McKorman.com reviews

McKorman.com reviews

9.2

super forretning :)

Det er en virksomhed jeg klart kan anbefale.
Min vare var hos mig mega hurtigt og der var hurtig og nem betaling.

Fin behandling, byttet uden problemer

Ved ikke hvad jeg skal skrive, alt var som det skulle være.

Service ud over alle grænser.

Jeg har for første gang benyttet mig af at handle på nettet.(McCormack). Men det er bestemt ikke sidste gang. Den jakke jeg havde bestilt, var desværre udsolgt i min str. Ikke desto mindre bliver jeg kontaktet af en yderst venlig sælger pr tlf, og vi finder i fækllesskab en løsning, som er acceptabel for begge parter. Godt gået McCormack. Du får 5 af mig. Mvh Kaj Rask.

Fin service

De bedste bukser længe

Verdensklasse service!

Jeg kan varmt anbefale at handle ved Mckorman! Service niveauet er helt i top. Meget hurtig tilbagemelding på spørgsmål og ændringer hvis du får brug for det. Ik sidste gang jeg bestiller derfra!

Ret fed butik med mange gode, alternative mærker

Ret fed butik med mange gode, alternative mærker

fin handel

Fin handel tibgene var som de skulle være.

Fint firma !

Jeg har lige modtaget en lækker skovmandsskjorte fra McKorman.
Alt er forløbet fuldstændig problemfrit. Dejligt og nemt.

Dårlig service

Min kæreste har tit købt over internettet fra mckorman og fået en god service, men går man ind i butikken på nørrebrogade i københavn er det helt modsat en service man får. Jeg har været inde i butikken tre gange i december, hver gang var servicen dårligere end den forrige gang. Det er ellers et år siden jeg sidst var i butikken og dengang var der aldrig noget at sætte fingeren på, det er bare ikke hyggeligt at komme der mere! :(

Hej Tilde

Det er vi frygtelig kede af at høre. Vi bestræber os på at give den bedste service både i butikken og på webshoppen. Du skriver at du har været inde i butikken 3 gange i december måned. December måned er en meget meget travl måned, samt vi havde 2 helt nye der skulle oplæres. Derfor skal servicen selvfølgelig stadig være i top, og vi beklager at den ikke har levet op til dine forventninger!
Du nævner ikke på hvilken måde du oplevede dårlig service, men skriv endelig til os og fortæl om dine oplevelser, for så kan vi gøre noget ved det!

Godt Nytår

Superservice

Jeg fik mine varer hurtigt, og kvaliteten er supergod.

Hej G. Grønning

Thumbs up- tusinde tak.

På gensyn i shoppen

McKorman.com

Service i særklasse (og gode varer!)

Af en eller anden grund stod min ordre til Afhentning. Jeg tilskriver det jo en fejl på hjemmesiden, men griber i egen barm og vil ikke afvise, at jeg må have klikket på at jeg selv vil afhente. Jeg ringer til McKorman sent om eftermiddagen og medarbejderen siger, at han oser da lige på posthuset med pakken og jeg har den dagen efter... Skidegodt!

Hej Thomas

Godt vi fik det ordnet. Vi syntes det er mest fair, at kunderne har mulighed for at vælge afhentning i vores fysiske butik på Nørrebrogade nr 7- og dermed spare portoen. Det burde være således at den automatisk står på Post Danmark som forsendelsesmetode, og at afhentning er et bevist valg man skal trykke. Uanset hvor fejlen ligger så er det godt at vi fik det ordnet og det manglede da bare at jeg lige smuttede en tur på posthuset- igen den dag !

Jeg vil gøre det igen ;)

Hav en dejlig dag, og håber at se dig igen på shoppen !

