www.mcs-data.dk reviews

www.mcs-data.dk reviews

5.5

Dårlige printerpatroner

Heller ikke her kan man være sikker på at købte printerpatroner virker efter hensigten. Vil heller ikke købe flere her!

Tager kundernes reklamationer alvorlig - god kundeservice

Jeg er kunde hos mcs-data.dk (som nu hedder iBob.dk) i over 6 år.

Én uge før eksamen står jeg og min studiegrupper og mangler AKUT nogle kontorforbrugsartikler og blæk. Som altid i denne situation bestiller vi varer hos iBob. Men desværre, det gik galt denne gang... én artikel var i restordre og derfor fik vi heller ikke de andre artikler. Noget at det værste var at denne besked kom først nogle dage. Vi var meget frustrerede.

MEN: iBob tog vores bekymringer og vrede med stor alvor. Der var ikke noget med dårlige undskyldninger, m.m. Tværtimod blev der rettet op på fejlen og har vi fået en undskyldning og megen god behandling af deres kundeservice. (Order nr. 212853)

Tak iBob og Tanja, stor ros her fra os. Det er en god følelse at blive taget alvorligt. Vi anbefaler iBob, for fejl kan ske, det ved vi Alle sammen. I har rettet op på vores tillid.

venlig hilsen, Christa
MCS DATA A/S

Reply from MCS DATA A/S

Hej Christa

Mange tak for din anmeldelse på truspilot.dk

Det er meget beklageligt at du føler du har fået en dårlig oplevelse hos os.
Jeg har været inde og kigge på din ordre i vores system, og kan se at ordren er lavet på vores hjemmeside tirsdag den 7. juni. Fredag den 10. juni sender vi dig to mails, i den ene sender vi en fakturakopi hvor vi fakturerer en del af ordren, og også gør opmærksom på at sidste del af ordren er i restordre, i den anden mail gør vi opmærksom på at varen er kommet i restordre, og at du kan forvente at modtage varen den 15. juni 2011.

Hvorfor du ikke lige har kunne få fat i os, kan jeg ikke forstå, for vi har åbent 12 timer alle hverdage, så måske har du trykket forkert, og derved ikke har kunne komme igennem.

Da jeg kan se at du er rigtig god kunde hos os, og har været det igennem 6 år, så vil jeg da rigtig gerne finde en løsning på en passende kompensation for dit besvær.

Du må meget gerne kontakte mig på telefon 75 45 79 00 mellem 9.00 og 21.00, så vi kan finde en løsning.

TANJA HELLUM
Kundesupporter
Dir: 77 34 89 67

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MCS Data har fået nyt navn med endnu flere fordele for dig - Velkommen hos iBob!

Dårlig oplevelse

Bestilte 10. marts nogle printerpatroner via mcs-data's noget rodede hjemmeside. Lavede fejl og bad om at få slettet ordren, hvilket blev bekræftet.
Genbestilte printerpatronerne.
Modtog både den slettede ordre og den, jeg havde bestilt. Der blev (selvfølgelig) trukket betaling for alt.
Ringede og skrev til firmaet og returnerede den ordre, jeg ikke skulle have haft, og ventede... ingen svar, skrev til firmaet og ventede... ingen svar, skrev til firmaet og ventede... ingen svar, ringede så til firmaet.
13. april fik jeg mine penge retur, desværre 19 kr. for lidt. Skrev til firmaet. Venter stadig på svar.

Lidt besværlige, men billige lærepenge.

Handler der aldrig igen.

Top Service

Jeg købte printerpatroner til min HP printer hos MCS-DATA. En af patronerne var defekt. Jeg kontaktede firmaet og forklarede problemet. De lovede at sende en ny omgående - den kom dagen efter med et betalt fragtbrev, så jeg kunne returnere den defekte patron - Se det er service.
--------------------------------------
Til eksempel købte jeg hos Shopping4net et sæt originale printerpatroner til min Canon Pixma 4500. Min printer ville ikke acceptere den ene printerpatron. Prøvede så med den gamle patron, og den var ok. Sendte så en mail til Shopping4net og forklarede problemet. Blev bedt om at returnere den defekte patron, hvilket jeg gjorde og betalte kr. 29,- for fragten. Da jeg ikke efter 17 dages forløb havde hørt det mindste, kontaktede jeg dem igen. I mellemtiden havde jeg været nødt til at købe en ny patron lokalt, så jeg kunne bruge min printer. Jeg fik så at vide, at en printerpatron var sendt til mig en uge tidligere. Jeg havde ikke modtaget nogen meddelelse herom og posthuset havde ingen forsendelse til mig, hvilket jeg herefter meddelte Shopping4net, som spurgte, om min adresse var korrekt angivet. Det kunne jeg bekræfte. Der er nu gået 3 uger mede venten, skriveri, besøg på posthuset to gange, betalt defekt printpatron og returfragt. Nu gider jeg ikke mere.

