Mcafee reviews

Mcafee reviews

4.0

McAfee har ikke været seriøs med at løse XP Mcafee antivirus problemer

Det kan ikke være rigtig at man skal reinstallere hele sin computer bare for at få XP til at virke med total protection. Har gjort det en gang, men efter ganske kort tid efter var den gal igen. Gider ikke mere Mcafee på XP.

Hack...?

Mcafee prøver og hacke min Computer over 500 gange på 1 år?? er godt nok træt af alle det hack forsøge..
Nu gider jeg ikke har dem mer og går tilbage bullguard Hvor det ikke hacker ders kunder......

nouveau prélevement bancaire malgré mon désabonnement

l'an dernier j'ai souscrit un abonnement pour lequel je n'ai pas été satisfaite. La résiliation a été faite en décembre 2013 bien avant l'échéance du renouvellement aussi j'ai eu la mauvaise surprise de voir mon compte bancaire débité de 74.50€ .
j'ai essayé en vain de les joindre........

Great company.

Great company.
You can recover some of your money spent for the purchase and also you will get 5$ to your account. To do this, follow the link and register online Extrabux
Cash back 20% http://www.extrabux.com/r/525e6bcc40
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from Extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your Extrabux account!

Det blev for dyrt

Jeg hade Mcafee i 2 år sammen med en ven og det virkede men måtte opsige det fordi prisen blev sat til 700kr hvor vi normalt kunne få det for 300.... og det er så 2-3 dage siden.

Når man skulle lægge programmet ind på ens computer kunne det med føre at programmet hade en fejl men det blev løst ved at installer det igen.

Men det var noget svært at finde deres support side det tog mig ca 1-2 timer men da jeg så fik fadt i dem løste de mit problem.

Dur ikke til XP

Har brugt utroligt megen tid på at forsøge at få McAfee til at virke på min Windows XP. Kontaktede til sidst kunde support, som også forsøgte at løse problem, men til sidst måtte erkende, at de havde et problem med XP i deres sidste opdatering.
For dårligt at de ikke oplyser det klart og tydeligt på deres hjemmeside, så havde meget krudt været sparet.
Har opsagt abonnement, de har lovet at refundere min nylige forlængelse.
Bruger nu Microsoft Security Essential - det virker og så er det gratis!

McAfee pas på den

Opsagt abonnement ,men der blev alligevel trukket på min konto, har prøvet siden 15/12 2012 at få pengene tilbage det er ikke sket enu, har fået bekræftelse på at jeg skulle have pengene dog har de taget kr. 50 i gebyr?( Rimeligt frækt) men pengene er aldrig sat tilbage på konto,de er umulige at få kontakt med, og der bliver ikke svaret på mail's

Spy-like methods!

My McAfee are just up for renewal. Mcafee prompts me every tenth minute to renew and there is nothing (well, there probably is, but the method is not visible) I can do about it. There prompt goes on and on and on. It interferes, when I'm in instances in WoW (no I'm not 14 but 34, and yes, I probably should get a life - and actually I do have one. I just enjoy WoW once in a while, just like you enjoy Lord of the Rings)

This way of prompting reminds me very much of trojans and/or spy- and malware.

Therefore - because of this: I will never, never, ever again be using your products again!

Sorry, but harrassment is just not acceptable.

Alt for ringe for så stort et firma

Det bedste jeg kan sige er, at det er et meget omfattende program, der desværre kræver alt for mange computer ressourcer.

McAfee udsendte en opdatering, der fik programmet til at stoppe med at virke på to af de computere hvor jeg har programmet installeret.

På den sidste, min Netbook, betød seneste opdatering, at jeg nu ikke længere kan se film, fordi McAfee æder alle computerens ressourcer.

Deres "præmievindende support" har aldrig svaret trods gentagne skriftlige henvendelser. (Jeg kan se, at andre anmeldere har oplevet det samme).

Kr. 600,- om året, er alt for dyrt, specielt når det ikke virker. Andre anerkendte virusprogrammer koster det halve, eller er helt gratis

Jeg har været nødt til at betale for et andet program, selvom jeg allerede har betalt abonnementet for McAfee, helt enkelt fordi det ikke har været muligt at få McAfee til at hjælpe eller til at fungere.

Det virker ikke!!!

Jeg havde læst en del omkring programmet inden, at jeg købte deres abonnement.. Der var et tilbud, hvor man fik 3 pakker for en rimelig god pris. Problemet er så, at det ikke har opfanget mine virusser...

Jeg har scannet computeren hver måned, hvor den har kørt en fuld scanning. Den har ikke kunne finde nogle virusser, men efterhånden fik jeg nogle pop op vindues fra ad.yield manager, babylon search og sådan..

Den finder dog ingen af disse virusser.... Derefter installere jeg microsoft, hvor den fandt 3 trojanske heste... men den fandt dog ikke dem alle.. Derefter installerede jeg avg, hvor den så fandt 2 mere...

Jeg fandt noget, der hed spyhunter, som virker til at være ret godt. Den fandt alle virusserne på ingen tid, men dog koster det en del penge... Så lige nu prøver jeg at finde en løsning på at få fjernet de sidste virusser og få cleanet computeren.

Det er ret skuffende at have haft sådan en dårlig oplevelse med dette, da jeg har hørt så meget godt om det. Jeg føler, at jeg har spildt mine penge, da jeg har 2 abonnementer tilbage endnu. Og antivirus programmet finder ikke virusserne, hvilket er alt for ringe.

