Markiseeksperten reviews

Markiseeksperten reviews

7.5

Hurtig leverance til skarp pris

Er ovenud tilfreds med Markiseeksperten.
Kontaktede dem for 14 dage siden, og der har nu været en montør forbi til opmåling og markisen er nu monteret. Glimrende service fra butikkens og ikke mindst montøren, Renés side. Og så er det en superkvalitet.
Kan varmt anbefale at benytte Markiseeksperten.

Er glad for min markise, men processen skabte usikkerhed undervejs

Efter handlen er overstået har jeg så godt som fået alt det som jeg købte. Så alt i alt er jeg tilfreds med købet. Processen derhen var ikke helt som forventet og derfor står jeg ikke med armene i vejret. Det står i kontrast til de venlige ansatte jeg mødte undervejs og den gode og professionelle hjemmeside, der giver indtryk af at der er godt styr på tingene. Helt specifikt oplevede jeg to ting, som kunne være blevet håndteret bedre og som efter min mening er væsentlige.

Når man vælger at købe en dyr markise og betaler for montering, forventer man at der bliver sørget for det hele. Da montøren var færdig måtte jeg konstatere at markisen ikke virkede. Der var ikke tilsluttet strøm. Det betød at der alligevel skulle bestilles en håndværker til at færdig gøre arbejdet. Så kunne jeg lige så godt have booket en håndværker til at ordne det hele og nok sluppet en del billigere. Når man henvender sig til Markiseeksperten, henviser de til vilkår og betingelser som man har accepteret ved købet. Der står ganske rigtigt at montøren ikke tilslutter el. De har retten på deres side, men tilbage står en kunde der kun er hjulpet halvvejs. Det kunne derfor være rart hvis deres standard monteringsløsning inkluderede hele monteringspakken.

En anden ting som ikke helt gik som forventet er betalingen. Når markisen er bestilt for man at vide at man skal overføre et større beløb til et kontonummer inden de går videre med bestillingen. Jeg er normalt opmærksom på risikoen for phising og derfor virker det forkert at overføre penge på et kontonummer der står i en mail. Det eneste man på det tidspunkt har haft kontakt med virksomheden er hjemmesiden og en flink mand i telefonen. Det kunne sagtens være fup og fidus. Jeg vælger alligevel at betale pengene, men venter nogle dage uden at høre noget. Så vælger jeg selv at ringe ind og spørger til ordren. Til min glæde får jeg igen fat i nogle venlige ansatte, der hjælper mig videre. Dog ender jeg med selv at tage fat i montøren, da jeg på det tidspunkt gerne ser at der snart sker noget, så jeg får sikkerhed for den anseelige sum jeg allerede har sendt ind til firmaet. Her ville det have været rart med en kvik betjening, hvor initiativet var hos Markiseeksperten, og løbende informationer undervejs, så man er tryg ved ordren.

Rigtig gode produkter, fornuftige priser og et super godt service niveau!
Kan klart anbefales.

Is Markiseeksperten your company?

Markiseeksperten Details

Danmarks stærkeste markiser. SPAR 4.000 kr. på alle markiser netop nu. Tilbudsmarkiser fra 11.499 kr – inklusiv motor og fjernbetjening.

Visit Markiseeksperten