Max ICT BV reviews

Max ICT BV reviews

Acceptable
5.6

Snel en goed geleverd

Heb twee Western Digital RED 4TB hardeschijven besteld. Deze waren dezelfde dag verstuurd, en volgende dag is het pakketje aangeboden. De hardeschijven draaien inmiddels. Ben blij met de snelle service.

vreemde gang van zaken

Max ict hanteert een misleidende en frauduleuze manier van zakendoen.

Artikelen die op de website staan vermeld als voorradig en direct leverbaar, worden pas besteld als de bestelling heeft plaatsgevonden vanuit de klant. Dit zorgt voor onnodige vertragingen. Ik was zeer verbijsterd over deze enigszins rare manier van communiceren. Als een artike een voorradig en direct leverbaar status heeft dan mag iedereen toch verwachten dat het artikel ook echt bij de internetshop voorradig is en niet alsnog besteld dient te worden. Ik had max ict, graag een wat hogere beoordeling gegund, echter misleidende informatie valt niet hoger te belonen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus ik wacht mijn eventuele herbeoordeling nog even af.

Snel en correct afhandelen van mijn bestelling.

Maandagochtend heb ik bij Max ICT BV een vervangende grafische kaart besteld en de volgende ochtend werd deze keurig bij mij thuis bezorgd. Deze service was zeer correct en professioneel uitgevoerd.

Slechte klantenservice, waardeloze levertijden en houden zich niet aan eigen voorwaarden.

Dit bedrijf is niets meer dan slecht. Ze kunnen niet voldoen aan normale voorwaarden en de levertijden zijn nooit wat er eigenlijk staat. Ik raad iedereen af om iets bij dit bedrijf te bestellen. De klantenservice mist ook zeker veel.

Absoluut waardeloos, bestel hier niks!

Voor mijn bedrijf heb ik bij dit Max ICT een tablet gekocht. Naast niet kloppende levertijden, niet kloppende productinformatie en een waardeloze klantenservice, vult dit bedrijf vult hun retour voorwaarden geheel op eigen manier in. Het is vrijwel niet mogelijk om iets te retourneren, al is het compleet ongebruikt! Al met al een bedrijf waar ik iedereen af zou raden ook maar iets te bestellen!

Nadat ik mijn bestelling had ontvangen bleek het om een Duits product te gaan, ik heb contact opgezocht met Max ICT om mijn bestelling te retourneren. Dit werd geweigerd omdat het sealplastic van de doos was gehaald, verder was de tablet compleet ongebruikt! Dit is totaal niet volgens hun retourvoorwaarden! Al met al zou ik iedereen afraden hier ook maar iets te bestellen!!

Ik heb niets dan lof voor deze bestelling

Gezien de eerdere reviews was ik was sceptisch bij het bestellen van een product van dit bedrijfje.
Ik ben echter aangenaam verrast met de snelle en keurige levering inclusief de track & trace mogelijkheid. Binnen 24 uur had ik mijn bestelde product binnen en het functioneert prima. Kortom: Mijn beoordeling is uiterst positief.

meest waardeloze webshop ooit

Ik heb daar een moederbord gekocht op 27-01-2014 met een defect [DOA]
Ik vroeg om of een nieuw moederbord of geld terug.Nu , na 6 weken nog geen geld terug of een nieuw moederbord.
Zeer slechte aftersales en ze laten verschillende mensen reviews schrijven om er toch nog een beetje mooi uit te komen.

Niets kopen bij deze oplichters !

Goede communicatie, snelle levering en value for money bij Max ICT

Bij Max mijn nieuwste aanwinst besteld, een Samsung 27" led tv. Gevonden via beslist.nl, waar Max wat onderaan stond qua winkelbeoordeling. Max bood echter wel de beste prijs, met het significante verschil van 17 euro. Dus de moeite van het proberen waard, en heb er 'beslist' geen spijt van! Van bestelling tot bezorging is alles adequaat en naar mijn volle tevredenheid verlopen.