En grim oplevelse med mcs data

Jeg har købt patroner til min Epson printer via nettet fra mcs.data,der har skadet min printer,dvs den virker ikke mere,heler ikke med original patroner.Jeg har brugt meget tid og kræfter med at ringe og skrive mailer til firmaet i ca to månede,men de havde ikke en anden løsning end,at jeg skull lyve og fortælle Epson at jeg ikke har brugt uoriginal patroner fra mcs.data,så kan de bytte min defekt printer til en ny,selv om Epson er ikke skyldig i defekten,men problemet er patroneren fra mcs.data var falske.Bagefter har jeg kontaktet forbruge styrlsen og forbruge hotline,men de kunne ikke hjelpe mig,for købet eller beløbet er under 800 kr,så skal jeg bruge advokat...I virkeligheden det drejer sig ikke kun om penge,men mest om at jeg er blevet snydt.Det er noget rigtig LORT..

Billig, god og effektiv

Som erhvervskunde hos MCS Data kan jeg varmt anbefale dem på både printerpatroner og kontorartikler...

- jeg får hurtigt svar på mine spørgsmål på telefonen
- mine besparelser løber op til store beløb set over året
- jeg får (næsten) altid leveret dagen efter

rigtig godt

har købt en del kontorartikler der fra og detr gik rigtig godt.
hurtig levering om moregn.

Hurtig Kundeservice

Bestilte printerpatroner og nogle andre ting fra MSC som jeg ofte har gjort. Havde fået en forkert vare, så jeg ringede selvfølgelig til MSC, der var ingen problemer, modtag den rigtige vare dagen efter og den forkerte vare fik jeg lov til at beholde

Laser toner

Ringede til kundeservise for at finde ud af at hvorfor der var to forskellige priser på toner til min Konica Minolta printer. Jeg har nemlig haft en dårlig oplevelse med uorginal toner til printeren fra et andet firma. Næste dag blev de originale toner afleveret ved døren. Køb altid de originale.

Alt OK

Jeg har købt farvepatroner hos MCS-DATA i mange år og har altid fået det jeg har og betalt for. Det er altid super hurtig levering så der handler fortsat. Så til DEM der er negative I kan ikke få 100% super varer hvis prisen kun er 50%, så man får hvad man bestiller og betaler for........

Grænsende til ufine forretningsmetoder ...

Bestilte blækpatroner til min HP. Man klikker på blækpatroner -> HP og så klikker man på sin model. Derefter vælger man størrelse, farve og antal. Helt fint. Betaler og varen kommer lynhurtigt og som lovet. MEN det er UORIGINALE patroner!!! Det stoder der ikke noget om nogen steder undervejs til mit produkt eller de steder man ser før efter "købeproceduren". Bagefter har jeg brugt tid på at "gennemsurfe" MCS-DATA's hjemmeside, og fandt til sidst en lille bemærkning langt nede på en underside med småt om at deter deres eget produkt ... Jeg mener det er yderst villedende, at man ikke bliver præsenteret for dette før man stå med pakken i hånden eller ved at nærlæse "alt det med småt". Ærlig og troværdig forretningsstil ville sige at der på forsiden stod f.eks. "Uoriginale printerpatriner i god kvalitet til alle printere. Prisbilligt alternativ til de originale ... " osv, men som det er nu, vildledes man til at tro det er originale patroner man køber. De markerer med en blå/gul prik om det er deres eller originalt. Når man bruger den slags markeringer, burde det som minimum STÅ PÅ ALLE PRODUKTSIDERNE hvad der er hvad!!! Og jeg synes øvrigt slet ikke billederne bliver nær så gode som med originale HP patroner. Absolut ikke tilfreds!

Hurtighed 5 stjerner

Bestilte Brother blækpatroner onsdag kl. 19.00, bekræftet sendt kl. 21.00, leveret torsdag formiddag, og så var de billige. Jeg håber at de er OK. Så bliver det ikke bedre.

Dårlige produkter og dårlig service

Jeg skulle have nye patroner til min Canon printer og valgte i min naivitet at købe dem hos Mcs-data (men det sker da kun een gang i det mindste!). Jeg gik ind på hjemmesiden og slog min printer op, der kom patroner frem og der stod INTET om det var genopfyldte patroner, så jeg bestilte een farve og en sort.

