Match2web ApS reviews

Match2web ApS reviews

Very low
0.8

Find et andet sted...

De sender fakturaer med forkert e-mail adresse samt telefonnummer. De sender rykker for betalte regninger. Det hele kommer fra et firma som hedder ”NextDomain”.

Elendig service og elendig support

Jeg er også en trist "tvangsflyttet" kunde fra Concor.
Jeg er storkunde, og fik med dags varsel flyttet alle de 78 domæner jeg havde hos Concor. (Som i øvrigt også kunne drille lidt ind imellem, men hvor især Ali var en suveræn tillidsvækkende og effektiv supporter).
Siden flytningen er det KUN blevet værre. Alting sejler. De svarer ikke på mails, eller svarer på noget andet. Jeg er nu nede på at have godt 40 domæner tilbage hos dem, og ikke engang det kan vi blive enige om, da de (især Kim) bliver ved og ved at påstå at jeg har flere domæner etc etc. Og det har taget ½år og 20 emails at få noget der ligner et svar på "hvordan ønsker i at modtage opsigelser så de registreres korrekt". De bliver nemlig ved med at sende mig opkrævninger på 78 domæner uanset at mange ER flyttet og nedlagt for længst!
Senest er deres NS15 maskine gået ned, og har taget 5 af mine domæne-kunder med. Mine kunders hjemmesider og deres mail har været ramt siden fredag aften (i dag er det torsdag 6 dage senere) Helt konkret det har betydet at jeg (som er reseller) har mistet to kunder som ikke gider det her pjat mere, og mine kunder (p.gr.a. manglende mail i 4-5 dage), har mistet mindst 20.000,- i kontant og direkte tab....
Seneste melding jeg fik igår aftes var at "jeg prøver at finde en løsning" og "for nu er der noget andet galt".
Jeg kan ikke engang komme ind med FTP, for de har flyttet alt til en ny server, hvor FTP ikke virker!!!
M.a.o. kan jeg ikke advare tydeligt nok: Hold dig langt væk fra Match2web.
Det er dybt useriøst og deres forretningsmetoder (hvor de insisterer på at man skal betale for flere domæner end man har) tangerer plattenslageri og svindel.
Det skal siges at de sandsynligvis gør alt hvad de kan for at gøre tingene så godt som muligt..... De er bare ikke dygtige nok, og rummer ikke evnen til at erkende egne fejl og mangler.....
Fik jeg nævnt at de 5 seneste domæner ER expres flyttet til en anden udbyder. (Kan varmt anbefale UnoEuro!)

Noget af det aller mest ringe jeg har været ude for

Har haft lige så dårlige oplevelser som de øvrige andre stakler herinde, så derfor må der lyde et stort HURRA ved nyheden om at dette selskab og dets platugler omsider er færdige med at genere deres kunder med deres helt uanstændige forretningsmetoder.

Vores penge er spildte, men lykkeligvis er vores domæner ikke blevet fornyet, hvorfor vi nu kan købe dem tilbage og få dem registreret korrekt i vores egne navne.

Dette har jeg netop selv gjort i dag, så nu er det definitivt slut med at spilde mere tid på Match2Web.

Stjerner: 0 (nul) !

Virksomhed under konkurs

Virksomhed under konkurs

ingen stjernet overhovedet

Match2web.dk er under tvangsopløsning, se cvr.dk
Og for hjælp til at få dit domæne retur :

Elendig teknisk service, dårlig kundekontakt

Jeg har haft et domæne hos dem og har haft bøvl flere gange over en flerårig periode. Den sidste episode, som udløste opsigelsen af mit engagement hos dem, var som følger:
I en uges tid var der intet svar fra mit domæne. I den tid var der intet svar på min henvendelse til kundeservice.
Så pludselig var der en standard hjemmeside fra match2web - jeg havde ikke adgang til hverken FTP eller administrationsmodulet.
Så får jeg svar fra "kundeservice" om hvad problemet er.
Jeg beskriver at min hjemmeside er væk og jeg ikke kan administrere domænet.
Der går en uges tid før de svarer og svaret er blot at en hacker har været inde i systemet og alt er væk.
Dette såkaldte firma udviser ingen professionalisme, ingen teknisk forståelse, ingen forståelse af kunden. Kort sagt burde de finde sig noget andet at lave.