goed alternatief geboden

Ik heb de Princess koffie grinder besteld bij MaxICT. Ik had wel eerst wat twijfels omdat er negatieve revieuws werden gegeven, maar ik heb het er toch op gewaagd. Bij de bestelling ging er iets mis met het bedrag, waardoor ik 7 euro moest overmaken ipv 79 euro. Hierover werd ik binnen een dag teruggebeld dat dit een fout was. De prijs bleek inclusief BTW boven de 90,- te komen (ik vind de excl. BTW prijzen wel misleidend hoor), dus ik zei dat ik dan bij een ander wel goedkoper aan het apparaat kan komen. De medewerker heeft even intern overlegd, ze wilden me zonder moeite de 7 euro terugstorten maar ze konden me ook een leuk aanbod doen. Ze hebben op internet gekeken naar de goedkoopste concurrent en zijn er voor mij net iets onder gaan zitten. Ik ben daarmee akkoord gegaan en binnen 2 dagen had ik het apparaat in huis. Het werkt perfect en zet heerlijke koffie (wat natuurlijk alleen aan het apparaat zelf te danken is maar toch niet onbelangrijk). Er zat wel een leveringsbon bij van een andere klant ipv die van mijzelf, maar ik kreeg mijn eigen bon, na daar per email naar te hebben gevraagd direct toegemaild. Kortom; een beetje slordig hier en daar maar wel uitstekende service en heel klantgericht. Ze hebben voor mij een goede oplossing geboden.

Super slecht. Leveren producten die eerst op voorraad zijn gewoon NIET.

Via Max ICT de ASUS N550JV-CM068H besteld. Toen ik hem bestelde gaf de site aan dat er nog 11 van in voorraad zouden zijn. Vervolgens op donderdagavond besteld. Vrijdag gaf de site aan dat de order in het magazijn zou zijn, dus ik had goede hoop dat hij vrijdag geleverd zou worden (ze adverteren immers met 'voor 16.30 besteld, morgen in huis'). Vandaag (24/2/2014) toch nog maar eens gekeken, want verder niks meer vernomen, en wat blijkt; het product is niet meer in voorraad en de levertijd is 1-2 weken. Oftewel, het product is in één keer niet meer in voorraad (terwijl hij nog wel naar het 'dichtsbijzijnde magazijn' gestuurd is). Daarna via de mail contact gezocht en mijn order is in één keer geannuleerd? Hele vreemde gang van zaken en super slechte (lees: geen) levering. Dit was voor mij een eenmalige actie.

Aftersales ook ronduit slecht. Als een product niet meer op voorraad is (terwijl de site op het moment van bestellen aangaf dat er nog 11 waren) hoor je je klanten te informeren. Dit is niet gebeurd. Ik moest er zelf achteraan, waarna mijn order in één keer (zonder overleg) geannuleerd wordt.

Prima service en levering

Afgelopen jaar 7 bestellingen bij Max ICT geplaatst, waarvan sommige zeer uitgebreid. Alles is geleverd. Soms is de levering niet goed traceerbaar of de verpakking in verhouding met de inhoud wat aan de grote kant, maar dat heeft meer met de externe leveranciers van Max ICT te maken, als met Max ICT zelf.
Wanneer er iets met een externe leverancier van Max ICT moeizaam gaat, wordt dit altijd prima opgelost. Wij kiezen vaak voor Max ICT omdat prijs/kwaliteit verhouding vaak erg goed is, de levertijd niet lang en je, wanneer nodig, goed te woord wordt gestaan.

Alles is prima verlopen

Onze bestelling bij Max ICT is prima verlopen. Bestellen ging makkelijk, en je wordt per mail goed en duidelijk op de hoogte gehouden. Na 2 werkdagen werd onze bestelling keurig thuis bezorgd.

makkelijk, snel, vriendelijk, persoonlijk en transparant.

Een redelijke hoeveelheid artikelen besteld via de website, makkelijke en overzichtelijke site met een riant aanbod. Het leeuwendeel was direct leverbaar en de wat exclusievere artikelen moesten logische wijze na besteld worden. Het leuke ervan was dat ik de dat ik twee aparte orders had geplaatst en eigenlijk de dag na bestelling wilde bellen of zij het voorradige deel van de orders vaste wilden leveren, echter voor ik de kans kreeg om te bellen stond PostNL er al mee aan de deur.