De ankom så hurtigt (det må man give dem) dagen efter, men min printer kunne ikke genkende patronerne, da jeg satte dem i, så efter at have bakset med det, ringede jeg til kunde-service som gav mig det meget professionelle råd, at "jeg skulle prøve at tage stikket ud, så printeren kunne resette og så prøve igen"!

Det virkede ikke hvorfor jeg ringede til Mcs-data og talte med en fra kundeservie igen, der nærmest lød lidt irriteret over jeg ringede og ulejligede ham med mine nye patroner ikke virkede. Men han ville sende to nye + en returlabel så jeg kunne sende de gamle retur.

Idag fik jeg de nye der virkede, men retur-labelen var ikke med, så derfor måtte jeg ringe igen og skal yderligere bruge tid på at gå ned i en GLS-shop for at sende de defekte patroner retur.

For at gøre det helt grotesk, så virker de sendte patroner ikke med min Canon-printer software, så jeg ikke kan se status for blækpatronerne.

Jeg kan kun sige een ting - Gå udenom Mcs-data når du skal købe blækpatroner !!!

printerpatroner

Købt printerpatroner i den tro at de var originale. Da jeg tidligere har fået uorginale fra MCS uden at vide det og printeren ikke ville acceptere dem, sendte jeg denne gang pakken retur med det samme. Det er nu 6 uger siden og firmaet påstår de ikke har modtaget pakken!!! Efter mange mails desangående har de stadig "ikke fundet" min pakke og jeg er nu 250 kr fattigere. Skal aldrig handle med det firma mere. Kan ikke passe man er nødt til at sende anbefalet for at have bevis på forsendelsen.

Hurtig levering og god service.

Bestilte varer hos mcs-data.dk i mandags kl. 20:21 - tirsdag morgen ca. kl. 09:30 stod pakkemanden klar udenfor min dør med pakken. Sådan mcs.!
God service.

Fantastisk service

Pludselig løb jeg tør for toner til min HP-printer, men jeg vidste ikke præcis hvilken printerpatron jeg skulle købe. Jeg ringede derfor til MCS data, som var meget hjælpsomme og allerede næste dag fik jeg leveret min nye printerpatron. Jeg vil helt sikker købe hos MCS Data igen

Blækpatroner

Først skal lige siges at jeg har handlet flere gange hos mcs-data uden problemer.
På et tidspunkt købte jeg blækpatroner til en Dell-printer og det var en knapt så god oplevelse. Patronerne er godt nok fra Dell, men genopfyldte. Det får du også at vide, men først når du modtager patronerne. Printeren kan heller ikke "genkende" dem som nye. Der har med dem alle været blå overtone, printeren kan ikke kompensere for det, og de har rundt regnet virket halvt så længe som de originale, da en af farverne løber tør længe før forventet.

Danmarks bedste kundeservice - Det kan da ikke være mere forkert!

Jeg har for anden og sidste gang købt tape og boblekuverter hos denne useriøse virksomhed. De lover på deres hjemmeside levering indenfor 24 timer, men her langt over 2 uger efter min bestilling har jeg kun modtaget et par mindre delleveringer fra dem og mangler stadig at modtage omkring halvdelen af min ordre! De har selvfølgelig husket at hæve alle pengene på mit kreditkort.

De lover at behandle henvendelser til kundeservice indenfor 24 timer, men også her er virkeligheden en helt anden. Her 48 timer efter min henvendelse, har jeg stadig ikke hørt et ord fra dem, bortset fra deres autosvar meddelelse om at de lover at behandle henvendelsen indenfor 24 timer.

Nu har jeg fået nok og vil aldrig mere handle hos denne useriøse virksomhed

Dårlig butik.

Jeg aflagde et besøg hos MCS-data/iBob, da jeg manglede kontorartikler og blækpatron til min printer.
Butikken ligger meget afsides, og ser ikke særligt indbydende ud. Når man kommer ind i butikken er den meget lille, og udvalget er ikke særlig stort. De havde ikke almindelige blokke med linjeret papir og spiralryg, ej heller en kalender havde de.
Jeg finder de ting jeg skal bruge, og går op til kassen for at betale. Her skal ekspedienten stå og slå alle varenumrene ind manuelt, en efter en, og det tager bare alt for lang tid, hvis man køber stort ind.
Da jeg skulle betale med Dankort, skulle han have mit kort får at indtaste numrene i systemet (ligesom når man betaler med kort på en web-shop), i stedet for bare at bruge en Dankort-terminal.
Billigt, ja - stort udvalg, nej.
MCS DATA A/S

Reply from MCS DATA A/S

Kære Dorthe Andersen

Tak for dit besøg hos iBob, og din anmeldelse af vores butik. Hos MCS DATA A/S er vi altid glade for at høre vore kunders mening, hvad enten dette er ris eller ros, da vi altid tager dette til efterretning, og har vore kunder et forslag til forbedringer, forsøger vi altid at implementere disse ændringer, til vore kunders fordel.

