Matrixx Media reviews

Matrixx Media reviews

4.9

Har Betalt men ikke modtaget varer

Jeg havde været inde på denne side inden jeg handlede på deres hjemmeside .Jeg har bestilt varer for over 2 måneder siden og betalt ,men der kommer ingen varer og hvis man kontakter dem er der ingen respons .Jeg har skrevet til dem 10-15 gange uden at hører fra dem og pengene er har jeg heller ikke set noget til så handel ALDRIG i den butik

Køb IKKE noget her!

Jeg fik ved en fejl ikke tjekket dette sted på Trustpilot, før jeg havde bestilt mine varer, øv!
Man kan ikke betale med kreditkort, så det er over netbank, at det skal foretages. Det er en omstændelig procedure, men at de så ikke sender varen, det er jo fatalt! Jeg har mailet til dem, men intet hørt fra dem i 3 uger. Så mailede de pludselig og forlangte flere penge, men jeg havde indbetalt det beløb, som de havde opgivet og endda betalt de danske bankomkostninger, men ikke de tyske. De forlangte, at man også skulle betale de tyske, men de havde ikke på noget tidspunkt oplyst, at man overhovedet skulle betale bankomkostninger, og at det skulle være både i Danmark og Tyskland, at man skulle betale dem.
Jeg bad så om at annulere købet og få pengene tilbage. De skrev, at de ville overføre pengene inden for de nærmeste dage.
Der gik en måned, hvor intet skete, så fik jeg pludselig en mail om, at de havde sendt varerne og at jeg kunne følge dem på den tyske posthjemmeside. Det viste sig at være rigtigt, og der gik ganske få dage, så dukkede varerne op fordelt over to omgange. Den ene vare fik jeg dobbelt af i forhold til, hvad jeg havde bestilt. Det er da okay, når jeg nu har ventet så længe...
Men alt i alt så var det sidste gang, jeg handlede med dette firma, SÅ UNDGÅ DETTE STED!

Frarådes stærkt!

Jeg kan desværre ikke give dem 0 stjerner?!?

De leverede aldrig varerne, men hævede pengene med det samme. Efter 2-3 måneder krævede jeg pengene tilbage via PBS ... virkeligt et skod-firma, stol ikke på dem!

Is Matrixx Media your company?

Matrixx Media Details

matrixx-media.com