Maxi Zoo Danmark reviews

Maxi Zoo Danmark reviews

7.4

Maxi Zoo Aalborg

Har egentlig altid været glad for at handle hos Maxi Zoo i Aalborg. Altid glade ansatte og god service. Men da min kæreste og jeg i dag handlede ind til vores hund og afleverede et ark med potemærker for at få de 100 kr i rabat, hvilket vi også fik. Kunne vi pludselig ikke få potemærker for de 500 kr vi ellers brugte efter rabatten. Fordi vi ikke havde vist vores potekort. Synes da at man kan regne ud at vi gerne vil have potemærker med når vi bruger nogle på at få rabat i først omgang.

Maxi zoo frederikshavn

Super kundeservice altid en fryd at handle hos dem

Super service.

Har købt via deres net-shop flere gange og altid super service også ved ombytning. Ikke mange steder man oplever en så venlig kundeservice...
Kan klar anbefale www.maxizoo.dk til andre.

Butikscheffen i Herlev Maxi Zoo har ikke styr på en skid...

Som skrevet, jeg skulle købe et akvarium og ville have vejledning i hvordan jeg skulle gøre osv. hvis han viste hvad han snakkede om, det sagde han at han havde helt styr på, så det stolede jeg på, købte et akvarium, og dagen efter puttede fisk i som han havde sagt,, det resulterede i 5 døde fisk.. Man skulle havde ventet en uge, han sagde "det var pjat, en dag var rigeligt", han havde fortalt at pumpe og varmelegeme bare skulle startes så kørte det. MEN pumpen skulle indstilles, så der var ikke nok ilt i vandet, varmelegemet skulle indstilles så vandet ikke blev kogende! og jeg skulle havde ventet en uge fordi ellers ville der være for mange bakterier i når fiskene skulle i...5 døde fisk, og han sagde "Jeg er butiks chef, selvfølgelig har jeg styr på hvordan din akvarium skal sættes til, bare gør som jeg siger".. Jeg er skuffet og så led og ked af at man som butiks chef kan have så mange fejl og mangler i en samtale, og det så resulterer i utilfredse kunder, han brudte kun være kasseekspedient med den "erfaring" han havde..

Hej Mia Emilie

Først og fremmest er det meget beklageligt, at dine fisk er døde. Det er Maxi Zoos politik at dække de tab, som du har lidt. Hvis du derfor henvender dig i Maxi Zoo Herlev, så vil personalet være behjælpelig med at kompensere dig. Det er desværre ikke muligt ud fra din beskrivelse at give en forklaring på, hvorfor dine fisk er døde. Det virker dog til, at du og butikschefen er gået fejl af hinanden.

Du er meget velkommen til at kontakte os på marketing@maxizoo.dk, så vil vi gerne kort opridse de vigtigste forholdsregler i forbindelse med opstart af et akvarium.

Vi håber, du fremover får mange gode oplevelser med fisk.

Maxi Zoo Danmark

sjældent har jeg oplevet en bedre service!

Jeg bestilte nogle drillepinde til min kat (og en masse andet). Der var to på billedet, men der kom kun een.. (altså havde bestilt 4 sæt, men der kom kun 4 i det hele)
Jeg kontaktede kundeservice som straks - uden bøvl, sendte mig en ekstra (altså 4 ekstra totalt)

Der var noget kattemad i restordre.. den kom dagen efter.. super!

Ikke ligesom br der bare sletter det fra din ordrebekræftelse, trækker det fulde beløb og så ellers bare lader som ingenting når du ikke får din vare..

Jeg er super tilfreds med maxizoo og det er slet, slet ikke sidste gang jeg handler dér online!

Tak for en kanon oplevelse!

God webshop, utrolig dårlig kundeservice i butik

Jeg handler ofte på Maxizoo.dk, og det er jeg utroligt glad for. Jeg havde engang et problem, og ringede ind til webshoppen, og fik hurtig den hjælp jeg skulle bruge. Varerne har altid været i orden og bliver hurtigt fremsendt.

Men en dag tog jeg til Maxi zoo i Gentofte. Det er godt nok noget jeg vil overveje om jeg gider en anden gang. Jeg havde selv været nede og lede efter noget bestemt kattelegetøj, eftersom jeg ikke umiddelbart kunne finde det, spurgte så ekspedient nr. 1 om hun kunne hjælpe. Jeg kunne jo gå ned og kigge på legetøjsvæggen hvis jeg skulle bruge noget.. Så gik jeg tilbage igen, alene, og kiggede på alle skilte med priser på, for kunne jo være den var udsolgt. Da jeg heller ikke kunne finde et prisskilt, henvendte jeg mig til ekspedient nr. 2, og spurgte med tilbudsavisen i hånden om de måske havde det stykke kattelegetøj. Det havde de nok ikke, for jeg kunne jo ikke forvente at jeg kunne få tilbudsvarer om søndagen.