For ringe - nedetid og nul support

Match2 web er hamrene ustabil og har for meget nedetid. Jeg har gentagne gange manglet adgang til hjemmeside og mail. Support svarer ikke på henvendelser. Sidste gang de fik min mail op at køre igen manglede alle mails. de dukkede så op igen efter nogen tid. Ingen forklaring. mail og web er nu nede igen. heller ingen svar fra support denne gang. Det er simpelthen for dårligt. Useriøst og amatøragtigt. Hold jer langt væk !

Opgiver snart

Startede som kunde ved Concor og havde ikke de store problemer, men siden Match2web kom til er det gået jævnt ned af bakke. Jeg har brugt mit domæne til e-mails, men det har været meget upålidligt og siden midt februar har jeg ikke kunnet modtage mine mails. Jeg har prøvet at skrive flere gang, men får ikke svar. Har udbedt mig min Auth Id så jeg kan skifte host, men stadig ikke hørt noget. Ring kan det jo betale sig at gøre, man kommer aldrig igennem..... vil meget gerne beholde mit domæne, men ved virklig ikke hvordan jeg ka få det ID fra dem...

2 års hellevede!

Jeg kan bekræfte hvert et ord af anmeldensen: 20. februar 2013
Undgå dette firma!!
Og vil kun lige tilføje, at selvom min side for tiden er synlig..... så kan jeg ikke få adgang til at ændre på mine filer, på hjemmesiden! Men jeg har helt opgivet at tale med Match2web, da jeg har kontaktet support adskillige gange og bliver totalt ignoreret!

Jeg må på det kraftigste advare mod Match2web.dk. Jeg startede som kunde hos ConCor, der ydede en udemærket service, men Siden [External link removed] solgte deres hosting del til Match2web er det desværre gået ned ad bakke.

Match2web reklamerer med 99,9% oppetid, men det er i hvert fald ikke min oplevelse. Blandt større nedbrud jeg har oplevet er dels ca. en uge i november 2012 og nu igen foreløbigt snart to uger her i februar 2013.
Jeg har en helt almindelig html-hjemmeside og 4 mail-brugere, så det er ikke rocket science der er tale om.

Som andre anmeldere konstaterer er det meget vanskeligt at komme igennem til support, og når man kommer igennem er det "lige ved at være ordnet". Har så aftalt at de ordner og giver besked når det er på plads, men man hører ikke noget. På trods af daglige henvendelser til dem sker der tilsyneladende ingen ting.

Nu er det snart to uger siden min mail gik ned, og de har ikke været i stand til at retablede indholdet af mailboxe, eller at få POP3 adgang til at virke.
Jeg er således meget i tvivl om de rent faktisk har en backup, og/eller om den virker.

Jeg håbede de problemer jeg oplevede sidst år var en enlig svale, men nu må jeg konstatere at de andre anmeldere her på Trustpilot synes at have ret i deres betragtninger.

Match2web har den seneste uge slet ikke svaret på gentagne henvendelser til deres support-adresse, det er helt uacceptabelt.

Derfor: Gå langt uden om Match2web.dk og deres andet selskab [External link removed] (se deres rating her på trustpilot), og hvis du er kunde så skynd dig at komme væk!

PS: Jeg må sige at jeg deler bekymringen for om de positive anmeldelser af firmaet er fabrikerede.

Undgå dette firma!

Opdatering 4/3: Match2web har svaret på anmeldelsen herunder, men på trods af henvendelse til dem har de ikke givet adgang til de oplysninger der lå på serveren.

Kære stig

vi fabrikerederer ikke anmelderser det skal lige slås fast vi har tilfredse kunder som har været kunde igennem man år og som er tilfredse

vi vil meget gerne hjælpe med at få tingende på plads med din hjemmeside så hvis du kontakter salg afd. så skal jeg kigge på det med et samme

Opdatering

Alle de tjenester som jeg har adgang til, er nede. Dog har firmaet opdateret status på deres hjemmeside med besked om at intet virker. Det havde de ikke gjort i sidste uge.