Nu was één van de onderdelen verkeerd besteld of geleverd, mijn bestelde toetsenbord bleek een Franse layout en belettering te hebben, direct contact opgenomen met de service desk van Maxict waar een vriendelijke en begripvolle medewerker je te woord staat en je haarfijn uitlegt hoe zij het gaan oplossen en je tevens ook nog even uitlegt wat de status van de producten is waar je nog op zit te wachten.

mijn conclusie is dat dit bedrijf zeker serieus met zijn klanten omgaat en zijn klanten nog op een persoonlijke wijze te woord te staat en behandeld in tegenstelling tot de wat van de concurrenten, die met regelmaat een ijzige en zakelijke houding aannemen en je direct het gevoel geven dat je maar één van de zoveel klanten bent en hun niet verlegen zitten om jou. De levering is bliksem snel en laat niets te wensen over, Vriendelijke mensen bij de telefoon zitten, goede site! MAXICT mag zich een trouwe klant rijker rekenen en zal hun dan ook zeker aanraden in mijn kringen.

Vreemde gang van zaken bij Max ICT

Op 24 januari een bestelling geplaatst voor Saeco Philips HD8833/11 automatisch espressoapparaat, € 247,63 ex BTW. Op 27 januari ontving ik bericht dat het artikel niet meer leverbaar is. Mijn geld, € 306,60 zou ik binnen, schrik niet, 5 tot 15! werkdagen terugkrijgen. Je raadt het al, 5 werkdagen en een paar telefoontjes verder nu nog steeds mijn geld niet terug. Ik vind dit echt onacceptabel en bijzonder onbetrouwbaar van Max ICT: een artikel wat je als webwinkel aanbiedt moet leverbaar zijn. Is dat niet zo, zorg er dan tenminste voor dat je niet alleen de order annuleert, maar ook de ontvangen betaling direct terugboekt en de website bijwerkt. Het artikel wordt nog steeds op de website aangeboden, alleen is nu de prijs hoger, namelijk € 257,67... Ik heb intussen ontdekt dat ik niet de enige 'klant' ben waar Max ICT zo mee omgaat. Voor mij nooit! meer een bestelling bij deze winkel, liever een paar euro meer uitgeven dan door Max ICT gebruikt te worden als een soort privé kredietinstelling.

Pas (op)lichters!!!

We hebben een tijdje geleden een ontzettende slechte ervaring gehad met Max ICT.

Aangezien onze dochter ging studeren, hadden wij haar een nieuwe laptop willen geven en deze dus gezien bij Max ICT. De bestelling was geplaatst en de laptop zou volgens de informatie op voorraad en direct leverbaar moeten zijn. Tot onze verbazing was er na een week nog steeds geen laptop bezorgd en heb ik telefonisch contact gezocht met Max ICT. De laptop zou onderweg zijn volgens Max ICT en deze zou binnen 3 dagen bezorgd gaan worden, maar niets bleek daarvan waar te zijn. U raad het al, na 2 weken nog steeds geen laptop, waarop wij het helemaal zat waren en dus ons geld teruggestort wilden hebben en de bestelling wilden annuleren.

Een persoon (die ik niet mag noemen) gaf aan dat hij alles aan de financiële administratie door zou geven, en dat het geld nog diezelfde week terug zou worden gestort. U raad het wederom al.....na een week nog geen spoor daarvan te bekennen op onze bankrekening en opnieuw Max ICT gebeld. Opnieuw kreeg ik de persoon die ik niet mag noemen aan de lijn, en opnieuw zou hij het gaan regelen met zijn 'financiële afdeling'. Het zou wel goedkomen, zo liet de persoon die ik niet mag noemen weten, maar opnieuw kwam het niet goed. Ook mijn vrouw was het inmiddels meer dan zat, en besloot toen maar eens met de persoon die ik niet mag noemen te praten. De persoon die ik niet mag noemen gaf aan dat het 'foutje' bij zijn financiële afdeling moest liggen. Mijn vrouw wilde toen wel even met de financiële afdeling praten en merkte ook op dat 'de lijntjes' binnen Max ICT niet zo groot waren volgens haar. Ook vertelde zij erbij dat wij de politie in zouden gaan schakelen i.v.m. verduistering van ons geld.