Kanon service, men

Bestilte over nettet, nemt enkelt, men ikke billigt. Da jeg fik pakken som også kom hurtigt, lå der en rabat kupon på netop det produkt jeg har købt. Så dårlig markedsføring. Fik stort set at vide at jeg havde betalt 50 kr for meget ØV Thomas Bachman

Hej Thomas

Det er rigtigt. Vi havde engang fri fragt på dog tags, men dengang kostede dog tags 149,-
Ren teknisk betød det på regnskabet, at vi tabte penge på vores fragt omkostninger, og tjente på dog tags. Så vi valgte at sætte fragtomkostninger på, men give rabat på dog tags så meget som muligt, og derfor koster de 129 kroner i dag.
Det syntes vi er mest fair overfor dem som gerne selv vil hente i butikken, og dermed spare portoen - så de også får rabatten.
Det betyder derfor at du har betalt 25 kroner mere alt i alt end dengang de kostede 149,-
Men det er stadig DK's billigste originale dog tags, der bliver lavet på en original maskine fra 1943 - den kan ses i vores fysiske butik.
Rabatkupon som du henviser til er sådan set blot en folder til genbestilling, og her har vi ikke været opmærksomme - Du har simpelthen fået en gammel folder med den gamle pris - og det beklager vi . Det er ikke i orden!

Håber trods det at se dig i shoppen en anden gang

Godt nytår

Super ekspedition

Fik varen meget hurtigt og vil gerne anbefale McKorman

Nethandel

Jeg kan ikke udtale mig om en evt. bytteproces, for når størrelse passer, kvalitet som varebeskrivelsen lover, og endelig ekspreslevering, så kan man vel ikke forlange mere af en nethandel. Jeg vil ikke ha´ betænkeligheder ved at handle ved McKorman.com igen

Super Service!!!

Købte et tag fra dem og det kom som sædvanligt hurtigt med posten.
Dog var der en taste fejl på det ene dog tag.
Så jeg tog kontakt til dem via mail og tog et billede af fejlen og inden for kort tid var der svar om at de ville sende et nyt :)
En dag efter havde jeg det nye tag som var i orden :)
Ja der skete en fejl, MEN det er i mine øjne ikke noget der skal ses ned på, for med deres hurtig og nemme kundeservice var problemet løst på nul komma niks! :)

Kan kun anbefale siden det er ihvertfald ikke sidste gang jeg handler her :)

Fantastisk god service

Jeg synes, at I har en fantastisk service, og det er helt sikkert ikke sidste gang, at jeg handler ved jer... Tak for venlighed og rigtig glædelig jul...

Hurtig levering og produkt som beskrevet

Hjemmesiden er nem at bruge, og man finder hurtigt det man leder efter.
Varen var præcis som beskrevet og den blev leveret dagen efter bestillingen.
Kan varmt anbefales!

Godt, hurtigt og sikkert.

Det var mega hurtig betjening, man får mails om alt, og de var rigtig hurtige til at svare da jeg selv sendte en mail. Der gik nærmest ikke 5 minutter. Så det var sindssygt dejligt! Varmeste anbefalinger!

Hurtig forsendelse og bekræftelse på ordre samt opfølgning:)

Fed oplevelse, perfekt overholdelse af løfter om levering nem og tilgængelig hjemmeside . Anbefaler med max point .

Hej Ole

Mange mange tak -

Hav en dejlig dag

Kanon service

Jeg bestilte en caps på nettet, men varen var ikke på lager. McKorman ringede mig op og vi faldt i fællesskab en anden tilsvarende varer. Varen var leveret hos mig dagen efter........det er da god service :-)

Hej Anette

Godt at vi fandt en løsning! Vi bestræber os på at give den bedste service man kunne ønske sig!

Hav en dejlig dag

McKorman.com Support

Om virksomheden

Mckorman er en New York inspireret undergrunds butik der sælger tøj. Vi blander den rå army stil med cool streetwear, sjove retro klassikere og solidt hverdagstøj. Vi lægger vægt på et højt service niveau, og sender bestillinger ud fra dag til dag.

Visit McKorman.com

Write to: info@mckorman.com