Mazda Automobiler reviews

Mazda Automobiler reviews

5.5

her bliver man tage i RØVEN

køre et ande sted hen og får lave bil

Dårligt!

Vi har haft bilen til service hos Mazda i Frederikssund og det var en dårlig oplevelse. Manden var simpelthen så arrogant og kom på søforklaringer omkring dieselmotorer. Min mand har en uddannelse, som gør, at han med garanti ved mere om dieselmoterer end ham, så han kunne kun stå og grine lidt af ham.
Da den nye cx5 kom, ville vi have en prøvetur, da vi overvejede at skifte til den. Min mand var alene derude og gik rundt omkring og ind i bilen i et kvarters tid, men han var åbenbart ikke vigtig nok, for der kom aldrig nogen ud til ham. Det skal siges, at en sælger var gået forbi ham, så de havde set ham.
Nu foregår al servicen på Mazdaen et andet sted i byen med en super service!

Is Mazda Automobiler your company?

Mazda Automobiler, Birthe og Mogens Kloe ApS Details

Visit Mazda Automobiler