mchjørnet reviews

mchjørnet reviews

7.0

Altid god behandling og service

Jeg har gennem mange år kommet hos forskellige MC forhandlere, hvor MC Hjørnet har været en af dem. Det har altid været en fornøjelse at få en snak med Per, og hører hans vurdering/mening omkring en vare man gerne har ville købe eller sælge. Mange vil nok ikke syntes om hans direkte mening, men jeg kan kun sige at det som regel har holdt stik, og selv om man måske ikke kan lide at hører vurderingen af ens udstyr/MC, ja så ender han sq med at få ret :-)

Jeg købte en ZX10R af Per fra ny, efter at have været en del rundt hos andre forhandlere og kigge på div. mærker, endte jeg med at følge Per's råd, hvilke jeg aldrig har fortrudt, her nogle år efter hvor jeg ikke kører så meget mere, har Per så også hjulpet mig med at sælge min MC igen.

Jeg har købt alt mit mc udstyr hos MC Hjørnet, og har altid fået god vejledning, og behandling.
Jeg kan varmt anbefale MC Hjørnet i Hillerød, der er ingen slinger i valsen der, du får det korrekte svar uden omsvøb. Per advisere efter markedet, og da han nu har været i gamet i så mange år, så har han også den fornøden erfaring til at rådgive dig korrekt, her går du ikke galt i byen med din investering.

super fin behandling

jeg har kommet i butikken i snart 3 år, det hele startede med at min "første" forhandler aldrig ringede tilbage og siden hen har snydt mig til den helt store guldmedalje. så jeg begyndte at komme hos Robin og Per og de hjalp mig sku altid. de var flinke, og følte at jeg blev behandlet godt, om det så "bare" var et dæk der skulle skiftes eller et større gennemtjek af min cykel. tingene blev sagt på en hård og bestemt måde, men det sætter jeg nu pris på, hellere sige tingene hårde og rigtige, end at pynte på tingene.

jeg har nu købt cykel hos dem og er simpelthen så tilfreds. servicen har været god efterfølgene så det er bestemt ikke sidste gang jeg handler i Mc Hjørnet :)

Meget dårlig butik

Jeg købte en hjelm hos MC hjørnet da jeg kom hjem opdagede jeg der var ridser i og hjelmen var fuld af hår. Jeg klagede da hjelmen helt sikkert var en demo model, men de var total kolde. Når jeg taler med andre om MC hjørnet er der kun dårlige historier om dem. Gå langt uden om MC hjørnet

God lang Erfaring med Mc Hjørnet !

Nu vil jeg lige skrive min mening omkring mchjørnet efter 20 års erfaring med firmaet, Per Harms og hans sønner.
Min Mening kan siges kort og godt, Betjeningen er fin og man får svar på det man spørger om, uden at det er "pakket" ind i en fin (sø)forklaring. Man skal som ny kunde hos Mc hjørnet måske være opmærksom på at tingene bliver kaldt det de nu engang er og har man været mindre heldig med sin kværn på den ene eller anden måde så får du det måske også at vide, men sagt med et "glimt" i øjet.
Jeg er aldrig blevet fuppet, snydt, plattet eller andet hos Mc hjørnet og heller ikke hørt om nogen der er blevet dette, så dem der skriver andet vil jeg sige at det måske er fordi de ikke kan lide tonen i firmaet og den direkte stil..
Nu har jeg selv været i mcbranchen tidligere og set folk komme ind med ønsker som kan være svære at opfylde, uden at kunden bliver sur / mopset vidende at vedkomne nok vil klage over betjeningen fordi han ikke kunne få sin vilje......

God oplevelse.

Har kommet i Mchjørnet i et par år nu, og må sige jeg har været tilfreds hver eneste gang. Stort udvalg af mc'er, brugte som nye (især i de nye lokaler i Hillerød) og ligeså når det kommer til udstyr til mc og person udstyr.
Når jeg har skulle have haft hjælp til valg af udstyr, har de altid været flinke.
Alt i alt har det kun været gode oplevelser, jeg har haft med dem.

