Mashsteak reviews

Mashsteak reviews

6.6

Fantastisk og unik oplevelse

På skovridderkroen på Strandvejen.

Jeg var på MASH med min kæreste og svigermor, fordi vi havde hørt de havde verdens bedste kød!
Vi vidste faktisk ikke hvor fint stedet var, så min kæreste havde sgu joggingbukser på! Vi havde slet ikke tænkt på at det var et fint sted - det burde vi nok, når man tænker på prisen, og på at det ligger på strandvejen. Men der var ingen der kommenterede det, og vi blev behandlet fuldstændig som hvis vi var kommer i gallatøj. Dejligt med et sted uden dresscode. Og pengene er vel også lige gode uanset hvad man har på ;)

Betjeningen var helt fantastisk. Vores tjener var en sød ung færøsk kvinde, som var meget imødekommende og meget opmærksom på os.
Og maden.. den var fantastisk!! vi fik hver en forret og hver en hovedret. Forretterne var faktisk meget større end hvad vi er vant til fra andre steder. Vi valgte forskellige retter i begge omgange, og smagte på hinandens mad, for at teste så meget af menukortet som muligt.. og alt var simpelthen fantastisk! Min kæreste fik en af de der bøffer der kommer fra en masseret drøvtygger, og det var virkelig noget af en oplevelse! Min svigermor fik en mørbradsbøf med bernaise - lækkert lyserødt kød med super god sovs. Jeg selv fik en ribeeye med rødvinssauce og cremet spinat. Slet ikke hvad jeg havde regnet med, men så lækkert!
Alt kødet var topklasse og meget meget mørt.
Fantastisk oplevelse! Selvom det løb op i 2300 kr, så var det bestemt pengene værd, for der var ikke en eneste ting at sætte en finger på. Det var en helt fantastisk aften.

Når ja, og forresten.. Deres forret med brisler er noget af det møreste og lækreste kød vi nogensinde har smagt! Gør jeg selv en tjeneste, prøv den!

Aldrig mere Mash

Vi var 17 mennesker som i god tid havde bestilt bord så langt så godt men da så maden kom blev den serveret på gammeldags spejdermaner hvor tjeneren stod i den ene ende og langede maden ind til den første som så sendte den videre og det samme bare omvendt da der skulle tages af bordet hvilket jeg bestemt ikke er vant til når jeg betaler så meget for maden ,vi bestilte en ret dyr vin som så blev serveret af en tjener der kom med en Tom flaske af det mærke som vi havde bestilt og påstod at det var den der var blevet omhældt til vinkaraflen hvilket jeg nu sætter et stort spørgsmålstegn ved og hvor jeg mener det ville ha været på sin plads at omhældt den ved bordet hvilket de gør mange andre steder når det er vin til den pris.
Da vi havde spist hovederetten havde de meget travlt med at få os påduttet en dessert ,det var der så nogen der gerne ville have men den var heller ikke andet end lige spist før vi blev bedt om at forlade bordet da de havde bugget det til et andet selskab dette påtalte vi men der var ikke noget at gøre men vi kunne sættes os over i baren hvilket vi så gik med til da vi jo mente at vi ville ha en hel aften ud af dette når vi nu var samlet men da vi kom over i baren var der slet ikke plads til os da de havde fået plantet to par ved hver deres bord så da vi lige pludselig stod tæt omkring deres borde valgte de at gå i protest hvilket jeg godt forstår og forvirringen var total for der var slet ikkestole nok til os og alt imens de ledte efter flere stole var der en tjener der delte drinkskkort ud hvilket vi så venligst afviste indtil vi havde fået siddepladser til alle .
Vi kom langt om længe ned at sidde og fik så et par drinks og må nok indrømme at snakken gik meget på at det her gør vi aldrig mere så vi bestemte os for at forlade stedet og da vi gik forbi vores 17personers bor kunne vi se at Der sad et par og spiste hvor vi havde sat og at der var en del pladser andre steder i restauranten .
Jeg men godt man kunne ha klaret det meget smarter og kunne også godt ha tænkt mig noget personale. Der havde forstand på at servere og i det mindste smile bare en lille smule .
Vi følte os langtfra velkomne og kommer der derfor aldrig igen.

Skøn mad og betjening

Maden er helt sikkert 5 stjerner værd på Mash Skovridderkroen, betjeningen var også super god selvom vi var der en fredag med mange mennesker :)

FANTASTISK!

På Valentines day var min mand og jeg på Mash i Århus - og det er den ubetinget den bedste Mash der er! Den i Bredgade og den i Charlottenlund kan IKKE måle sig. Vi fik et skønt bord med masser af plads og betjening fra 1. min (også selvom at der var meget travlt) Super mad og da vi skulle bestille dessert og ikke kunne mere end til at dele en creme brulé og dele et glas sauternes vin, blev vi mødt med et smil og 2 skeer til at dele desserten og 2 glas til at dele et glas dessert vin, som i øvrigt blev skænket med rund hånd. ****** 6 stjerner til betjening og sted!