Umuligt at annulere

McAfee var installeret på en computer jeg købte, og jeg prøvede så programmet. Dette er nu længe siden og jeg har fået ny computer, hvor jeg heldigvis har fået et andet program, for dette var for dårligt.

Alligevel har de gennem flere måneder skrevet til mig, at mit abonnement snart blev automatisk fornyet, hvis jeg ikke meldte dette fra. Flere gange har jeg tjekket, at der står til ikke at blive fornyet, og alligevel fik jeg så en mail om, at de havde trukket 600 kr for et nyt abonnement på et år.

Eftersom jeg ikke har givet lov til dette, prøvede jeg at finde en måde at kontakte kundeservice på, men det er fuldstændigt umuligt at finde en mail at skrive til.

Samlet set er det dårlig service og desuden ulovligt, samtidig med at programmet i sig selv er dårligt.

Troværdige og super service! Programmet er dog ikke for godt....

Jeg købte for godt et år siden et antivirus program, det første år var ganske billigt, desværre begyndte min computer at fryse, blev langsom etc. Jeg fik ryddet op og gjort ved, men intet virkede. Jeg fandt så ud af det desværre var antivirus programmet, der gjorde computeren ikke kunne køre ordentligt og i øvrigt havde jeg en del besvær i starten, da programmet var lidt for effektivt...

Men det blev slettet og jeg glemte fuldstændig at afmelde aftalen, så da der i år blev trukket 549 kr på min konto blev jeg noget overrasket, jeg kontaktede mcafee, det tog under 2 minutter, så var aftalen annulleret og pengene ført tilbage! TOP service, bare to dage senere stod pengene på min konto! Helt uden bøvl... Så det var helt kanon.... :)

Alles werkt prima

Abonnement gekocht met rentepunten van ING je krijgt dan korting

We hebben al jaren een prima virus scanner van deze firma die 3 pc's voor ons beveiligd,

Regards Johan

Zojuist weer verlengd voor een jaar via rentepunten van ING via een speciale link
hartstikke makkelijk ! 750 rentepunten en 14.95 euro samen dus komt het op zo'n 30 euro voor een heel jaar voor 3 PC aansluitingen. Helemaal toppie !!!!

Problemer og problemer

Har i øjeblikket Mcafee Virus Plus som udløber til sommer. Jeg har et gammelt produkt som udløb i juli, men ændrede mit produkt da det udløb. Nu ca hver anden dag får jeg reminder på min mcafee at jeg ikke dækket og mit abonnement er udløbet?? Det er så det gamle produkt det taler om. Men det er vagt i gevær og jeg skal totalt kluntet og kringlet ind i min profil og downloade mit nuværende produkt hele tiden!! Mcafee vil ingenting før jeg downloader det igen..Hvorfor kan jeg ikke få fjernet mit udløbet produkt fra min liste. Jeg har det jo ikke mere.. Kan ikke være rigtigt at jeg skal gen-downloade igen og igen. Min oplevelse med Mcafee er ikke god mere..

Total Rubbish

I only gave this one star because zero stars is not possible.

Why do Computer manufactures bundle a trial version of the McAfee "anti virus " software ...Answer. Because McAfee pay them to do so. I will never again buy a computer with this pre installed.

It is, in my opinion, total over priced rubbish that can't be removed once your "free" updates expire and thus prevents installing free anti virus alternative software. Vote with your wallets guys, dump this software and don't buy a computer with this already installed.

We should be able to decide ourselves which Anti Virus we want on our computers not McAfee.

An executable file that cannot be removed = Virus... Think about it!

From Mcafee to ESET Security NOD32

I have used McAfee I.S for 7 years but since McAfee"s worldwide big screw up several months ago ( wrong DAT file send to computer with auto-update ) and their no responce what so ever attitude i've switched to ESET Smart Security. This program is faster and my computer is way faster then with McAfee install !!!!!
I still have a McAfee licentie ( paid for 8 months ) but i'm never gonna use McAfee ever again. Thanks to the ( Paid per minute ) Mcafee helpdesk in the Netherlands !!

Elendig oplevelse af licensfornyelse.

Rent teknisk er Produkterne er muligvis gode nok.

Men licenserne er noget rod at vedligeholde !

For et år siden købte jeg 5 licenser, hvoraf jeg straks tog den ene i brug.

Den anden licens tog jeg i brug i løbet af foråret.

De resterende 3 har jeg således ikke haft brug for, så da McAfee autofornyede de 5 licenser, bad jeg dem om at tilbageføre beløbet, og købte istedet en ny.

Hermed troede jeg at alt var godt - men i dag konstaterer jeg så at den automatiske opdatering er sat ud af spillet, og da jeg vil forny den - bliver der igen trukket penge på mit dankort !

Hertil kommer at rabat er noget der er forbeholdt nye køb, hvorimod fornyelser sker automatisk og til fuld pris !

Det er ganske enkelt for bøvlet og kompliceret til almindelige mennesker.

/ole

Its not the best.

In the past I have used Mcafee. But never again. I had to format my last hard drive after Mcafee let through several trojan viruses While one trojan was displaying its "you are infected" messages on the screen, I did a full scan and Mcafee couldent find anything the matter.
Also Mcaffe slows the computer down too much. Its not completely useless but there are better products on the market.

Ingen problemer

Alt forløb perfekt efter planen :) Er top-dolar tilfres med produkterne og funktionerne / overblikket på deres hjemmeside.

Is Mcafee your company?

Visit Mcafee