Matrabike reviews

Matrabike reviews

7.6

Correcte en tijdige levering

Ik nam de goedkoopste elektrische fiets. Hij werkt en is eenvoudig om samen te stellen en te bedienen.
Nadeel is dan ook dat u er niet te veel moet van verwachten. Er is goede ondersteuning, maar dat de fiets maar een enkele heel kleine versnelling heeft, is niet handig. Volgens sommige fora kan je voor die prijs elders wel handige modellen vinden, al blijft het natuurlijk sowieso een erg goedkoop instapmodel.

communicatie verliep slecht

De bestelde fiets vertoonde een gebrek, Omruilen was geen probleem volgens Matrabike. Helaas verliep de communicatie over het adres van omruiling slecht, waardoor ik 2 maal een vrije dag op moest nemen en mijn dochter, waarvoor de fiets bestemd was, deze niet had op haar verjaardag.

Goede fiets aan een goede prijs

Fiets is voor mijn zoon. Hij is tevreden en ik ook. Fiets was heel goed afgeleverd. Alleen de bijgeleverde spatlappen pasten niet goed, maar voor de rest was alles o.k.

geweldige aankoop!!

Het is een super fiets! Ik ben echt heel blj dat ik hem heb gekocht! Het is dubbel en dwars je geld waard!

I storm with the Storm!

Hello, Matrabike,
You are one those whom takes a pride what they do. Until now, you are the best company I have dealed with in the Netherlands. You are so effectice and efficient and absolutly content.
Thank you for making me happy!
Filiz Tasel

goede mountaine bike

prima fiets, alleen nog wel even in elkaar zetten.

Geen goede service

Ik heb een fiets besteld via de website. De service was bij mij helaas niet zo goed.
De levering was langer dan drie dagen, waarschijnlijk is dit een gemiddelde en geen standaard. Ik had aangegeven de fiets op te halen. Toen ik werd gebeld kreeg ik de mededeling dat bezorging van de fiets niet was gelukt en dat ik de fiets nu kon ophalen??? Bij het ophalen bleek dat de verkoper in Hoofddorp niet op de hoogte was van de extra's die ik had besteld en moest e.e.a. nog worden opgezocht. Op zich niet erg, maar wel raar. Volgens de verkoper hoefde ik alleen het stuur aan te brengen en de trappers te bevestigen, ik kreeg een bouwpakket. Heb allerlei gereedschap moeten lenen om de fiets in elkaar te kunnen zetten. Het slot dat ik erbij heb gekocht past niet op de fiets, beetje vreemd omdat dit slot wordt verkocht in combinatie met de fiets. We kunnen dus nog een keer terug naar Hoofddorp om het slot te gaan ruilen. Al met al geen goede ervaring. Nu maar hopen dat de fiets wel lekker fietst!

snelle levering zonder detail handleiding en tools

Jammer dat de handleiding voor fietsen in 't algemeen is. We hebben heel erg moeten zoeken voor de remmen. Ook de pegs krijgen we er niet op. En we dachten dat de fiets werd gemonteerd.

geel kontent

ik ben echt kontent van jullie dienst .het is alles verlopen zo als het moest .ik dank jullie voor de korrekte dienst met vriendelijke groeten agron mahmutaj

Jullie uitsteken maar levering niet echt

Beste julie surves ok maar juiste levering niet echt

Groeten

Ik ben goed geholpen aan de telefoon

Ik zou jullie zeker adviseer bij mijn vrienden

Prima fiets en snelle levering.

De fiets was na levering gemakkelijk in elkaar te zetten.
Zadel en stuur waren, als je inbussleutels hebt, gemakkelijk te stellen.
Remmen en licht waren gebruikt klaar.
Jammer dat de gebruiksaanwijzing niet in het nederlands is en ook
een beschrijving, geeft van meerdere modellen en dat is verwarrend.

Een GROOT DRAMA!!!!

