MBC.DK reviews

MBC.DK reviews

7.3

Her handler jeg ikke igen

Jeg bestilte et spil den 19. august. Dagen efter fik jeg en mail om at varen var sendt.
Der kom ingenting og den 26. august skrev jeg en mail til deres hotline - det har jeg aldrig fået svar på.
Den 29. august kom pakken så - på poststemplet kunne jeg se at det var sendt den 28. august.
Så man kunne få en mistanke om at de ikke har haft spillet på lager og så bare har markeret det som sendt for at jeg ikke skulle købe det et andet sted. Og så kunne postvæsenet passende få skylden for den langsomme levering!

Værste garanti og reklamationsret

Hurtig levering men den værste garanti og reklamationsret nogen sinde. De vil ikke svare tilbage om returnering af deres defekte vare efter 5 måneders køb. Jeg forsøgte at kontakte MBC både via mail og telefon i 3 uger, men fik intet svar.

Værste hjemmeside!!

Jeg bestilte et fifa 13 i efteråret, hvor der på hjemmesiden stod, at der var dansk på spillet. Da jeg får det, er der hverken dansk på spillet, der står også " not to be sold seperately". Og jeg købte kun det spil. Og endeligt er der også et andet cover end på hjemmesiden. Dette spil var altså på arabisk. Så bestil ALDRIG på mbc.dk!!

Køb ikke på den hjemmeside !!!!!!

Jeg har bestilt varer den 11-6-13 og i dag den 11-7-13 har jeg stadigvæk ikke modtaget mine spil, jeg bestilte 4-5 spil.

Jeg har skrevet 5-6 mail til dem, ringet til dem 8-9 gange, og man hører intet, det er jo at tag røven på folk, alt hvad der står på den hjemmesiden er snyd. jeg har lagt beskeder på hans telefonsvarer, med 2 nummer han kan ringe på, men der sker intet.

Jeg vil gerne sige til alle dem der vil købe der inde at man kan få sine penge tilbage, hvis man går i banken og får banken til at fører pengene tilbage, men det kan man første hvis der er gået over 30 dage. se linket under.

Forduftet?

Jeg bestilte 2 stk ps3 spil den 23 juni. De stod begge som værende på lager. I dag står der stadig "afsendes i morgen" på deres hjemmeside under begge spil.

Jeg har skrevet til deres support 2 gange - den 26 og et døgn senere den 27 juni. Intet svar, og der er intet telefonnummer jeg kan ringe til. Det er jo absurd.

Nu står jeg og vil egentlig gerne afbestille så jeg kan få bestilt et andet sted, men frygter jo at de pludselig vågner op og sender mig spillene inden de når at læse min mail om at jeg vil afbestille. Så står jeg der og skal til at bøvle med at sende dem retur og betale porto for det og prøve at få mine penge refunderet fra et firma som er helt umulig at komme i kontakt med. Frustrerende.

[Opfølgning: Har netop modtaget en mail fra MBC (22 dage efter min bestilling) om at de ikke kan levere spillene, og de har stadig ikke svaret på nogen af mine henvendelser. Men det er jo heldigt nok for jeg har for længst skrevet og bedt dem afbestilt og købt mine spil et andet sted.]

Under al kritik!

Ja, de får en stjerne, men det er kun fordi, jeg ikke kan få lov til at give 0.

Jeg bestilte "F1 2012" til PS3 hos mbc.dk den 19. juni. På deres hjemmeside stod der "på lager; sendes i dag".

Den 25. juni blev jeg lidt utålmodig og tjekkede deres hjemmeside igen. Jow, der stod såmænd stadig "på lager; sendes i dag". Men min ordre var stadig åben og altså ikke afsendt.

Jeg skrev derfor en venlig mail til deres kundeservice, som ifølge hjemmesiden "sidder klar ved tasterne mellem 9-17" for at høre, om der var noget galt med ordren.

I dag 28. juni har jeg endnu ikke fået svar på min henvendelse, ligesom min ordre stadig ikke er afsendt - og varen fremgår stadigvæk som på lager hos mbc.dk

Det er simpelthen under al kritik!

Helt fin Hjemmeside :D

De skrev at varen var sendt før varen var sendt :( Deres undskyldning var at lageret var presset, hvilket er en helt ok og gyldig undskyldning for at varen blev sendt senere... Det var bare lidt nedern at gå og håbe på at spillet kom, når det ikke engang var blevet sendt..............
Så de kan godt oppe deres service lidt, men ellers er det en helt fin Hjemmeside :D

Godt tilfreds

Rigtige gode konkurrencedygtige priser og præcis levering. Så kan det ikke være bedre.

Som det skal være !

Super service - jeg bestilte et spil som allerede kom dagen efter, det kunne ikke være bedre !! fortsæt det gode arbejde !

Alting forløb uden problemer og til tiden.

Nemt og bekvemt. Varen brugte 2 dage på at nå frem, men det var indenfor lovet tidsramme, så helt OK. Var ikke hjemme til at modtage den, men da den i stedet blev afleveret til afhentning på en nærliggende Shell tank, var det ikke noget problem at få den afhentet indenfor åbningstid.

Svært at finde noget at klage over…

Nemt og til tiden. Som det altid burde være…

Uden problemer, forventet hurtig levering.

Oplevede ingen problemer med handlen og der var en hurtig levering som man kunne forvente.

Tilfredsstillende forløb

Normalt handelsforløb, intet at udsætte

Alt er som det skulle være

Fik varen på tredjekommende hverdag, hviket er perfekt. Pakken i fin stand. Hjemmesiden og betalingssystem fungerer problemfrit, så intet kritik fra min side :)

Det eneste der kunne være rart, er, hvis der blev oplyst en forventet leveringsdato - men det er jo en lille detalja :)

Helt problemfrit

Købte Assassin's Creed III til den bedste pris - helt uden problemer.

Helt OK

Har handlet der en gang og de levede op til forventningerne

super godt

Spændende hjemmeside og rigtig dejligt at få varen så hurtigt

Leveringen var hurtig og præcis.

MEN gik der over en måned før pengene blev trukket, hvilket er meget mærkeligt, dog er de kun trukket en gang. :)

Uproblematisk

Fin og hurtig levering ... ingen problemer.

hurtig og effektiv levering

vi handles ved det helt sikkert.
det gik super godt.

MBC.DK A/S Details