Bad om outkoder fra Match2web.dk i 2 år, nu står mit firmas domæne til salg på hugedomains

Prøv at sidde i 2 min og lyt til match2web´s teleonsvarer. "Alle liner fortsat optaget..." Prøv at sidde i 20 min. Prøv at sidde i 2 uger, 2 måneder. Jeg har ringet, skrevet, ringet igen kun for at få lov til at blive fri af dem. 2 år efter jeg første gang udtrykkeligt bad om at få outkoder, opdager jeg efter henvendelse til [External link removed] at mit firma siden 2006 ligger til salg til over 6000kr. på hugedomains.

Hvor anmelder man Cybersquatting i Danmark, det er anden gang et domæne er forsvundet fra Match2web.dk

Man føler sig fuldkommen hjælpeløs i denne cyberjungle!

Reply from www.match2web.dk

Ja man kan ikke sige andet end at du i meget god tid fik oplysninger on at dit domæne var ed at udløbe og det skulle fornyes disse mails er sendt 3 gang til dig
sidste mail 3 dag for sidste frist

og ingen svar her efter henvender du dig 4 måneder efter at domænet er nedtaget og vil have det igen og giver os skylden her kopi af fremsendte mail haves hvis det er så det er simpelthen ikke rigtigt

det skal lige med i dine opslyninger

Total humbugfirma, masser af underfundige og falske historier

efter nedbrud på nedbrud med manglende adgang til mail ønsker jeg nu at flytte mit domæne til anden udbyder.

Så bliver det først interessant.
I første omgang bekræfter Match2Web at de vil acceptere overflytningen når anmodningen kommer fra min nye udbyder.
Imidlertid lykkedes det ikke, og jeg får beskeden at domænet fortsat er låst og jeg skal henvende mig til Match2Web for at få det låst op.
Da jeg så endnu engang beder om at få låst domænet op således at det kan overflyttes kender Match2Web pludselig intet til domænet længere. De har tilsyneladende nu fundet på en eller anden historie om at jeg skal henvende mig til GratisDNS.
Jeg har betalt min faktura til Match2Web, jeg har aldrig kontaktet GratisDNS. Hvorfor skulle det nu pludselig ligge der. Et whois opslag fortæller da også at Match2Web er hostmaster. Selv GratisDNS, som jeg spørger selvom jeg kender svaret, fortæller at de intet kender til domænet. De henviser til Match2Web, som jo sjovt nok også er kontaktinfo med et whois opslag.

Jeg kan konstatere at når utilfredse kunder forsøger at flytte deres domæne så begynder de at digte historier, hvis de ellers overhovedet svarer på ens mails. Og at prøve at ringe til dem er umuligt, tilsyneladende er der hele tiden tusindvis af kunder der ringer, fordi det er totalt umuligt at komme igennem. Ligegyldigt om du vælger support, salg, regnskab. Jeg gætter på alle valgmuligheder bare er oprettet for at firmaet skal virke stort, det er sikkert den samme line det hele.

Jeg kan under ingen omstændigheder overhovedet anbefale dette firma. For guds skyld hold dig langt væk og vælg et andet. Magen til svigagtigt firma skal man lede længe efter.

Hej

man skal holde sig til sandheden når man skriver sådan beskyldninger online
og vi er nødsagt til at gå videre med denne sag

Bondefangeri og latente amatører

Jeg har nu haft et antal sites nede siden 18. november
Ved få held har jeg fået svar på mails og efter lange ventetider også på telefon
Men ved gud hvor de ikke fatter noget, når de så svarer på en mail uden at have leveret det man forespurgte
Har lykkedes mig at hente nogle databaser og filer ned, men mangler de sidste filer før jeg kan flytte mine sites til ny udbyder
Ironien vil jo så ingen ende tage når der på forsiden reklameres med tilfredshedsgaranti og 30 dages returret - svar nu dem I havde i kundebasen først
Jeg er nu ved sammen med advokat at se hvilke muligheder jeg har i forhold til at gøre krav mod match2web - alt fra konkursbegæring til søgsmål er i spil lige nu

Match2web bør fratages retten til at drive virksomhed i Danmark

Søndag 9.december 2012 16:22 Ændret af forfatter man.10.dec.12 12:40
Match2web bør fratages retten til at drive virksomhed i Danmark

Siden torsdag den 29.november har vi kæmpet for at få retableret vores hjemmeside og mailbokse på [external link removed]
Vi har nu opsagt samarbejdet og entreret med xxx.com og bedt Match2web om at finde vores data da adressen peger på en anden kunde yyyy-zzzz som lejer sommerhus ud.