Ingen service, jeg kan godt forstå en varer kan være udsolgt pga. man kommer på sidste dagen af tilbudsugen, men ingen af de to medarbejdere ville gå med ned og se om de kunne finde den på hylden, det var lidt skuffende. Kundeservice var der ikke fra de to.

Jeg vil fortsat handle på maxizoo.dk, men der kommer nok til at gå længe, før jeg vil tage i den fysiske butik i Gentofte igen. :-(

Hej Kristina

Tak for din ros af vores kundeservice i webshoppen. Vi beklager, at den ønskede vare vist i tilbudsavisen var udsolgt, da du besøgte Maxi Zoo Gentofte i søndags. Vi er naturligvis kede af at høre om din oplevelse af kundeservicen i butikken i forbindelse med dit besøg, hvilket ikke lever op til vores høje standarder for kundeservice. Vi har taget sagen op med personalet i butikken. Tak for din feed-back som vi bruger til at blive endnu bedre.

Tju Hej hvor det går

Handlet for anden gang over nettet med forretningen

Bestilte varen om formiddagen,om eftermiddagen fik jeg en mail , at varen var afsendt, dagen efter var posten med det bestilte.

Katten er tilfreds ;)

Vi køber altid mad til katten hos maxizoo. Absolut konkurrencedygtige på de "mærkevare"-mad, og et rart og venligt personale

En bette klage...

Jeg bestilte 2 varer hos Maxizoo - online. Jeg fik min pakke som forventet, men fik kun den ene vare leveret. I pakken var der et brev fra maxizoo at min anden vare forventede de på lager d/d dato - og der er nu gået 2 uger siden den blev forventet på lager, og har endnu ikke modtaget min anden vare. Jeg har skrevet mails direkte til Maxizoo og har ikke fået nogen art af respons. Jeg er træt af at vente på min vare.. Jeg er tilfreds med min første vare - men er godt træt af at vente på den anden. Giv folk respons Maxizoo og få sendt de varer som jeg og andre venter på!

Hej Nina

Vi vil gerne undskylde for den forlængede leveringstid, som du har oplevet i forbindelse med købet af dit kradsetræ. Den pågældende farvevariant har desværre været i restordre hos vores leverandør. Vi har tilbudt dig det samme kradsetræ i en anden farvevariant, som du har takket ja til, hvorefter vi i dag har afsendt varen til dig. Vi håber, at du bliver glad for de varer, som du har bestilt i vores webshop. Tak for din feed-back som vi bruger til at blive endnu bedre.

Maxi Zoo Danmark

Er der en ting der betyder noget for mig så er det service.

Maxizoo har jeg handlet hos i mange år uden problemer. For nyligt opdagede jeg et problem med et af de produkter jeg havde købt, skrev til maxizoo og hurtigt blev der gjort noget ved sagen. Super service og altid mange spændende produkter :)

Både og!

Tog for 1 gang i Maxizoo i Glostrup. Puha det var en nederen oplevelse. Ingen havde tid til at hjælpe da de havde mere travlt med at fortælle at nu gik de ud for at købe frokost. Fik pr mail af vide at nogle bestemte høm høm poser havde bindebånd. Kommer hjem og der var ingen bindebånd. Havde jo osse kun købt en pakke med 315 stk i... MEN tager igen kontakt til serviceafdelingen som vil sende mig et gavekort på beløbet som jeg kan bruge på hjemmesiden. Se det er jo rart. Venter nu på pakken fra hjemmesiden. Så hjemmesiden er i orden men gider sgu ikke de fysiske butikker...

Hej Nina

Tak for din ros af vores kundeservice i webshoppen. Som nævnt pr. mail tidligere, så er vi naturligvis kede af at høre om din oplevelse i Maxi Zoo Glostrup, hvilket ikke lever op til vores høje standarder for kundeservice. Vi har taget sagen op med personalet i butikken. Vi håber, at du bliver glad for de varer, som du har bestilt i vores webshop. Tak for din feed-back som vi bruger til at blive endnu bedre.

Service i top

Onsdag ville vi købe fuglebolde i deres forretning på midelfartvej Odense, fik at vide de kom enten torsdag , ihvertfald fredag, kl 15 ville min mand så afhente fredag MEN NIKKE NEJ, de gad i pakke dem ud, de var kommet, er det service eller hvad??? Nej det er ikke, jeg skal aldrig mere handle foder til alle mine katte i en af ders forretninger mere vil hellere give lidt eksta og så købe hvor der er service. I dag modtog jeg 6 spande fugleboldene med posten uden beregning fra maxizoo, pga de oplevelser vi havde, det er da service over alle grænser må man sige, hvis de bare havde sagt sandheden i forretningen om de ikke havde hjemme, havde jeg aldrig sagt et ord men sandhed kommer man længst, men en KÆMPE TAK TIL JERES SERVICEAFDELING FOR BOLDE MVH Marianne. RETTELSE ENDNU ENGANG, så sandelig da jeg tjekkede de tre kasser posten kom med fra maxizoo, var der ikke kun fugleboldene, to spande MEN TO STORE poser kattemad også, jeg kun beklage at jeg måtte skrive den første anmeldelse herinde på jer, men de skal fortælle sandheden i forretningerne og ikke andet, ville så sandelig ikke have så meget gratis, MEN ENDNU ENGANG TUSIND TAK TIL SERVICEAFDELINGEN