Wat een drama! Alles op een rijtje:
1. Je krijgt de fiets aangeleverd als een bouwpakket. Geen beschrijving van het AXA ringslot toegevoegd. Dus met behulp van een YouTube film het ringslot gemonteerd. 45 minuten later zit het slot op z'n plaats............. en geloof me, ik heb een technische achtergrond. Het monteren van de rest (zadel, stuur, pedalen, etc). gaat gelukkig wat sneller.
Je kunt ook de fiets gemonteerd geleverd krijgen. Voor het monteren van stuur, slot, zadel, pedalen, etc. wordt "slechts" 24,50 EUR in rekening gebracht. Hoezo klantvriendelijk, hoezo service?
2. De fiets wordt op het verkeerde adres afgeleverd. In plaats van de (H)"weg" staat de fiets nu op de (H)"straat". Ik word gebeld door de bewoner van de (H)straat met de mededeling wat hij met de fiets aan moet........... zucht............Kortom: bellen naar klantenservice, en warempel aan het eind van de dag wordt de fiets op de juiste plek afgeleverd.

Al met al: Matrabike neemt je in de zeik............... Oordeel zelf.

deze keer minder tevreden omdat ik geen bericht heb gekregen wanneer fiets komt

Jammer dat er na betaald te hebben er geen bericht is gekomen. Zelf naar winkel gegaan om levering na te gaan.
Fiets en uitleg was verder prima

ziet er keurig uit!

Produkt ziet er goed uit
Was goed verpakt.
Een minpunt was. Met mijn postcode en leveringsnummer, was dit niet te traceren 1 dag van te voren. Dit heb ik meerdere keren geprobeerd.

heel enthousiast over klantendienst en over de fietsen !!!

ewel ik was verrast door de kwaliteit van de fietsen ,heel content.

AAA+ winkel

Alles goed bezorgd, wel half uur later dan afgesproken.. krijg 5 sterren als ze me hadden gebeld dat ze later kwamen.

Fiets zelfs is perfect voor de prijs (Cross Sprinter Disc), week in bezit en nog hartstikke blij mee voor een recreatie biker.

vlot en veel keuze

Vlot te bestellen via de site, veel keuze en aan zeer goede prijs. . vlotte levering maar wel jammerlijk met kleine beschadiging aan het frame, wellicht wegens de verplaatsing.

ok, maar gripshift was verkeerd gemonteerd

ok, maar gripshift was verkeerd gemonteerd. voor de rest snelle levering en geen problemen.

Blij met mijn fiets

Ik heb na mijn bestelling wel nog een mailtje moeten sturen omdat ik geen reactie kreeg van de leverancier. Maar dat werd meteen opgelost. De fiets ziet er van goeie kwaliteit uit. Alleen jammer dat ik niet handig ben en hulp heb moeten inschakelen om de fiets helemaal in elkaar te steken.

Matrabike

Al 20 jaar online!

Het aanbod op het internet is flink gegroeid de laatste jaren. Nieuwe aanbieders komen en verdwijnen weer. Dit is niet handig wanneer u gegarandeerd wilt zijn van een goede levering en service na aankoop. Matrabike.nl bestaat al meer dan 20 jaar en verkoopt al fietsen via het internet sinds 2001. U bent dus gegarandeerd van jarenlange service en assistentie na uw aankoop. Wel zo fijn natuurlijk.

Gratis verzending van uw fiets!

Alle fietsen worden door ons gratis verzonden. Dit geldt voor elke bestelling boven de € 25,-. Voor bestellingen die onder de grens van € 25,- vallen, rekenen wij verzendkosten van € 6,95.

14 dagen omruilgarantie!

Al uw aankopen op Matrabike.nl vallen onder de Wet "kopen op afstand". Hierdoor heeft u altijd 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren wanneer deze uiteindelijk toch niet naar wens is.

Van fabrikant naar klant!

Matrabike is één van de grootste fietsenwinkels in Nederland en België. Hierdoor kunnen wij groot inkopen. Het voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan u! Onze fietsen gaan rechtstreeks van fabrikant naar klant, de totale tussenhandel is hierdoor weggenomen. Hierdoor vindt u altijd de scherpste prijzen bij Matrabike.

10.000 producten op voorraad!

We hebben altijd meer dan 10.000 fietsen op voorraad. Hierdoor kunnen wij een snelle levering garanderen en komt u niet voor verrassingen te staan.

Over Matrabike

Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! We zijn uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Visit Matrabike

Matrabike Klantenservice