Martinguld reviews

Martinguld reviews

6.0

Dårlig layout ved bestilling

det er ikke brugervenlighed der er i højsædet når man klikker på læg i kurv...

dyrt!!!

dyrere end andre firmaer i samme branche som Martinguld.. 229,- for 2 billeder og tilmed 66,- oveni for ekspedition?!!

Anmeldelse med 5 stjerner for tilfredshed for handel på internettet (Martinguld fotografi)

MartinGuld fotograf

Jeg har i 2 år købt billeder det går stærk og det hele er nemt og overskueligt på hjemmesiden

Martin Guld - Super fotograf!!

Har mange gange fået skolefotos fra Martin Guld og kvaliteten har altid været i orden. Styr på bestillinger og levering og altid gode billeder! Kan kun anbefales

Fortrydelsesret

Er det ikke lovpligtigt med 14 dages fortrydelsesret på online bestillinger ?

Ok men lidt besværligt

Hej... Skulle vælge og købe skolebilleder af min datter... Hjemmesiden var som sådan overskuelig og det var nemt at komme ind med login osv men jeg synes at jeg manglede en pakke med både klassebillede, byttebilleder og de normale 13x18 og 9x13 cm fotos... Prisen var også i overkanten. Har fået 5 børn fotograferet af forskellige fotografer i år og dette var klart de dyreste billeder...

Men bestemt gode billeder... :-)

service

jeg er imponeret over den hurtige og gode service jeg har fået i forbindelse med fremsendelse og modtagelse af min ordre.

Umugligt at får at tale med martinguld per telefon..

Da jeg ikke var tilfreds med billeder fra martinguld vil jeg gerne har talt med fotografen, men kun ikke komme i kontakt med leverandøren. Ringet x mange - ventet mellem 5 - 17 minuter!!!

Dårlig service i forbindelse med fejllevering

Martinguld.dk. Har købt fine billeder i god kvalitet. Hurtig levering. Købte også et link tiil en mms. Den har jeg til gengæld ikke fået til at virke endnu. Har ringet og skrevet frem og tilbage i mere end end uge nu. Skal gentagne gange sende kundenummer og det ikke virkende link. Har nu bedt om at få ordren annuleret da jeg simpelthen ikke gider bruger mere tid på det. Så meget betyder det billede heller ikke.

Mærkelige størrelser og dyrt

8 billeder + et klassefoto for kr. 357 inkl gebyr. Det synes jeg er dyrt. Desuden er udvalget af fotostørrelser meget upraktiske med mindre billederne skal op og hænge i glas og ramme. Skal man blot have et par billeder til eget, bedsteforældre og barnets fotoalbum så er det helt umuligt med mindre at man ønsker at bruge en større formue.
Har lige bestilt skolefotos til det andet barn via Dansk Skolefoto her fik jeg 15 billeder + klassefoto for kr 310 (intet gebyr). Alle i en størrelse passende til fotoalbum eller lille ramme og lidt små til byt, pas eller pengepungen.

God oplevelse

har købt skolefotos og det gik let.

Nemt hos Martinguld

Oversigt over billeder funger. Hurtigt og nem betaling. Tonny Lacomble Nielsen

Jeg har hos Martin Guld foto oplevet en fantastisk hjælpsomhed og service.

Tja, sådan er det jo!!

Martinguld.
Jeg syntes ikke hjemmesiden er god. dårlig information og slides. det drøn svært for en erfaren internet handler at regne ud hvordan jeg køber og betaler.
Så kan jeg heller ikke forstå der er ekspeditionsgebyd. JEG HAR JO SELV VALGT MINE BILLEDER!!!
Det for dårlig. også fo min skole at der ikke bliver taget potræt. RINGE!! RINGE!! RINGE!!

super nemt

Man kan i fred og ro gå ind se hvilken billedpakke der passer til- Billig og nemt for alle:)

Købeloven

Iflg. købeloven har en kunde altid 14 dages fortrydelsesret - dette gælder også det køb vi lige har foretaget. Det er derfor ikke korrekt, at der ikke gives fortrydelsesret.

Hvor er billedet henne ??

Jeg bestilte billedet i starten af nov. 09 og fik at vide på ordrebekræftelsen, at leveringstiden var ca. 10 dage.
På mit kontoudtog fra banken kan jeg se pengene er overført til Martin Guld den 6. nov 09.
Idag skriver vi den 8. dec. 09 og jeg har stadig ikke modtaget billedet...
Det værste er, at jeg intet har hørt fra Martin Guld vedr. evt. forsinkelse.
Der er heller ikke oplyst tlf.nr. eller andet på ordrebekræftelsen eller på siden med skolefotografierne, så man nemt kan komme i kontakt med firmaet..

Birgitte Hartoft-Nielsen

bedre end sidst

Fantastisk smidig måde at bestille på, det fungerer bedre end sidste år.
Rigtig flotte billeder, godt med helfigurs billeder, jeg synes de er dyre, men dygtig fotograf.

Tæt på fem

Serviceminded - svarer straks på henvendelse om fejl på hjemmesiden og retter i mit beløb. Flotte billeder og mange at vælge imellem. Men dog kun 4 stjerner, da der jo altså var fejl på bestillingssiden.

Lorte firma

Kan godt forstå de er gået konkurs ,men desværre er startet op igen i næsten samme navn!!!!
De overholder ikke aftaler, og betaler i hvertfald ikke pengene retur selv om det er dem der har lavet en fejl, håber ikke de bliver brugt til fodboldskole igen...

Martin Guld Fotografi ApS Details

Visit Martinguld