Hej Marianne

Vi er naturligvis kede af at høre om din oplevelse i Maxi Zoo Odense i sidste uge. Din oplevelse af kundeservicen beror desværre på en misforståelse. Fugleboldene var ikke blandt de varer, som din mand så blandt uudpakkede varer i butikken fredag eftermiddag. Fugleboldene blev desværre først leveret i dag (mandag). Hvis fugleboldene havde stået på en uudpakket palle i butikken i fredags, så ville butikspersonalet selvfølgelig have fundet varen frem til din mand. Du må meget gerne sende os en mail på kundeservice@maxizoo.dk med ”Fuglebolde” i emnefeltet. Så vil vi gerne kompensere jer for at have kørt forgæves efter varen i Maxi Zoo Odense i sidste uge.

Helt som forventet

Bestilte 2 x 12 kg. hundefoder om eftermiddagen, og modtog dem med pakkepost næste formiddag.

Sådan skal det gøres Maxi Zoo! :-)

Vare anført som værende på lager - Dog stadig over 7 dages leveringstid.

Oplevelse som følgende.
1. ordre ligge på vare der har status "på lager"
2. 7 dage senere ingen vare
3. får besked om at vare er i restordre og forventes på lager efter 3-4 dage
4. jeg annullere min ordre

Total leveringstid på godt 14 dage! - ikke tilfredsstillende!

Hej Kenneth

Vi vil gerne undskylde for, at der er sket en fejl i vores IT-system i forbindelse med visningen af lagerstatus på den bestilte varer. Da vi vendte tilbage til dig omkring forventet leveringstid, tilbød vi dig en bedre vare uden meromkostning for dig, hvilket du ikke var interesseret i.

Maxi Zoo Danmark

Et godt sted for dyrene. Og deres ejere

et godt sted for dyrene, der er plads i gangene til man kan have sin hund med og de kan selv "vælge" i bland selv godbidderne og der altid er vand til dem så de kan få slukket tørsten. Man fornemmer også at medarbejderne virkelig godt kan lide dyr.

Perfekt handel

Nem handel, hurtig service og levering.
Under et døgn fra køb til levering.

Deres webshop er totalt håbløs

Vi indgik en aftale på et år, hvor vi hver måned skulle have leveret 2 store poser kattemad 20 kg.

Den første levering skulle finde sted her den kort efter d. 1 April
men idag den 18 April har vi ikke modtaget vores mad.
vi har kontaktet maxizoo som bliver ved med at sige er er sket en fejl og det nok skal komme i orden, men det kan vi ikke bruge til noget, vi har behov for mad til alle vores katte og de penge som vi skulle have brugt til mad til dem denne måned er låst på vores konto da vi har bestillingen liggende inde i maxizoo´s system

vi har kontaktet banken for at stoppe betalingen/reserveringen men det kan vi ikke, det er firmaet maxizoo der skal stoppe det fra deres system (reserveringen)

Vi har været i telefonisk kontakt med dem og vi er ikke kommet et hak videre, og igår efter flere samtaler var de pludselig gået hjem, dem som stod for det.

Dette var simpelthen dråben, så for vores vedkommende slutter vores og
resten af vores familie, vores fremtidige køb hos Maxizoo her medmindre de sender 20 kg kattemad til vores 7 katte u/b som kompensation !

Det er så ringe det her´

Hej Dennis

Vi beklager, at der er sket en fejl i vores IT-system i forbindelse med din abonnementsbestilling den 1. april. Umiddelbart efter din henvendelse har vi rettet henvendelse til dig telefonisk og fået løst sagen.

Vi beklager ulejligheden.

Hurtig forsendelse

Gode tilbud og rabatordning. Hurtig forsendelse.
Jeg handler helt sikkert her igen.

110% iorden

Ingenting at klage over, kun positivt her fra. Bruger jer gerne igen.

God vejledning

Jeg syntes altid man får en god vejledning af flinke medarbejdere. De har det hele og det er en hyggelig butik.

Maxi Zoo Danmark Details

Fressnapf, Europas største detailhandelskæde for kæledyrsartikler, har et stort udbud af dyreartikler og dyrefoder til lave priser. Hos Fressnapf får De altid kvalificeret hjælp og vejledning til pasningen af Deres kæledyr. Her finder de gode tilbud, rådgivning, serviceydelser og meget mere...

Visit Maxi Zoo Danmark

We live here: Industriparken 21A, 3. sal