Så får vi en mail i dag kl 15:11 med teksten:
"Det er nu lukket ned og date er slettet"
Jeg har protesteret og spurgt om de er fuldstændig bindegale.

Vi har i øvrigt betalt forud frem til og med 19.sep. 2013.
'Der er ikke andet for end at vi evt. via Facebook og pressen må få etableret et gruppesøgsmål med henblik på at få erstatning for de sikkert mange slettede hjemmesider og få Match2web fradømt retten til at drive virksomhed i Danmark i f.eks. 5 år.
Jeg modtager gerne mail kommentarer, se min hjemmeside [external link removed]
Dette indhold er sendt i mail til Match2web så de kan svare her på trustpilot.dk

Kære Per

du har flytte dit domæne og du sender en mail om at det kan nedtaget den 9 dec og dette er så gjordt efter dit eget ønske derfor for du mailen som en bekræftigelse
på det er nedtaget det er da ikke så sært

jeg kan godt poste en kopi af din skrivelse hvor du skriver 9 dec og vi ikke fået nogen besked fra dig om at dette ikke måtte ske men denne side er tak nemmelig for disse indlæg

Mit domæne er stadig nede eller igen nede (Hold jer langt væk fra Match2web)

At alt skulle køre nu, passer ikke, da mit domæne stadig er nede, og jeg kan ikke komme igennem til supporten, har nu været i kø en ½ time, og de siger intet om hvor mange der er i køen, kun at alle linier er optaget, det er meget ringe.

Så Match2web, hvad sker der, hvornår er problemet løst?

Opdatering 23 februar 2013:
I bruger meget tid på at skrive kommentar til alle de dårlige anmeldelser i får, hvad med at bruge tiden på at løse problemerne i stedet for.

Jeg kom dog igennem til jer på tlf. for nogle dage siden, efter 1 time i kø.
Først går det egentlig ok, i lover at det snart kommer op at køre og det lyder som om der sker noget, men da jeg spørger om jeg ikk kan få min outkode til domænet, så jeg selv kan bestemme om jeg vil flytte domænet, bliver tonen pludselig meget grov, (magen til opførsel skal man lede længe efter), der bliver bl.a. sagt, "Vil du flytte domænet, ku du ikke have sagt det straks, så gider jeg sgu ikke at hjælpe, der er andre der venter på hjælp, så kan du sgu bare få den kode og så kan du selv ordne det, så hvad vælger du, skal jeg hjælpe dig, eller vil du flytte".
Jeg mener jo egentlig at jeg har krav på begge dele, altså at de skal få mit domæne op at køre, samt sende mig koden, men med den tone han har på, gider jeg ikke en gang at diskutere det, så jeg siger bare, ok send mig min kode nu, jeg giver ham en mail-adresse, men så kan det pludselig ikke lade sig gøre alligevel, da mit domæne er tilknyttet enom.com. Så jeg skal i stedet oprette en konto der, og så kan de overføre domænet til enom, og herefter kan jeg så få koden fra enom (men hvis den ligger på enom.com, hvorfor skal den så overføres, og hvis den ikke er på enom.com, ja så skal man vel bruge koden for at flytte den der over, så jeg fatter nada, men det er sikkert også en del af planen, fortæl en gang sludder og hvis det ikk hjælper så find på noget nyt),
Men jeg oprettede kontoen og blev lovet at der skete noget, men der sker ikke en skid, og det regnede jeg sådan set heller ikke med.

Og Match2web, nu skriver i sikkert igen en kommentar til det jeg har skrevet, og siger at sådan var det slet ikke, at det er noget jeg digter, men jeg tror snart at de fleste der læser anmeldelser her, har gennemskuet jer, så brug tiden på at løse problemerne i stedet. Eller det er måske også det i gør, for jeres største problem er nok at kunderne vil væk, eller rettere sagt forsøger at komme væk, og det gør i så alt for at forhindre. Men hvis jeg skal gi jer et godt råd, så tror jeg, på sigt, ikke at den løsning holder, jeg tror det er bedre at satse på at gi en god kundeservice og sørge for at oppetiden bliver væsentlig bedre, men sådan ser i åbenbart ikke på det.

