MAX reviews

Rating distribution

Reviews

About

Varför händer det inget?

Jag gillar deras hamburgare men väljer att inte gå dit. Varför ska det alltid ta så lång tid? Jo, visst det gör ju min hamburgare efter beställning. Men varför alla dessa männinskor som står bakom disken och inte gör något. Varför dessa konstiga kösystem och expresskassa och förbeställning....... allt för att det ska kännas exklusivt? Nä, det tar bara mer tid.

Inget speciellt

Inget speciellt med deras hamburgare, säger att dom har de godaste hamburgarna i Sverige som är väldigt överdrivet. Går hellre till McDonalds
trustpilot stars

Utomordentligt otrevligt och äcklig bränt mat

Otrevlig lat personal, barnfientlig. Bränd och äcklig mat, inte ens hund ville äta det. Max mellan Parken zoo och coop är ett ställe som borde undvikas. Blev förgiftade där en gång och lurade på pengar också. Chef regerar inte ens på kundernas klagomål och personal är där fortfarande.Personal utomordentlig otrevlig, sura miner, varken hej eller hejdå, kastar bara muggen och går iväg, ger inte kvitto. Tjafsar mot kunderna otrevligt. Skumt ställe.

Dårlig ny salat hos Max

Plejer at gå på Max, når vi er i Sverige at shoppe. Synes kvaliteten på deres burgere er væsentligt bedre end hos deres konkurrenter. Deres salat har været super god, velsmagende, stor og frisk, hvilket jeg aldrig har oplevet hos McD. Men den er nu lavet om, vi bestilte 2 stk. - og den ene var dobbelt så stor som den anden! vi bestilte med stegt kylling - som plejer at være et stegt kyllingestykke - nu var det ulækkert sammenpresset kød, der var stegt. Hvor er det synd - kom nu Max - få den "gamle" kvalitet og salat tilbage.
Kan nu stadig kraftigt anbefale deres lux milkshake med blåbær, den er super og desværre denne gang udsolgt!

Glemt ordre og forvirring

Har lige prøvet Max i dag... bestilte en menu, og jeg stod og ventede... Pigen der tog imod min bestilling glemte min ordre.. til sidst spurgte jeg efter den,.. og der skete ikke så meget... før jeg spurgte igen... Der gik ca 20 min fra start til slut.. ikk ok Max.. Kedelige oplevelse
trustpilot stars

Expensive and with absolutely no taste

I have just been visiting the new max in Denmark, and the food didnt taste of anything at all, i must admit i am amazed that even with bacon on my burger, it still didnt have any taste, i have to give 1 star, but this is actually a ZERO, last time i visit.

Is MAX your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Details

About this company

Max startade redan 1968. Ambitionen är den samma som för över 40 år sedan - med de bästa råvarorna ska vi servera de godaste hamburgarna. Välkommen in!

Visit MAX

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.