Max ICT zag ineens het licht, en binnen een dag was het geld teruggestort op onze rekening. Al met al waren we echter wel bijna een maand verder! Tot onze verbazing werd er opeens een laptop bezorgd van Max ICT, en dat terwijl wij de bestelling geannuleerd hadden en ons geld eindelijk terug hadden gekregen. We hadden het pakketje in ontvangst genomen en we wilden afwachten of Max ICT dit door zou hebben. Zoiets kan asociaal overkomen, maar ik behandel mensen zoals zij mij behandelt hebben.

Het pakketje hebben we nooit geopend en gewoon weggezet op een slaapkamer. Na meer dan een maand belde Max ICT ineens en drong er sterk op aan dat de laptop zo snel mogelijk geretourneerd diende te worden. Als wij dit niet zouden doen, dan zou de persoon die ik niet mag noemen de laptop wel even persoonlijk op komen halen. U snapt het dus al. De persoon die ik niet mag noemen deinst er niet voor terug om mensen te intimideren. Het vreemde was daarnaast ook dat Max ICT dan wel ineens de moeite neemt om te bellen.

Denk niet dat Max ICT een bedrijf is waar veel mensen werken, want dat is niet zo. Het bestaat uit hooguit 3 personen. Laat u niets wijsmaken, want uitspraken van de persoon die ik niet mag noemen zijn niets waard. Wij zullen nooit meer iets bestellen via Max ICT.

Voor Max ICT geldt: Als jullie een bestelling niet op tijd kunnen leveren, bel dan naar die klant of verstuur een e-mail. Een klein beetje service zou héél prettig zijn voor hen die wel zo naïef zijn om iets via jullie te kopen. Voorzie daarnaast de artikelen van juiste informatie, en zet niet overal blindelings achter 'op Voorraad en Direct Leverbaar'. Jullie hebben namelijk zelf helemaal niets op voorraad. Het is een lokkertje om mensen te laten bestellen bij Max ICT, en daarom een grove leugen!!!

Max ICT mag dan misschien wel 10 of 20 euro goedkoper zijn in sommige artikelen, maar hou er wel rekening mee dat u totaal geen informatie of service hoeft te verwachten wanneer een bestelling niet op tijd afgeleverd kan worden. Als er op voorraad staat achter een artikel, en direct leverbaar? Het zou zomaar een klein leugentje kunnen zijn van de persoon die ik niet mag noemen. Hou daar dus rekening mee want via Max ICT iets kopen is uiteindelijk veel irritatie en hoofdpijn, en dus uiteindelijk duurkoop !!!

De klantenservice is uiterst vriendelijk als je hen belt, en na veel wachttijden een keer te pakken krijgt. Verwacht echter geen duidelijke antwoorden of garanties want Max ICT is een kei in het 'aan het lijntje' houden van klanten. Verwacht ook geen informatie via e-mail of telefoon, want daar doet Max ICT niet aan.

snel en goed en goedkoop

Onze stichting is blij met de goedkope en snelle levering van dozen plastic bekertjes.
Vrijdagmiddag, tegen de avond, besteld en dinsdagmiddag was de levering binnen.
Ondanks negatieve reviews zijn wij zeer tevreden en gaan wij vaker gebruik maken van MAXICT.

MAX ICT beneden peil

Wil even mijn ervaring delen met deze webshop.

Tv besteld en volgens prognose zou deze vandaag binnen komen.
Op allerlei manieren willen achterhalen wanneer ongeveer maar zoals het er uit komt is het zo dat ze niks met zekerheid kunnen zeggen.
Je mag wel 1100 euro betalen maar daarna is elke vorm van duidelijkheid zoek in deze winkel.

Heb vanaf maandag geprobeerd wat meer duidelijkheid te krijgen maar de antwoorden die worden gegeven zijn ver beneden peil.
Heb 2 dagen met een zeker Zerkan gesproken van de helpdesk en kwam er uiteindelijk achter dat hij stagaire is in deze toko.
De manager genaamd Colin wist ook op geen enkele manier wat duidelijk te verschaffen.
Daarna heb ik iemand anders gesproken waarvan ik de naam ben vergeten maar hij zou het allemaal uitzoeken en vanmiddag mij nog hierover informeren.

Te schandalig voor woorden dit alles bij mekaar.
Uiteraard heb ik ze ook al een bericht gestuurd met mijn ongenoegen maar gezien de snelheid die ze hanteren verwacht ik voorlopig geen reactie hier op.

