Maxbank reviews

Maxbank reviews

7.5

god service.

Prisen er, som den nu er i en bank. service er rigtig god, jeg har købt aktier, de er sikre nok..

Gratis biografbiletter, usb-stik og nøgleringe.

De er fede nok, har ikke haft problemer med dem. Har problemer med mit MasterCard i Apple Store, men jeg tror næppe, det er deres skyld.

Super bank..

Super betjening, og super seriøs!

Ny kunde og MEGET skuffet

Det lovede ellers godt fra start, hvor vi havde god dialog med vores kommende rådgiver, som så desværre gik på barsel, så fik vi en ny, og nu har vi så fået brev om at de lukker deres Direkte center (som var en af de største grunde til at vi valgte dem) og har fået en 3. rådgiver på bare 4 måneder :(

5 stjerner til en god bank

Personlig behandling, som gør Max Bank til en god bank!

Is Maxbank your company?

Max Bank A/S Details

Visit Maxbank

Call us on: +45 55 78 01 11
We live here: Banegårdspladsen 18 , 2. sal.
8000 Århus C