MAX reviews

MAX reviews

5.5

Ja tak!

Uden tvivl blandt de bedste fast food restauranter i DK.

Det er kun prisen som er "Luxus"

Forstår ikke hvordan man kan kalde det en Luxusshake og tage 39 kr. for det. Det smagte mest af fløde og medarbejderen var meget langsom om at betjene og lave shaken..

Lang ventetid, for dyrt

Pris, kvalitet, service hænger slet ikke sammen på Max Burger. 50 kr. for en burger er voldsomt, når kvaliteten kun placerer sig et sted imellem KFC og MacD. For uambitiøst, at de ikke prøver at forbedre noget som helst ift. de kæder, der allerede eksisterer. De har næsten aldrig mad liggende klar, og da jeg forelagde ekspedienten dette synspunkt svarede han: "På Max går der altid 10 minutter". Suk. Så er det altså heller ikke svære - specielt når I finder 75 kr. for en menu for en god pris.

Danmarks bedste burger punktum!

Som overskriften siger er dette Danmarks bedste burger...... Kædeburger. Skarpt efterfulgt af Burger King. Jeg håber de åbner flere steder op især i København.

Trist oplevelse

Vi fik bord til 6 personer, men det var kun hvis vi kunne nå at være færdige til kl 19.00 da bordet var reserveret. Vi var der kl. 17.20 .men før vi havde bestilt osv. var kl. ca 18.00.
Vi ventede 50 min på maden og så var det koldt da vi fik det.
Kedelig oplevelse :(

Langsom betjening og uvidende ansat.

Ud over at stå i ALT for lang tid i køen, som om der ikke var styr på noget, en enkelt kunde, gjorde også opmærksom på at der var en del, som de stadig ikke havde fået. Så siger den SVENSKE pige, at de ikke har Intro-tilbud mere!!!!!

Fedt, så tog jeg helt ind til centrum af København, for at finde ud af senere, at de kører kampagnen HELT til 30. APRIL.

Da trustpilot sletter indlæg, skriver jeg lige mit ref. nr. som bevis på at jeg har været der!! 130416005370

Update 16/4-2013
Denne gang, havde jeg så taget billeder med at kampagnen, men selvsamme Svenske ekspedient, ville stadig ikke kendes ved kampagnen, heldigvis kom en anden kunde som ville have det samme og til sidst fik vi tilbuddet.

Vurdering bedre end en McD (3/10), men slår ikke en Burger King (9/10), der var en mystik eftersmag ved den bacon de kommer på.

Max smag. Max service

Bestemt et besøg værd. Vi blev på ingen måde skuffet over de burgere vi fik. Fuld af smag og flot at kigge på. Var ikke bare 2 stykker brød der var klasket sammen.
Servicen var 100% i orden af yderst venligt og hjælpsomt personale.

Elendig pap mad og dårlig service

Jeg var inde og spise der, med en veninde....

Vi benyttede deres tilbud om en frisco menu til 39 kroner.

Maden var dårlig. Smagte af pap, og var ligeså vådt som et regnskyl. - der var flere utilfredse kunder, deriblandt os selv, for sodavands automaten virkede slet ikke, og vi blev tilbudt at vi kunne få en kop vand, ellers var det bare ærgerligt. - der var absolut ingen service at få. Og flere vendte ud derfra uden at gide spise der. Vi spiste heller ikke op. Kedelig oplevelse, og ikke et sted vi er interesserede i at besøge igen. Trist....

Skifter mening

Var glad for dem før, men nu er jeg ikke specielt glade for dem.

Max Burgers er bedst

Jeg har hver gang jeg har været i Sverige været inde på en MAX burger restaurant.

Max er en fast food burger-kæde fra Sverige, der efter min mening har et lidt højere service-niveau og lidt bedre og lidt sundere fastfood en de andre store burger-kæder. Jeg foretrækker MAX, og kan kun anbefale deres burgere.

At de forsøger at være grønne og miljøbevidste er kun et plus.

Prøv dem, når du tager til Malmø!

Når de åbner i Danmark en gang, bliver jeg blandt de første i køen:)

Is MAX your company?

max.dk Details