Zoals het nu is zal ik zeker niemand aanbevelen om bij MAX ICT iets te kopen gezien de slechte infostroom.
Hopelijk kunnen ze me nog de andere kant op krijgen maar de schade die ze zelf hebben aangericht is er.
Snap best dat het soms iets langer kan duren..... prima.... maar meld dit dan aan de klant.
Hetgeen wat er gezegd word is dat ze verwachten dat hij vandaag geleverd word..... NOT !!!!

Iemand ervaringen te delen ?

MVG

Dennis

vriendelijk, makkelijk en gelukkig ook snel.

Deze shop had absoluut de laagste prijs van alle beschikbare shops. Door de reviews toch wat getwijfeld. Zeker aangezien de meeste klachten gaan over levertijd heb ik besloten eerst te bellen. Door de medewerker werd ik vriendelijk geholpen en ik kreeg een duidelijk verhaal waarom de levertijden weleens langer hebben geduurd.
Aangezien het prijsverschil behoorlijk was durfde ik de gok wel aan, dan maar iets langer wachten.
De bestelling zelf ging makkelijk en duidelijk. Na de bestelling had ik me voorbereid op een lange levertijd, ondanks dat de medewerker had bevestigd dat deze snel zou komen.
Ze stelde me dus zeker niet teleur toen de volgende dag het pakket al werd geleverd, goed verpakt en zonder schade.
Geen tegenvaller dus.

Een zeer tevreden klant, die de negatieve reviews absoluut niet deelt.

Op dinsdagavond laat heb ik (met haast) een projectiescherm besteld. Achteraf de aanwezige reviews gelezen, waardoor er sterk wantrouwen ontstond. De bestelling, betaling en opdracht aan het magazijn werden mij echter vlot toegestuurd.

Daarna echter windstilte over de voortgang van de levering door het magazijn. Ook ben ik niet geïnformeerd over de levering zelf (planning). Groot was dan ook de verrassing dat Max keurig op tijd (binnen 1 tot 3 werkdagen) het scherm op vrijdagmorgen komt afleveren (met UPS)

En dan het product: keurig (dubbel) verpakt en in uitstekende staat zonder enige kras, deuk, gebruiksspoor of wat dan ook.

Matig tot Spijtig

" Als ik mijn ervaring bij Max ICT in een woord zou moeten omschrijven dan zou het : 'teleurstellend' zijn geweest ".

Op vier januari 2014 werd het tijd voor een nieuwe koptelefoon.
Ik ben een amateur Producer. Ik maak voornamelijk Progressive House.
Mijn oog viel gelijk op de AKG Q701 vanwege de fantastische reviews die zijn gemaakt over deze koptelefoon. Ook heb ik hem in de winkel beluisterd en was gelijk helemaal weg van het neutrale maar kraakheldere geluid.

Op tweakers.nl heb ik via de pricewatch gekeken welke winkel de Q701 het goedkoopst aanbood. Dit was MaxICT. 4 januari heb ik de koptelefoon besteld en betaald.
Er stond op de site dat de koptelefoon op voorraad was. Toch zou ik hem pas op 9 januari binnen krijgen (en dit was ook nog maar een verwachtte leverdatum).
Verder was het een externe levering, dus kon ik niet m.b.v een tracker up to date blijven omtrent mijn bestelling. Al met al vond ik dit toch wel jammer.

9 januari zou ik mijn bestelling binnen krijgen. Voor de zekerheid keek ik op de ochtend van de levering de status van de bestelling even na (je weet maar nooit). Tot mijn schrik was de leverdatum van 9 januari veranderd naar ' ONBEKEND '. Verder was de prijs voor deze koptelefoon plotseling 100 euro duurder dan wat ik ervoor had betaald. Je kunt je misschien voorstellen dat ik wel een tikkeltje nerveus begon te worden.
Ik probeerde MaxICT te bellen, maar na een kwartier in de wachtrij te hebben gezeten hield ik ermee op.
Die dag heb ik geen levering ontvangen.
Op 10 januari probeerde ik het nog een keer. Ik had toen wat meer geluk.
Een medewerker wees mij erop dat het hier om een vertraagde levering ging.
Het zou op zijn vroegst pas maandag 13 januari worden.
Zeker weten wist de medewerker overigens niet. Ook dit is een minpuntje.
13 januari is vier dagen later dan de tijd die ze destijds "verwachtten" te leveren, en dan weten ze het nog steeds niet zeker. Maar goed, er zat niets anders op.