Har kommet på mc hjørnet

Har kommet på mc hjørnet . Siden jeg var 18 år . Og jeg har altid fået god behandling . I dag er jeg 55 . År . Har en zx 10 i dag . Som jeg også købt fra ny . Kan kun sige godt om mc hjørnet . Altid blevet behandlet godt . Har også haft min mc til vinter opbevaring . Aldrig nogle problemer . Og jeg tror dig med dækket er en løgn hals . Men det lyder mærkeligt . Et dæk kan være skadet på et punkt . Og måske der for blevet skiftet. Vinter opbevaring og der efter . Ringer man og siger man vil ha den gjort klar til Bakken åbner. Disse ord klar . Har man jo selv bedt om at de kigger alt efter. Elles siger man hvad man selv vil ha lavet . . Også kommer man ikke ud for det . Da jeg nu har gjort det i 35 år uden problemer . Vil jeg bare sige . Tænk over vad man selv siger . Når man aflever den og vil ha den igen . Mc har jeg ingen børn med . Men til ham der også vil ha de skal være læger . Stop din kritik op . Det er ikke et læge hus . Og de skal sælge lige som andre butikker . Det tv du køber er det bedst . Selv om der er 20 andre der er bedre . Sådan er det i alle butikker . Hilsen en tilfreds kunde igennem 35 år . Og husk jeg har ingen børn med dem . Selv om han har en smuk datter .

Dårlig service

Købte for nogle år siden en Kawasaki, da MC hjørnet lå på Frederiksberg.
Jeg bad om at få instaleret en alarm og en startspærre inden levering, det kostede over 4.000 kr. men jeg regnede med at det var givet godt ud.
Mindre end to måneder efter blev min mc stjålet, men hurtigt fundet igen, Det viste sig at tyven bare havde revet startspærre og alarm af uden problemer. Da jeg fik slæbt maskinen til reperation hos MC hjørnet nævnte jeg at at tyven åbenbart havde haft let ved at ødelægge alarmen, siger mekanikeren, ja men det må være nogle klamphuggere der har instaleret det, sikkert svarer jeg, for det var dig der gjorde det, pinlig tavshed indtil han spørger om jeg vil have startspærre og alarm indstaleret igen, NEJ TAK.
Og det værste var at det tog 6 uger før jeg fik repareret min maskine.
Året efter blev den stjålet igen og bremsen ødelagt, nu tog det "kun" 4 uger at få lavet motorcyklen.
Nu er de så flyttet til Hillerød, så når jeg skal have service og reperationer på den, skal jeg nu til Kastrup med den, hvor den sidste Kawasaki forhandler ligger i København og også der er der lang ventetid på reperationer. Så jeg kan heller ikke anbefale at købe en Kawasaki, det er en god maskine, men når det er svært at få lavet service på den er det ikke det værd.

Et besøg i MC Hjørnet Hillerød var en utrolig oplevelse

Jeg kom for at se på en APE som jeg har fulgt i en 3 år og læst det meste om på nettet . Jeg fortalte sælgeren at grunden til jeg var intereseret var at jeg havde en række senskader efter kræft operationer og kemoterapi -- blandt andet en udbredt nerve betændelse der gjorde at jeg har svært ved at bruge hænderne.

Uden at lytte og tænke over hvad jeg havde sagt fik jeg at vide at det var intet problem med min nerveskader at bruge Apen og den blev solgt i stort antal som invalide knallert --- og at mange italianere der var meget tykkere end jeg ( jeg har 4 udhængende brokskader efter kræftoperationerne ) intet problem havde med at bruge den så jeg ville ikke have problem ---- endelig ville jeg have 45km versionen , men fik at vide at man kun importerede 30 km / timen og det var meget bedre så behøvede man ikke kørekort --- Først da jeg oplyste at jeg havde snakket med MC hjørnet i Køge ( en vældig hjælpsom sælger ) at man pludselig godt kunne skaffe en 45 / timen Ape------ Det må være århunderedts underdrivelse at jeg følte mig dårligt behandlet --- og den midalderen sælger der stod i butikken her kl ca. 11:45 lørdag 7 juli burde ikke have lov at sælge noget til nogen ---- jeg har 1 gang tidlige fundet det umagen værd at kommentere en sælgers adfærd -- så dette er anden gang for mig --- 0 Stjerner hvis det fandtes

Gå lang uden om denne shop

Var oppe for at vi købe ny tændrør og hvad det gamle med

Det tog lidt tid ind [name removed] som er sælger der oppe fandt nogen frem.
[name removed] siger de her pass perkæft jeg ved alt og tændrør
så jeg betalte og kørte hjem,
Da jeg så kom hjem og tager dem ud af kassen kan jeg straks se der er en forskel på dem der sad i.

Jeg kører til bage og siger til [name removed] de her passe ikke.
så bliver han lidt små sur og siger JO! de pass 120% sikke jeg ved alt om tændrør!

