Maxsounds reviews

Maxsounds reviews

6.3

Tyveri af logo

http://www.maxsounds.dk har tyvstjålet deres logo i denne tråd.
Maxsounds

Reply from Maxsounds

Pænt goddag jeppe.

Som du selv kan se på dette Hardwareonline står loget med noget over og kan derfor ikke kopires.

Vi betalte personen som havde lavet det logo 250kr og vi kan derfor ikke forstå hvad dette problem er?

Forsat god dag.

Faktisk ikke så dårligt.

Jeg troede de ville være meget dårligere efter deres Priser var så lave, men ja, han sagde deres servere var rigtig gode og det må jeg sgu give ret i! Jeg har købt 2 servere ved dem, og jeg fik oplysninger 2 timer efter, lidt nederen man skal vente, men efter min mening er det det værd!

Da jeg havde nogen problemer med at installer en mod og skin, stod der på deres hjemmeside at de ikke hjælper med det, men jeg prøvede, og de sagde de bare ville installere det for mig, der efter kunne jeg nemt få det til at virke.

Desværre var deres support på 1 times vente tid;( synes jeg var noget lidt øv, Men som sagt, Ventetiden var værd at vente på!

Mikkel Pedersen 18 år.
Maxsounds

Reply from Maxsounds

Kærer Mikkel Pedersen.

MaxSounds.dk levere produkter af den bedste kvalitet i Skandinavien, vores bass højtalere og headsets giver den bedste bass lyd du kan finde på nettet.

MaxSounds.dk levere også kvalitets GameServer til Counter-Strike, CS:Source, CS:promod, Call of Duty, Left 4 Dead, Left 4 Dead 2 og mange flere spil! Skriv til Support@maxsounds.dk hvis vi ikke har dit spil!

Visit Maxsounds