klokkeknebbel. Det burde være selvindlysende, at når man ofrer 2500,- på en flot messingklokke, er det ikke meningen at man vil montere den med en elstrip af plastic eller et stykke sejlgarn. Der findes smukke Klokkeknebler lavet af riggere, så den maritime tradition kan holdes i hævd. Jeg mener at "Marineudstyr" burde komme ind i kampen på dette område og også på dette område levere et gedigent kvalitetsprodukt, så det ene kan svare til det andet.
D. Eliasson

Marineudstyr.dk Details

Her finder du bådudstyr online til fornuftige priser. Vi sender til hele Danmark og har bådudstyr fra alle de største mærker. Vælg blandt mere end 15.000 varenumre.

Visit Marineudstyr.dk

Call us on: +45 86 517 140