Mazy reviews

Mazy reviews

7.3

Gode varer og hurtig levering

Enormt hurtig levering og betydeligt billigere end de fleste andre steder! Samtidig fik jeg en lille gave med :) det er jo altid hyggeligt..

Dårlig oplevelse

Købte 50 par forsølvede ørestikker og fandt ud af at der var nikkel i, og endda så meget at en enkelt times brug, gav gener i flere dage. Ikke hvad man forventer at købe hos en dansk forhandler. Desværre havde jeg monteret alle ørestikker, så tilbuddet om at jeg kunne returnere de ubrugte, ja det kunne jeg ikke bruge til noget. Men spild af min tid. Derudover var låsene af en elendig kvalitet!!

Anbefales

Super service og hurtig levering helt klart et sted jeg handler igen

Service og hurtig levering

Jeg har haft en rigtig god oplevelse med at at handle med Mazy.dk. Hurtig levering og fine varer - endda med en lille overraskelsesgave. Super dejligt :-)

Super god butik

Super god butik med fint udvalg. Jeg har især været rigtig tilfreds med Mazys fine udvalg af kobber: perler, låse, ørebøjler osv. Ting, som jeg tit har svært ved at finde andre steder, men Mazy har det, i god kvalitet, superflot design og til billige penge.
Samtidig får man fin service, også hvis man klokker i sin bestilling og glemmer noget, og altid hurtig levering. Jeg kan kun anbefale denne butik.

5 stjerner

Kvaliteten er i orden, priserne er fine, dag til dag levering og serviceminded kvinde bag shoppen. Har aldrig været skuffet over mine køb hos Mazy.

De bedste anbefalinger herfra !!

Du får mine allerbedste anbefalinger og kan varmt anbefale folk derude, at handle i denne skønne shop.

Jeg har handlet flere gange og det lever mere end op til de forventninger jeg nu måtte have og være stillet i udsigt.

Den lille gave er bare super hyggelig og i tråd med det man har bestilt...og måske en fristelse til næste bestilling ;) Skønt!
Super sød ejer, super god service & hurtig levering.

På gensyn =o)

Altid tilfreds!

Jeg har handlet hos Mazy rigtig mange gange nu. Jeg er selv ivrig smykkenørd og jeg er til dags dato aldrig blevet skuffet. Hvis jeg skal købe større sten af dyrere kvalitet, så VED jeg, at køber jeg dem hos Mazy, så er de hos mig næsten før jeg har afsendt min bestilling og de er altid i god stand! (Og så elsker jeg den lille gave hun sender med, hvor hn tegner en lille smiley på. Det gør mig lige glad hver gang :D )

Super webshop

Billige varer, god kvalitet og hurtig levering. Så er der vel ikke så meget andet at sige :-)

Kan helt sikkert anbefale at handle hos mazy.dk - Stort udvalg, billigt og hurtig levering. Ikke sidste gang jeg har handlet hos dem.

Hurtig og billig

Super butik! Har kun handlet her en gang indtil videre, men vender helt sikkert tilbage. Flotte smykkesten til en god pris, leveret lynhurtigt. Bedre kan det ikke gøres :o)

Super sted

Fandt lige det jeg skulle bruge og fik det lynhurtigt, her vender jeg helt sikkert tilbage og så er priserne også gode. Slet ingen problemer med noget.

Lækre Smykkematerialer til gode priser

Lækkert er kunne købe sine smykkematerialer i Danmark, uden at de behøver koste en formule. Jeg kan især anbefale Mazy for sit flotte udvalg af lækre smykkesten.

Altid god hurtig service, brevet lå allerede i min postkasse dagen efter ,-)

Is Mazy your company?

Mazy Details

salg af smykker i sølv og forgyldt med halvædelsten, ferskvandsperler og glas, samt smykkematerialer.

Visit Mazy