Mad var til 5 stjerner, betjeningen til 2, jeg kommer ikke igen

Det er halvdyrt at spise på Mash, men det havde været ok, hvis betjeningen også havde været til 5 stjerner.... Vi spiste på Mash i Bredgade. Vi havde glædet os meget. Maden var som sagt meget lækker, men når man betaler mange penge for sin mad, så forventer man også en ordentlig betjening. Det synes jeg bestemt ikke, at vi fik. Vi havde bestilt en flaske vin til vores mad. Flasken blev ikke stillet på bordet. Det er ok, men så må tjenerne holde øje med om vi mangler vin. Det gjorde de ikke. Der var ikke specielt mange i restauranten, så man kan ikke undskylde dem med at de havde travlt. 2 gange måtte vi bede om mere vin. Vi måtte også hive fat i tjeneren for at få mere sovs. Vi måtte vente på at den kom. Da vi var færdige med at spise, havde vi stadig mere vin i den flaske, som vi havde bestilt, for de havde som sagt ikke været specielt flinke til at komme og hælde op i vores glas. Vi vidste fra forrige gang der var blevet hældt op, at der var mere tilbage i flasken. Pludselig blev der hældt 2 glas vin op fra en anden flaske, selvom vi havde mere tilbage i den flaske vi havde bestilt til vores mad. Da vi får regningen er der lagt 100 kr oveni for de 2 sidste glas rødvin vi havde fået. Vi gør opmærksom på at det da ikke kan være rigtigt. Så havde tjeneren lige pludselig taget fejl af at vi havde bestilt en flaske vin til vores mad og skrevet 6 glas på regningen!! Han laver det dog om, men han virker ikke specielt undskyldende, og vi kom til at betale 60 kr. for 1 glas ekstra vin plus for den flaske vi oprindelig havde bestilt. Vores regning lød på ialt 1335 kr.. Jeg behøver vel ikke fortælle at vi ikke lagde nogle drikkepenge. Jeg er bare ikke imponeret & kommer som sagt ikke igen!

wagyu kød ikke pengene værd

Har lige været med Mash i Bredgade. Dejlig stemning og god betjening men deres wagyo kød er ikke i topklasse, det er simpelthen ikke de 495 kr. værd. Dertil er fedtmarmoreringen simpelthen for dårligt. Jeg har en del erfaring med omtalte kød, fra mine besøg i Japan. Man kan tydelig se den ringe fedtmarmorering i deres montre, det var jeg bare ikke opmærksom på før bagefter. Jeg har måske bare været uheldig, men ville bare ha det bedste.

Landets bedste steaks

Jeg er snart oppe på mit 10'ende besøg hos Mash og de har aldrig svigtet i at servere en perfekt steak. Jeg kan varmt anbefale Mash (i Aarhus)!

Lækker mad til fine priser.

Spiste der på min 21 års fødselsdag sammen med min mor, søskende og daværende kæreste.

Til forret fik jeg østers, som var rigtig lækre.
Bøffen, jeg fik (US Sirloin) var rigtig god, veltilberedr og der var gode chilifritter med.

Det eneste, jeg kan sætte en finger på, var den måde vi blev betjent på; jeg havde bestilt forret og hovedret, og de andre havde bestil til dels kun forretter og til dels kun hovedretter. Da jeg fik min forret, fik de andre ikke deres forretter, før jeg havde spist min forret op, men dette er et spørgsmål om kommunikation, og jeg ser dette som en bagatel, der bare skal rettes til en anden gang og står ligevægtig mellem os og tjenere.

Godt , men dyrt !!!!

Besøgte Mash i Bredgade, God stemning og fully booked. Vi spiste ved bordene ved indgangen tæt på baren som jeg syntes er de bedste siddepladser så man kan følge med i restaurantens "Buzz". Delte Ribeye og Wagyu med konen, lækkert og mørt kød i topklasse, tilbehøret var ok, chili fries og spicy jalepenos. Alt i alt en ok oplevelse udover at det koster en bondegård

MASH = Jensens Bøfhus

Mørbrad til kr. 300,00 skal være god og mør, den vi fik serveret var hård og sej, og ved henvendelse til 2 tjenere fik vi blot besked om at sådan skulle den være.....det skal den ikke, vi har smagt mange mørbrad bøffer som var klasser bedre. Og så var der mange støjende børn lørdag aften, og det er selvfølgelig helt fint, hvis bare der havde været et familie afsnit, så dem der er ude for at nyde en aften (uden børn) kan gøre det i nogenlunde ro og fred. Synes alt i alt at oplevelsen minder lidt om Jensens Bøfhus, bare meget dyrere. Tvivler på at det er det signal de ønsker at sende, men vi kommer ikke igen.