Tager hjem og prøver at sætte dem i MEN de pass ikke...
og nu kan jeg ikke få rør op... så jeg ringe op til [name removed] og sige at de ikke pass og nu kan jeg ikke få dem ud.
[name removed] sige bar at det er mit værktøj der er noget i vejen med...
men det var godt nok til at få det ud med. siger jeg til [name removed]
det er ikke mit bor for jeg at vide jeg har solgte der noget der er helt rigtig siger [name removed] og lække på

så jeg må skille toppe stykket helt ad ind jeg kan få det ud.

da jeg så er oppe for at få mine penge igen står den en som lige skal til at begynde at kører på bane hvor [name removed] sælger ham et ny fordæk til han track-day cykel MEN det er et andet mærke og model en det der seer bag på det er bar et NO go...

Så da jeg skal hvad min penge til bage smider [name removed] 100kr. på boret og sige ja her går vi ikke op i så ting...

hvor jeg så må for klare ham at de koste 300 stk. nej sige [name removed] det gør de ikke. jeg hvider kvitter frem og jeg får min penge igen.

useriøst

For nogle år siden indleverede jeg mit baghjul, så de kunne skifte fælgen. Det var en Honda (de er autoriseret Hondaværksted). Det tog månedsvis med fælge, der var på vej, ikke rigtigt kom, ikke rigtigt passede etc. etc. Da jeg til sidst bare ville have hjulet tilbage med den gamle, ødelagte fælg, ville de have 2300,- for at udlevere det. De mente selv, de havde brugt 9 håndværkertimer på det! Jeg fik aldrig det gamle hjul tilbage, da jeg ikke ville betale så meget for et gammelt, ødelagt hjul.
Jeg ville ikke overlade ting til dem, som jeg ikke kunne undvære!

Kundeservice ?

Efter MCHjørnet er flyttet til Hillerød, besluttede jeg at prøve deres butik - det ville være geografisk nemmere end den forhandler jeg allerede benytter.

Jeg har hørt mange historier om indehaveren og også en enkelt gang oplevet hans farverige sprog og udstråling.

Ville købe et MC overtræk og valgte at spørge dem til råds om størrelse, da de er mærkeforhandler. Det viste sig at være den forkerte størrelse og efter noget snak frem og tilbage valgte jeg at beholde en alternativ model, selvom det ikke var den som jeg ønskede.

Købsoplevelsen, sådan rent juridisk, fejler ikke noget - men kundeservicen og sproget/attitude er helt hen i vejret.

Jeg er glad for, at mit køb ikke var mere oøkonomisk mfattende end som så.

Butikken må kunne et eller andet, siden den har eksiteret i så mange år, jeg har bare i mine to forsøg ikke kunne finde det.

Advarsel!

Tænk jer godt om inden i bruger Mchjørnet!

Jeg skulle have min Mc sat til vinteropbevaring og fandt dette tilbud fra Mchjørnet:

"Igen i år tilbyder vi vinteropbevaring af din motorcykel. Det koster 250,- incl moms per måned. Vi sørger for at den bliver vasket og smurt, samt batteriet bliver vedligeholdt".

Via mail booker jeg plads, men da jeg kommer for at indlevere min mc, oplyses det at jeg til de 250,- pr måned skal lægge 2 mekaniker timer a 515,-+moms, og for det de smurte mc med a 98,-+moms
Ialt at betale 2506,75 for lidt over 4 måneders vinteropbevaring.
Nu var min situation den, at jeg skulle afsted 3 måneder til udlandet sammen dag som jeg indleveret min mc, så jeg havde ikke tid og mulighed for at finde et andet sted at vinteropbevare den.
Så desværre måtte jeg lad den stå hos Mchjørnet:(

Da jeg kom for at hente min mc, forsøgte de at platte mig for yderligere penge ved at bilde mig ind at mit bagdæk var ulovligt, og at "der ventede en bøde på 1000,- hvis jeg blive stoppet" pga at det var slidt ned, dækket har 4mm slidbane, der hvor det er mest slidt.

Jeg føler mig bondefanget, og at Mchjørnet betragter en, som en pengemaskine de skal forsøge at malke som meget som muligt.

Jeg vil aldrig nogensinde stole på råd fra Mchjørnet, eller for den sags skyld bruge dem igen!

'Standard' priser, men god hjælp

Jeg købte i foråret 2010 en Kawasaki motorcykel hos MC Hjørnet. God hjælp til at finde tøj der passede og vilje til at bestille støvler hjem, som ikke umiddelbart var på lager. 5 stjerner til MC Hjørnet.

M. C. Hjørnet ApS Details

Visit mchjørnet