Maandag 13 januari kreeg ik een email binnen van MaxICT, dat de order was verwerkt in het magazijn. Eindelijk vooruitgang in dit geheel!.
Wat het precies betekende en hoe lang het nou zou duren voordat de koptelefoon werd afgeleverd bij mijn voordeur wist ik niet. Vandaar dat ik voor deze informatie heb besloten weer eens te bellen naar MaxICT. Na letterlijk een half uur in de wachtrij te hebben gestaan hing ik boos op. Of ze hebben bezuinigt op call center agents, of het is er heel erg druk. Ik vond op de website een chat-functie waarmee ik ook direct kon worden doorverbonden met een medewerker van MaxICT. Dit was wel handig. Jammer dat ik het niet eerder wist. De eerste keer dat ik mijn vraag stelde via deze chat kreeg ik iemand aan de lijn die mij heel even liet wachten om het even voor mij uit te gaan zoeken. (raar dat je als call center medewerker een vraag naar de betekenis van een bestel status 'uit moet zoeken'). Nog gekker was dat de medewerker van MaxICT na een uur nog niks van zich heeft laten horen. Ik heb toen de chat afgesloten en ben een nieuwe begonnen. Gelukkig kreeg ik nu wel antwoord.

Het antwoord luidde : "deze bestelstatus is foutief en hoort er niet te staan, we hebben je bestelling nog niet binnen. Als wij hem binnen hebben dan sturen we het naar je toe. Tevens stuur ik een mailtje naar onze leverancier".
Nou wordt hij mooi!. Eerst wordt de levering al vertraagd met 4 dagen, en uitgerekend op die dag krijg ik ook nog te horen dat ze hem zelf nog niet eens binnen hebben!.
Als ik niet het initiatief had genomen dan hadden ze er volgens mij nog niks aan gedaan ook. Op dat moment verdween al mijn respect en waardering voor MaxICT.
Later kreeg ik nog een berichtje terug via de chat dat de leverancier had gereageerd. De bestelling zou nu spoedig komen. Wederom wist hij niet te vertellen wanneer precies. Zelfs een schatting kon er niet vanaf.

Uiteindelijk kreeg ik op 15 januari een track & trace bericht van DPD. Dit was het bedrijf dat mij de koptelefoon ging brengen en stond dus verder los van MaxICT. Om die reden durfde ik zowaar te geloven dat het waar was wat ze zeiden, namelijk dat ik de koptelefoon morgen ochtend al binnen zou hebben!. Ze kwamen niet aan met 'misschien' nee, 'morgen is hij binnen!'. En ja, Donderdag 16 januari had ik hem dan eindelijk binnen. Prima verpakt en 100% intact.

Samenvatting:

Al met al vond ik het een teleurstellende ervaring. MaxICT is goedkoop, maar de levering is een en al bagger. 9 Januari zou ik het binnen hebben, 16 januari is hij uiteindelijk binnen gekomen. Ook de customer service laat te wensen over. Als mensen zo lang moeten wachten om aan de beurt te komen dan wordt het tijd voor wat meer agents.

Dat het een lange levertijd heeft is nog tot daar aan toe, maar een winkel moet er wel voor zorgen dat hij het overzicht heeft op bestellingen en binnenkomende telefoontjes / chats. Dit is iets wat MaxICT totaal niet heeft. Verder is het spijtig dat ze geen exacte of semi-nauwkeurige leverdatum kunnen geven. Ze stelden steeds uit. Hierdoor werd ik twee keer blij gemaakt met een dode mus. Om deze bovengenoemde redenen zijn ze in mijn beoordeling drie sterren kwijt.

Wel wil ik er nog even bij zeggen dat dit allemaal niet met opzet is gedaan en dat MaxICT echt wel haar best doet om bestellingen zo goed mogelijk te laten verlopen.

Zou ik MaxICT aanraden ?.

Als het je waard is om zeer lang te wachten voor een iets goedkoper product dan zou ik MaxICT zeker aanraden. Maar dan alleen als je het product niet perse binnen een zeer korte tijd wilt hebben.

www.maxict.nl Details

Visit Max ICT BV