Dette gør vi da vores målsætning er at give Danmarks bedste kundeservice, og samtidig tilbyde Danmarks mest attraktive priser på både printerblæk, printertonere, samt kontorartikler.

Vores butik ligger ganske rigtigt ikke i gågaden i Esbjerg, men, i forlængelse af vores lager og kontorer, med rigtigt gode tilkørselsmuligheder. Dette skyldes bl.a. vi mener det også skal være nemt for vore kunder udenfor Esbjerg at komme hurtigt ind til vores butik. Mange af vores kunder kommer fra området udenfor Esbjerg, som ønsker at handle personligt hos os, end via vores webshop.

Eftersom vi for nylig har flyttet virksomheden til større og bedre lokaler, har vi den seneste måned været i gang med opbygning af butikken. Faktisk har vi fordoblet vores lagerkapacitet og vores kontor er blevet fire gange større.
Vores nyetablerede butik er ca. 85 kvm. og det anser vi som en fornuftig størrelse ud fra vores sortiment. Vi har efter færdiggørelsen af butikken over 1000 varenumre som alle er billige og af god kvalitet. Vi tilpasser hele tiden sortimentet i vores butik, således vi mener det er korrekt. Du som kunde har mulighed for at vælge imellem yderligere 7000 varenumre som alle er lagerført.

Det er korrekt at vi på tidspunktet for dit besøg desværre endnu ikke havde fået påsat label på alle vore produkter, således de kan scannes direkte ind i vort ordresystem. Dette er dog siden blevet rettet, og alle nye varer i butikken bliver naturligvis ligeledes påført samme label, så du fremover vil opleve at vore ekspedienter scanner varen ind, som du kender det fra andre butikker, i stedet for manuelt at indtaste varenumrene ved kassen.

Den løsning vi har valgt med hensyn til betaling i iBob butikken betyder at vores betalingssystem i dag er webbaseret og tilknyttet vores faktureringssystem på en måde som gør at vore ekspedienter er nødt til at indtaste kortoplysninger fra betalingskort direkte i vort betalingssystem, da transaktionen bliver godkendt hurtigere, og dermed sørger for at vore kunder oplever kortere ventetid i forbindelse med betaling.

Som opfølgning af den udvikling MCS DATA A/S har været igennem de sidste år, har vi valgt at søge en butiksekspedient /-ansvarlig til at styre vores butik. Dette gør vi for at sikre et højt niveau af service. Vi starter også her i efteråret med at markedsføre os i lokalområdet igennem blandt andet husstandsomdelte reklamer, reklamer i lokale medier, herunder bl.a. radio- og tv-spots.

Vi håber du har lyst til at besøge vores butik igen, således du kan se hvor flot det er blevet efter færdiggørelsen. Så kan du samtidigt gøre brug af alle vores gode tilbud. Hvis du kommer forbi skal du være velkommen til at spørge efter mig, så skal jeg sørge for lidt sødt til kaffen, som en form for kompensation, for din oplevelse.

Vi ser frem til dit besøg.

Henrik Egebæk

mcs@mcs-data.dk
www.mcs-data.dk

MCS-data kun 1 stjerne

Har modtaget en pakke fra mcs-data den 10-11-2010

den er bare helt gået i stykker og da man prøve at ringe til dem får man at vide man nu er nr 5 i kø det får man at vide hver gang man prøver at ringe til dem

MCS DATA A/S Details

MCS Data er hele Danmarks internetbutik for alt i printerpatroner til laser- og inkjetprintere, papirvarer og kontorartikler til både virksomheder og private. Vi tilbyder hurtig levering, god service og den helt rigtige kombination af kvalitet og pris. Siden etableringen i 1995 har MCS Data oparbejdet et solidt samarbejde med de største og bedste internationale producenter. Og vi leverer sikkert fra dag til dag hos mange tusinde privatpersoner, virksomheder og offentlige organisationer i hele Danmark. MCS Data har lager- og kundeserviceafdelinger i Esbjerg og København, hvor dygtige medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 9.30 og 17.00. Velkommen!

Visit www.mcs-data.dk

Write to: henrik@mcs-data.dk