Fantastisk, intet mindre.

Jeg var på mash bredgade, sammen med en kollega. Fra vi kom til vi gik var det fantastisk. Der var søde tjenere der sørgede for vi ikk manglede noget, og når man spurgte til fx vin, så fik man anbefalet en efter det man havde ønsket, og ikke nødvendigvis bare den dyreste på kortet. Vi fik hovedret, vin, dessert og kaffe for i alt 1300 kr. Og det var alle pengene værd. Kommer bestemt igen. Har intet dårligt at sige om stedet eller servicen.

God mad flabet og elendig service

Lækker mad, intet at sætte fingeren på, men når man betaler så meget skal servicen være i top. Vi fik en flabet tjener, som vi skulle presse til at fortælle om kødet, da vi til sidst skulle dele regningen, da den ene del skulle bruge en kvittering til firma, får vi at vide det er umuligt. Vi siger det SKAL vi, hvorefter han igen arrogant afviser os.
Nå man betaler så meget skal alt være i orden til mindste detalje.
ØV ØV Mash Bredgade

Sej bøf på skovrideren

Dårlig service, bøffen var senet og sej, desværre en rigtig dårlig oplevelse.

Verdens bedste cocktails

Elsker at komme på MASH! Maden skøn, servicen i top og så har de verdens bedste cocktails!

God oplevelse

Var med min hustru og datter på MASH, Aarhus.

Vi fik hummer til forret, Wagyu filet til hovedret og dessert. Som drikkevarer fik vi hvidvin til forret og rødvin / øl til hovedretten.

Maden smagte godt og betjeningen var venlig. Tilmed en god atmosfære i restauranten.

Vi afsluttede aftenen med drinks i baren hvor en frisk bartender kunne sammensætte drinks ud fra vores ønsker.

Absolut et sted jeg gerne vil komme igen :-)

Skoveridderkroens Mash er som en hovedbanegård

Mash's mad er udmærket (selvom min medium bøf var lidt rå sine steder) men lokalet er meget stort og man føler det som om man sidder på en hovedbanegård med folk der går frem og tilbage konstant. jeg kunne ikke høre hvad min kone/borddame sagde, selvom hun sad lige overfor mig, så elendig er akustikken. Næste gang bliver det Mash i Bredgade eller Hereford. Aldrig mere den svømmehal oppe nordpå.

MASH kan være en uheldig oplevelse (renomme vs oplevelsen)

Var på MASH Skovridderkroen Store Bededag. Jeg havde hørt at man kunne få de bedste bøffer i DK, og det er da også tæt på. Der er dog flere steder hvor bøffer af lignende kvalitet kan opnås, og derfor ville en fuldendt oplevelse indbefatte service og godt tilbehør. Men desværre var dette ikke tilfældet. Tjenerne er flinke nok, men virker ikke trænet i god service – den ligger på niveau med Jensens Bøfhus (!). Vi fik henvist bordet midt i restauranten frem for ved et vindue, hvor der var fin plads. Vi fik menu kortet, og det eneste vi fik at vide var, hvad der ikke kunne bestilles (hummer, dansk ribeye og pighvar) – vi fik ingen yderligere forklaring om hvad vi skulle fokusere på, eksempelvis forskelle i bøfferne (fra DK, Uruguay, USA samt Australien). Først maden. Jeg bestilte en amerikansk ribeye og fortalte den skulle være lige under medium – hertil en timian/hvidløg sauce, spinat og chili pomfritter. Bøffen virkede tilpas, men efter at have spist ca 25% kunne jeg godt se, at den var alt for rå hvorfor jeg fik fat i tjeneren, for at få en forklaring. Han kom med en rodet og lang forklaring om, at det ikke kunne lade sig gøre at stege bøffen ensartet pga slaget på bøffen. Den havde jeg ikke hørt før, den var jo bare rå. Jeg har noteret, at der var unge kokke i køkkenet, men om det har noget med det at gøre vil være en forhastet konklusion. Han tilbød at tage bøffen ud for at give den lidt mere, men jeg havde nu mistet appetitten og sagde pænt nej tak. Jeg havde måske håbet på en undskyldning og pengene tilbage, men tjeneren mente ikke der var mere at gøre. Bøffen blev ganske enkelt for vammelt i en rå udgave og selvom saucen først kom 10 minutter senere end bøffen (!) , og pomfritterne ikke var bedre end de frosne i supermarkedet, var spinaten trods alt middel god. Jeg efterlod over halvdelen af maden. Min ledsager fik en mørbrad fra Uruguay, som var helt fin, men den forkerte sauce blev serveret og hun måtte derfor også vente 10 minutter. Pomfritterne var den samme pinlige lave kvalitet, men bønnerne ok. Når antennerne er ude i situationen, bliver alle fejl synlige. Bl.a. at tjenernes uniformer var beskidte og nusset, og at de ikke var nærværende. Prisen endte på 1.100,- for to ( vi droppede dessert og kaffe). Konklusion: MASH er en uheldig oplevelse (renomme vs oplevelsen), tjenerne mangler uddannelse, garnituren er kedelig og uinspirerende, bøfferne åbenbart svære at stege og prisen 50% i overkanten.
Efterfølgende har MASH kontaktet mig og det virker til at de tager kritikken seriøs - det tjener ihvertfald til deres ære at de ønsker at forbedre oplevelsen, hvilke kunne tyde på, at lige den dag, var en skidt dag for MASH.