Er godt klar over at det jeg skriver her nok ikke hjælper mig, men på den anden side kan det ikke blive være end det er nu, mit domæne er jo totalt nede.

Hej

hvis man laser presse meddelsen på vores hjemmeside ved man hvorfor vi arbejder på højtryk for at få løst probelmer de fleste kunder køre men langsomt

og når mange hundred kunder ringer på en gang kan man forvente kø på telefoner
og ja vi tager telefon i den rækkeføjde de kommer ind

vi beklager naturligvis vi ikke har en kø tæller på vores telefon vi ved kun at den beliver taget hele tiden om du er nr 100 eller 1000

Førstepræmie for inkompetence som hostingfirma

Min (nu ex) web host har været ude af drift i mere end en uge nu.

Exchange er nede, så folk med mail-adresser på domænet kan ikke hente mail.
Webserveren er nede, så jeg kan ikke se min hjemmeside.
FTPen er nede, så jeg kan ikke hente mine filer derfra.
Deres egen hjemmeside er nede, så man kan ikke finde driftsinformationer, kontaktoplysninger osv. Én side er dog i live - siden hvor de skamroser og sælger deres egne produkter.
Det lykkedes mig at finde deres telefon-nummer, men de svarer ikke på telefon.

match2web.dk ... tager prisen for inkompetence når det kommer til hosting.

Hej Klaus

Vi beklage at de sidst par dage har været meget kaotisk i det vi havede en DNS server so desværre lavede mange probelmer problemet er dog løst og alle mails skulle komme stille og roligt igennem.

Vi beklager meget den ulejlighed det har forvoldt

Utroværdig og ustabil

Så slap tålmodigheden op...
Efter gentagne gange med flere dages nedetid i 2012 har jeg valgt at få flyttet mit domæne til anden udbyder. Jeg har været kunde siden 2007, og har derfor også oplevet al balladen med buydomains, så nu må nok være nok...
Når ens mail eller hjemmeside er nede (som nu, startede 26/11-12 og er ikke oppe endnu) går der tit flere dage, ja nogle gange uger inden det er oppe at køre igen. I de fleste tilfælde er det helt umuligt at komme i kontakt med deres support afdeling og når men endelig får én i røret er beskeden fra de evigt optimistiske supportere at "ja, korrekt vi har lige opdaget fejlen og den vil blive rettet senere i dag". Men glem det, tiden går bare og sidst røg alle mine gamle mails på deres server i skraldespanden ved deres oprydning.

Uduelig service

Brug aldrig nogensinde Match2Web til jeres domæner, magen til inkompetence skal man lede længe efter. Arbejdsmail og web adresse er nu nede på andet døgn. Ingen opdateringer på deres website og en tlf-support der først åbner kl. 11 om morgenen samt lovning på at det "bliver fikset i dag"... ja øh bøh nærmer jeg mig.

Jeg må nu ty til en gmail for at holde kontakt med mine kunder.

Jeg er "gammel" kunde fra da Match2Web og Concor blev lagt sammen, et firma jeg var godt tilfreds med. Men har flere gange de seneste par år været offline i halve og hele dage, og nu som den berømte dråbe der får bægret til at flyde over er alt gået i stå.

Jeg har allerede taget kontakt til ny udbyder.
Stig Carlsen and Pia found this review useful

Reply from www.match2web.dk

Ja vi har haft 2 meget uheldige dage hvor vi har arbejdet på højtryk for at imøde komme alle kunder og få rette op på den DNS vi har haft at Arbejde med og desværre
har vi arbejdet på at løse problemet og i farten ikke fået givet besked på vore hjemmeside vi har de sidste 2 dage sidde ved telefone fra til kl 23

for at opdatere kunder

Vi taler med alle kunder men man må regne med at vente tiden er lang da mange kunder vil igennem så det betyder ikke at telefonen ikke bliver taget

Ligegyldig service

Er nu på 2 dag uden min mail og magen til ligegyldige undskyldninger skal man lede klænge efter,man tager ikke telefone før det passer en ca 11,15,kommer med dårlig undskykdninger frasiger sig ansvar i stedet for at få gang i tingene igen og give kunder en fornuftig undskyldning, alle kan komme ud for uheld men så sig hvad der er gal

Tonny Elbæk
Grindsted