Dejlig mad - utrolig dårlig service og flabet tjener

Var på mash skovridderkroen i påsken med lidt famile, vi skulle bare have et lækkert måltid.. Istedet blev vi mødt af utålmodige og dissiderede næsvise tjenere.. Vi ventede en halv time på menu kort og da vi blev budt på og købe noget vand i den sammenhæng takkede vi ja til både en flaske med og uden bobler.. Dem fik vi så aldrig, maden kom langt og længe og var god, men tjenerne var tydeligvis irriteret over vi havde valgt og besøge dem, de ville vidst hellere hygge uden gæster.. da vi skulle til betalingen løb tjeneres tålmodigheden op og vi endte med ikke at give drikke penge fordi han nærmest skældte ud da der var lidt misforståelse i forhold til dankort maskinen.. Dette er bare et par af de negative hændelser vi var udsat for denne aften.. Henvendte mig til mash, og fik også hurtigt svar fra direktionen, der sagde jeg ville høre fra restaurant chefen på pågældende mash. Det nu 10 dage siden så tjenernes manglede forståelse for service kommer vel et sted fra. Alt i alt vil jeg stadig komme på mash i indre by men aldrig igen på skovridderkroen. Så flabet service bør igen udsættes for.

De bedste bøffer i DK!!!

Helt klart 5 stjerner for deres fantastiske bøffer - generelt hovedretter. Det kan umiddelbart ikke findes bedre inden for steak-kategorien. Servicen er generelt svingende og det samme kan siges om ventetiden fra man ankommer til man bestiller m.v. Forretterne og desserterne er også af svingende kvalitet og ikke noget specielt. Man skal komme for deres gode bøffer, gode vin samt hyggelige atmosfære.
Priserne er forholdsvis høje - især hovedretterne. Man kommer hurtigt af med over 1.000 kr. pr. person.
Kvaliteten af maden kan endvidere svinge efter hvor travlt der er i restauranten og hvem der er på arbejde i køkkenet. Men altid over middel.
Synes deres restaurant i Aarhus er den bedste i deres bøfkæde.
Bliver spændende at følge deres Londonprojekt...

Fantastisk kød og fatale fejl! (Aarhus)

MASH (Aarhus) fortjener de mange stjerner, som de har fået for deres, for det for første fantastiske udvalg af kød fra forskellige lande, og for det andet deres fortrinlige og fejlfrie tilberedning af samme. Dette er byens bedste "kødsted"!

Det er dyrt: Ret så ganske forrygende dyrt: Derfor må der simpelthen ikke være plads til fejl.

Jeg var i et selskab på ti mennesker. En rund fødselsdag, hvor der var bestilt måneder i forvejen. Vi bestilte og maden blev kørt ind på samme tid af en effektiv tjener med assistance.

Alt er godt, men så er det bare lige, at en af gæsterne ikke får sin bearnaise, og undertegnede ikke får sine pommes frites. Normalt ville det være krakilsk, dårlig stil og dårlig karma at brokke sig over. Men i dette tilfælde - hvor min bøf (bøffen alene koster 460 danske kroner), er stegt til perfektion og lige til at spise - må en sådan banal fejl ikke ske! Hvis MASH vil stå ved deres priser, så er det simpelthen ikke i orden at tjeneren glemmer tilbehøret. Prisen bliver simpelthen nødt til at svare professionaliteten - vi tager ikke kun på restaurant for at spise, men også for at blive forkælet.

Jeg er sådan set spændt på om restauranten responderer på ovenstående tekst - mange firmaer gør ikke. Jeg håber på respons - uanset hvad det måtte være - for bare det, at der bliver responderet, afspejler en hvis form for professionalisme og dét, at tage sig selv og sine kunder seriøst.

Dyr (og VIRKELIG lækker) mad = fejlfri servering. Det kan vi alle vel blive enige om?

Visit Mashsteak